24.

5K 266 14
                                    

- Most mi legyen?-kérdeztem suttogva.

- Nyisd ki az ajtót. Elbújok. Nem azért mert megbántam,mert nem,csak ha felhívja az apját akkor soha többet nem látnálak. - suttogott.

- Mivan?

- Kötelezne rá hogy elköltözzünk innen messze.

- Értem. - felálltam és elindultam az ajtóhoz. Előtte pedig magamra kaptam a pizsamám, amit David vett le rólam, nem is olyan rég.

- Nem tudsz aludni? - nyitottam ajtót mérgesen.

- Ne csináld a fejed ribanc,tudom hogy itt van nálad.- mondta dühösen.

- Ki?- értetlenkedtem.

- Jó színésznek képzeled magad igaz? David, ő van ott bent. Hallottam a nyögéseiteket.- na ezt hogy magyarázom ki.

- Vanessa. Tudod ha ennyire nem szeret és másnál tölti az éjszakát, az jelent valamit. Még pedig azt hogy nem akar veled lenni.

- Szóval itt van.

- Nem nincs. Épp pornót néztem és maszturbáltam..Úgy rémlik hallottad amikor azt mondtam a kávézóba hogy nem állok közétek,hiába szeretem.- erre csak félre lökött és berontott. Minden helyiségbe benézett. Még én se tudtam vajon hova bújhatott. - Nos megnyugodtál? Amint látod itt nincs.- mentem utána és megálltam a szoba ajtóban a falnak támaszkodva.

- Úgyis kiderítem az igazat. Idefigyelj ribanc.

- Amy. A nevem Amy.

- Ribanc. Ha megtudom hogy itt járt nálad, pokollá teszem mind kettőtök életét.

- Ezt már ki is pipálhatod.

- Oh hidd el lesz ez még rosszabb is.- mondta majd gonoszan vigyorgott.

- Egyébként régen volt egy kurvája,lehet most is vele van.- mosolyogtam. Összepréselte a száját,morgott egyet majd elviharzott.

- Végre. - jött elő a gardróbból David.

- Ezt hogy csináltad? Megnézett ott is.

- Nem volt alapos.- vigyorgott majd közel jött. Átakart ölelni de,eltaszítottam.

- Nem csinálom ezt tovább David. Jó volt veled de,itt vége is van. Nem teszem tönkre az életed. Nem akarok szertő lenni. Szeretlek ugyan úgy vagy jobban de, nem szeretném ha ez a nő beváltaná az ígéretét.

-Amy ne! Ne taszíts el!

- David mi nem lehetünk együtt! Most menj el!-fordítottam hátat.

- Egy utolsó csók?-ölelt át hátulról. Megfordultam és a szemébe néztem. Közel hajolt majd lassan szenvedélyesen megcsókolt. Istenem ezt hogy tudom majd elfelejteni? Hogy fogom kibírni minden nap hogy ne csókoljam meg? Elváltak ajkaink és szorosan öleltük egymást. Egyikünk sem akarja ezt,hogy külön legyünk,csak Vanessa és apucinak hála ő nyert.

- Szeretlek.- mondta David ,már az ajtóban.

- Én is szeretlek.- még kis ideig néztük egymást.- Most már menj kérlek.- bólintott majd kilépett az ajtón.

Reggel futás után,a maradék időmben, eladó házakat nézegettem. Találtam is egyet ami nagyon megfogott. Úgy döntöttem megveszem. Amíg a jogsit leteszem járok taxival. Persze ezt apámmal is meg kell beszélnem. Nekem nincs most annyi pénzem,apu meg simán kifizeti,én meg visszafizetem neki. Így gyorsabban eltudok kerülni Vanessa és David közeléből.

A vállalathoz érve egyből apámhoz siettem.

- Szia apa. Hogy vagy?

- Szia kincsem jól és te?

Megőrjít [Befejezett]Where stories live. Discover now