Új Történet

347 7 0
                                    

Sziasztok.

Új romantikus történetem első részét már olvashatjátok is az oldalamon, You're All I Need címen. Úgy izgulok, mintha az első sztorimat tettem volna ki. 🙈

Íme egy kis ízelítő belőle. 😘

Freya, és Faith az első gimnázium évük óta jó barátok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Freya, és Faith az első gimnázium évük óta jó barátok. Szinte észre vehetetlenek az iskola folyosóin, és ez nem is zavarja őket. Mindkettejüknek meg van az oka rá. Freya egy olyan szerepbe kényszerül apja miatt, amit nem igazán szeret, Faithnek pedig a személyisége visszafogott, nem szeret a középpontban lenni. Csak hogy az iskola folyosói szűknek bizonyulnak, és a lányokat három helyes felsőbb éves, Mason, Dennis és Noah útjába sodorja.

Noah az idei év elején érkezett a suliba, így nem sok mindenkit ismer, véletlenül csapódott Masonékhez. Próbál beilleszkedni, keresi a maga helyét, miközben önmaga szeretne maradni, és elviselni a fájdalmat, amit magában hordoz.
Mason családjában nincs minden rendben, így feszültség jellemzi a napjait. Jó fiú ő is a maga módján, ám elkövet néhány hibát.
Dennis az igazi rossz fiú, aki nem is igazán akar változtatni.

Négy fiatal életébe leshetsz bele, de a fő szál Freya és Mason kapcsolatának alakulása. Nem indul zökkenőmentesen, de miután egymásra találnak, csak egy valami állhat közéjük....
Faith és Noah kapcsolata valamivel egyszerűbben alakul, hisz más utat is járnak be, viszont a gondok őket sem kerülik el.

Remélem felkeltette az érdeklődésedet!😃

Adj neki egy esélyt!😊

Jó olvasást! ☺️

Megőrjít [Befejezett]Where stories live. Discover now