- David?-suttogtam.
- Amy. Úgy örülök hogy látlak. Jól vagy?- aggódást láttam a szemeiben.
- Igen én jól. Te?-simítottam végig arcán. Szemöldöke össze volt varrva a szeme alatt pedig monokli volt.
- Én is jól vagyok most hogy láthattalak. - mosolygott.- Azt mondták nem beszélsz senkivel és ezért nem hisznek nekem. James azt mondja én támadtam rád.
- De ez nem igaz.- döbbentem le.
- Tudom. A szüleid természetesen neki hisznek de, nem zártak be egyikünket sem. Nem lehetnék itt se.
- Gondoltam abból ahogy bejöttél.- kuncogtam.
- Te nevetsz- vigyorgott.
- Mert hülye vagy.- nevettem.
- Amy, az a lány. Nem történt semmi akkor. Jó barát aki pénzért... na érted?- bólintottam.- Szóval csak meglátogatott és igaz akart volna szexelni de,én elküldtem.- őszintének tűnt David miközben beszélt.
- Itt maradsz velem?-néztem a szemébe.
- Amy szeretnék de, a szobád közelébe sem jöhetnék.
- Csak egy kicsit búj ide mellém.- néztem rá boci szemekkel.- Míg elalszom.
- Rendben.- mosolygott. Bebújt mellém majd fejem a mellkasába fúrtam. Védelmezően ölelt. Egyik keze a fejem alatt a másik a derekamon. Közelebb húzott és szorosan tartott. Megnyugodtam a karjaiban és elaludtam.
Reggel arra ébredtem hogy David hátulról ölel. Közelebb húzódtam hozzá és élveztem a helyzetet. Aztán nyílt az ajtó. Pulzusom az egekbe szökött hisz David nem lehetne itt. Majd meghallottam anyám hangját.
- Ez meg ki?-hátulról nem látták én pedig megmozdulni se mertem.- Mit keres itt?
- Ne sipákolj már nézd!-szólt rá apám.- Biztos hogy nem ő tette,mert akkor nem aludnának így.- mondta apám.- Menjünk most kinyírom Jamest!- mi? Jó biztos csak jelképesen gondolta. Becsukták maguk után az ajtót.
- David.- fordultam meg karjaiban.- David ébredj!- adtam egy csókot a szájára. Kipattantak a szemei.- Nyugi. Semmi baj.
- Úristen bármikor bejöhetnek engem meg lecsuknak.- ugrott ki az ágyból. Ezen nevetnem kellett.- Mi az?
- Vicces vagy.- vigyorogtam.- Amúgy most voltak itt.- pupillái kitágultak.- Látták hogy összebújva alszunk és apám úgy lépett ki az ajtón hogy kinyírja Jamest.
- Oh.- fújta ki a levegőt. Szembe álltam vele.
- Rájöttek hogy James bántott úgy hogy szabad vagy.
- Hát akkor viszlát Amy kisasszony.- és elindult az ajtó felé. Rosszallóan néztem rá mire elvigyorodott.- Csak viccelek adj egy csókot.- jött oda hozzám. Megfogta a fejem és megcsókolt. Át karoltam nyakánál és beletúrtam hajába ,amit levágatott mióta haza jöttünk. Hiányzott a csókja úgy ahogy ő is.
- Zavarunk?-kérdezte apám mire szét rebbentünk. Beljebb jöttek.
- Apa.- öleltem át. Majd így anyámat is.
- Mr. Johnson - nyújtotta kezét apám felé. Kezet ráztak.
- Mrs. Johnson.- anyámnak is kezét nyújtotta,kezet fogtak majd udvariasan kézfején csókolta.
- Amy most már elmondod mi történt kicsim?- kérdezte apám.
- Fiatal ember magunkra hagyna a lányunkkal?-kérdezte durván anyám. Már válaszolt volna de megelőztem.
- Nem! Itt marad velem!- vágtam rá.
- Akkor elmeséled?- kérdezett újra apám.
- Persze de, nem megyünk le a büfébe? Ott letudunk ülni mind.- bólintott majd lementünk.
- Apa. James?
- Őrizetbe vették.
- Értem...- elmondta mindent az elejétől a végéig. A telefon beszélgetéstől addig amíg Daviddel ébredtem a kórházban. A végén már anyámat sem zavarta David.
Haza engedtek hisz végre beszéltem. A rendőrségnek is elmondtam amit anyáméknak. Dolgozni még nem megyek vissza ,mert apám megtiltotta.
Megállok az ajtóm előtt és nem bírok belépni.
- Jöhetsz hozzám is.- szólal meg David. Ő hozott haza egyébként.
- Csak ha nem gond.- nem rég sokkot kaptam ebben szobában,nem szeretnék újra belépni oda. Így inkább Davidébe megyünk.
- Dehogy is. Örülök ha velem vagy.- ezzel be is mentünk. Ugyan úgy néz ki mint az enyém csak kupisabb. - Szeretnél valamit csinálni?
- Csak beszélgetni. Megváltoztál.
- Mire gondolsz?
- Arra hogy eleinte nem voltál ilyen kedves.
- El kell mondanom valamit.
- Hallgatlak.- néztem rá. Törökülésben ültem az ágyon ő pedig szemben állt. Közelebb jött és leült az ágyra.
- Eleinte tényleg csak szívattalak de, amikor először láttalak nevetni megijedtem mert,megakartalak csókolni. Ami azért volt baj mert nem úgy mint azokat akiket csak megfektetek. Ezért ideges lettem és durva veled. Aztán nem tudtam hogy szerezhetnélek meg. Vőlegényed volt de, érezni akartalak. Amikor visszacsókoltál még több érzés ébredt bennem amit utáltam. Apám jutott eszembe,hogy tönkre tették a nők. Békén hagytalak azt gondoltam akkor elmúlik az amit érzek. Aztán megjelentél az irodámban és szebb voltál mint szoktál. Nem tudtam ellen állni. A repülőn bebizonyosodott hogy te is érzel valamit mert megcsókoltál. Tudod eleinte azért akartam eljönni a szigetről hogy ne légy a közelembe. Próbáltalak taszítani de, nem ment. Sokszor bántottalak sajnálom.- rám nézett közelebb hajolt és megcsókolt. Nem volt hosszú. Elhúzódott és a szemembe nézett.
- Amy én szerelmes vagyok beléd!
YOU ARE READING
Megőrjít [Befejezett]
RomanceAmy minden napjait egy nő csábász férfi zavarja meg akibe egy nap kétszer is belefut, szó szerint. Ha az nem lenne elég hogy az apja cégénél dolgozik még a szomszédjába is költözik és folyton beszólásokkal bombázza és zaklatja Amyt. **részlet** - Mo...