19.

5K 268 2
                                    

- Előbb te mesélj az én történetem nagyon hosszú.- mosolyogtam rá. Nem volt még erőm elmesélni. Tuti itt helyben elbőgném magam. Sírni pedig nem akarok nyilvánosan. A végén az újságokban kötök ki. James miatt is benne volt a családunk.

- Rendben.- bólintott. - még mindig ugyanott dolgozom de,előléptettek.- mesélte vigyorogva.

- Hát ez nagyon jó. Gratulálok.

- Igen a helyemre meg egy tök helyes férfi került.- elpirult ahogy rágondolt.-   Mivel nem sokat találkoztam még vele,nem tudtam jobban megismerni de, képzeld el hívott vacsorázni holnap este.- vigyorgott.

- Azt a mindenit. Újabb trófea, vagy most komolyabbra vágysz?-igen ő egy szabadabb lelkű lány. Szereti váltogatni a pasikat.

- Meglátjuk.- kacsintott. Erre csak vigyorogva megráztam a fejem. Hihetetlen ez a nő. Megtud nevettetni. Jól döntöttem hogy felhívtam.- Na de mesélj már veled mi van.

- Rendben de,menjünk fel hozzám és ott beszéljünk erről.

- Ó nő még sosem hívott fel magához.- harapta be az alsó ajkát. Elnevettem magam a viccén. Fizettünk majd távoztunk.

- Még mindig a fiúkat szereted?- szólalt meg Mira.

- Igen.- amúgy ő biszex és jól titkolja. Nem szégyenli csak ő a számára különleges lányokkal kavar csak. Ezért is volt a vicc.- Még mindig be szeretnél cserkészni vagy mi?- kuncogtam.

- Igen. Mondtam hogy nem mondok le rólad.- kacsintott. Nem nem szerelmes belém, csak folyton a koleszban is azzal ugratott hogy ki akar nyalni. Már megszoktam.

Meg is érkeztünk. Az ajtóban állva fura érzés fogott el. A hiány. Fura volt tudni hogy David nincs már ott bent a szomszédba. Kinyitottam az ajtót és beengedtem Mirát. Csináltam teát és kényelembe helyeztük magunkat az erkélyen. Van kint két fotel és egy dohányzó asztal.

Elmeséltem az elejétől,az az,onnan hogy belefutottam Davidbe a parkban. Hogy mit éreztem a közelében hogy minden szerencsétlenség a közelében történt. Azt hogy erőszakos volt. Erre Mira "nem hiszem el mekkora egy fasz" de, meséltem tovább. Elmeséltem hogy a repülőn megcsókoltam,hogy a szigeten milyen volt. Órákig meséltem arról az egy hónapról.  Csak csendben hallgatta mint az esti mesét. Aztán Jamesről is elmondtam hogy megcsalt, átvert, hogy megfojtogatott. Mira szinte forr a dühtől. Amikor elmondtam hogy vallott szerelmet David és hogy lepett meg akkor csak "jaj de cuki". Még nem tudta hogy ennek a mesének nem Happy End a vége.

- És itt lakik a szomszédban?

-Már nem. - mondtam szomorúan. Elmeséltem miért ment el. Azt hogy hülye volt és felelőtlen,na meg hogy szépen elment ma délután.

- Jaj szívem.-  felém fordult,közelebb húzódott és átnyúlva az asztalon megsimogatta a karom.- Minden rendben lesz. Az idő segíteni fog.- próbált biztatni de,a könnyeim folyni kezdtek végig az arcomon. Eszembe jutott milyen volt mellette aludni,ébredni vagy csak vele lenni. Mira átölelt úgy vigasztalt. Kicsit jobb volt de, a könnyeim nem apadtak el szimplán lelassultak. Jól esett sírni, elsírni valakinek a bánatom. Valakinek akiben bízok.

- Tudod jobb lenne ha befejeznéd a sírást, mert nem tudom mit kéne tennem hogy megnyugodj. Egy vagyis két módszert ismerek csak erre azt pedig te nem szeretnéd!- nem tudom mire gondol de,legyen bármi is az. Ha megnyugszom vagy jobb lesz tőle,akkor jöhet. Mondjuk most szívesen piálnék de,azzal saját magamat hazudtolnám meg. Mindig is elítéltem azt aki alkoholba fojtotta a bánatát,mert úgy gondoltam aki ezt teszi gyenge ember. Hát most vagy az vagyok én is vagy rosszul lettem nevelve és rossz nézeteim voltak. Szoktam inni buliban,nem mondom hogy nem,csak nem a sárga földig és nem a felejtés miatt. Viszont most, addig innék míg el nem vesztem az eszem.

- Mi lenne az első?-néztem rá könnyes szemmel.

- Pia?-húzta fel a szemöldökét. Bólintottam. Aztán eltűnt a szobámban. Egyedül maradtam David emlékével és újra csak sírni tudtam. Inni fogok bánatomban amiatt a férfi miatt akit eleinte csak utáltam. Mira egy üveg Whiskyvel tért vissza. Nekem nem volt itthon biztosan lentről rendelte.

Inni kezdtünk és zenét hallgatni. Nem sírtam csak táncoltam a pia hatása miatt a zenére. Mira is így tett. Valami nem akarta hogy sokáig jól legyek, mert David férkőzött be a gondolataimba. Próbáltam úgy csinálni mintha minden rendbe lenne. Mira jól érzi magát nem ronthatom ezt el. Kimentem a fürdőbe. Leültem a kád szélére és sírni kezdtem. Talán túl sokáig voltam bent mert utánam jött a barátnőm. Leült mellém és átkarolt.

- Tudod most elő kellene hoznom a másik lehetőséget ha tudnám hogy teszek vele.

- Mi a másik ami a segíthet?-már tényleg mindegy. Olyan szarul vagyok. Most már a pia hatása kevereg a szomorúsággal bennem. Valamelyik elmúlhatna.

- Ha megcsókollak.

- Tedd meg!- néztem rá magamra erőltetett mosollyal. Közeledett felém,kezét az arcomra simította és közelebb húzott majd megcsókolt.

Megőrjít [Befejezett]Where stories live. Discover now