28.

4.6K 256 5
                                    

- Az eredmény pozitív. 99,9% hogy én vagyok az apja.- majdnem elájultam amikor kimondta. Nem kaptam levegőt. Nem akartam elhinni. Biztos ez csak egy rossz álom. - Most már végleg vége van. El kell felejtenünk egymást.

- David én hallottam tisztán,amit akkor mondott. Ez lehetetlen érted. Rossz az eredmény vagy nem tudom. Veled képzeltem el a jövőmet,nem szakíthat szét minket.- már szinte sírtam.

- Amy itt az eredmény. Az apja vagyok. Szeretlek úgy ahogy te is engem de,most el kell fogadnunk hogy nincs közös utunk. Megcsináltuk a tesztet ahogy javasoltad,dolgozzuk fel az eredményt.- mondta nyugodtságot színlelve de,láttam rajta hogy csalódott és egy cseppet dühös. Ő sem erre számított.- Megyek mert várnak a szállodában. Ideje megismerkednem a fiammal.- szomorúan nézett rám. Bólintottam majd hátat fordítottam,ekkor futott végig az első könnycsepp az arcomon. A második, amit aztán sok másik követett,akkor amikor hallottam hogy elhagyja az irodát és becsukja maga után az ajtót. Elvesztettem,vége.  Mirával is megbeszéltem hogy ma átjön és akkor megtudjuk az eredmény. Én már tudom. Neki este elmondom. Legalább ő mellettem lesz. Megint neki kell vigyáznia rám. Össze segíteni szedni a darabkáimat.

- De ez biztos?- kérdezi Mira. Miután elmondtam hogy mi az eredmény, ő is alig hitte el.

- Igen. Ezzel végleg vége Daviddel. - szomorkodtam és bele kortyoltam a vörös boromba.- Csak nehéz. Egy ember kétszer is elveszíteni.- sírtam el magam.

- Shh. Ne sírj.- ölelt át.- Rendben lesz minden. Túl jutsz majd rajta hallod. - nyugtatgatott.-Istenem szegényem.- egyre csak sírtam és sírtam. Egész este.

Reggel amikor felébredtem az ágyban voltam. Ezek szerint álomba sírtam magam. Mira pedig,átöltöztetett. Biztos beindult a fantáziája közben. Lebattyogtam a konyhába,ahol meglepetésemre egy bögre gőzölgő kávé várt. Mira pedig reggelit készített.

- Mért nem beléd vagyok szerelmes?- kérdeztem tőle fáradtan befele lépkedve.

- Azt nem tudom.- mosolygott.- jó reggel. Nem fáj a fejed?- kérdezte és közben pakolászott.

- Egy kicsit. Most viszont csak a kávémra vágyom.- ültem a konyha pulthoz a kávéval szembe.

- Ki mondta hogy az a tiéd?- nézett rám Mira kérdőn.

- Ja bocs akkor csinálok magamnak.- álltam fel de,elnevette magát.

- Nyugi neked csináltam,én már ittam.- mondta nevetve. Visszaültem vigyorogva és kortyolgatni kezdtem.

- Mit csinálsz ma? - kérdeztem.

- Semmi tervem nincs. Miért?

- Elkísérsz vásárolni ezt azt? Kéne pár új cucc meg kaja is.

- Vásárlás? Kérdezni sem kell benne vagyok.- erre elnevettem magam.

- Figyelj Mira! Nem lenne kedved ide költözni hozzám?

- Hogy mi? Lenne de, nem is tudom. Jó ötlet ez?

- Persze. Egyedül lakok te pedig mindig itt vagy emiatt,tehát ha ide költözöl nem kell mindig haza menned éjjel.- vázoltam fel.

- Rendben legyen de,előre szólok sokat pasizok és csajozok!- mondta.

- Nem baj. Nekem is tovább kell lépnem tehát a pasikat kettesével hozd.- nevettem.

Lassan teljesen felébredtem és felöltöztem. Sminkeltem és fésülködtem. Felvettem egy kényelmes cipőt és Mirával az oldalamon útnak indultam. Neki van már jogsija,így nem kell taxira várnunk. Ha ideköltözik együtt tudunk menni a belvárosba is. Persze attól még levizsgázok vezetésből. A KRESZ-nek online neki is álltam. Fél óra múlva le is parkolt. Táskáinkat fogva indultunk a ruha és cipő üzletek felfedezésére.
Egy ideje mentünk üzletből üzletbe és már vagy 10 szatyor volt a kezeimben. Épp válogattam a ruhák közt amikor megláttam Vanessát. Nem félelemből de,elfordultam és amilyen messze csak lehetett,elmentem. Mirát kerestem hogy szóljak neki, hogy menjünk innen amikor.

- Szia ribi.- nyávogott Vanessa. Megfordultam.

- Szia.- köszöntem közömbösen.

- Na mi van nem jött be a terved? Megmondtam hogy David az enyém.- vigyorgott önelégülten aztán lelépett. Ekkor érkezett meg Mira.

- Ez meg mit akart?

- Semmi fontosat.- mondtam egyszerűen.

- De,mit mondott?-faggatott tovább.

- Azt hogy, szia ribi mi van nem jött be a terved? Megmondtam hogy David az enyém...- nyávogtam el dühösen. Fájt hogy végül tényleg az övé lett.

- Te figyelj csak! A DNS tesztre gondolt?

- Biztos mert mást nem terveztem ellene.

- Nem úgy volt hogy ő nem tudott róla?-ekkor valami akkorát csattant az agyamban. Leesett. Honnan tud ő erről? David elmondta vagy simán megtudta és apuci pénzét használva meghamisíttatta az eredményt?- Amy hahó.- legyezett az arcom előtt Mira.

- Tuti meghamisíttatta az eredményeket, vagy David elmondta utólag. Ki kell derítenem.- mondtam ki hangosan hogy Mira is hallja.

- Az a kis mocsok. Kérdezd meg Davidet de,csak hogy elmondta e neki.

- Igen így lesz.- vettem elő a mobilom. Írtam neki egy sms-t.

"Elmondtad Vanessának hogy csináltattál DNS tesztet?"

Nem sokkal később jött is a válasz.

"Mért mondtam volna el? Nem tettem. Miért kérded?"

Megőrjít [Befejezett]Where stories live. Discover now