Глава 100

1.1K 54 14
                                    

До сега в After:

     Започва да вали сняг веднага щом се качвам на магистралата, така че ми отнема повече от трийсет минути да стигна до общежитията. Изглеждат по същия начин, по който си спомням, Разбира се, че ще изглеждат същите, изнесох се едва преди седмица. Изглежда толкова по-отдавна. Игнорирам нахалния поглед на изрусения тип,който веднъж крещя по Хари, че е разлял водка пред вратата му. Първата нощ, в която Хари остана да пренощува с мен тук изглежда толкова далечна. Времето минава толкова странно откакто срещнах Хари. Няма отговор, когато почуквам на старата си врата. Разбира се, че го няма, него никога го няма. Той прекарва по-голямата част от времето си в апартамента на Стеф, а аз нямам идея къде е това. Дори да знаех, бих ли отишъл там?

     Точно когато съм на ръба да се откажа от откаченото ми решение на практика да проследя стария си съквартирант, минавам покрай Слепият Боб, байкърския бар, в който ходих с Тристан. Отбивам веднага щом забелязвам колата на Найл на паркинга. Поемам си дълбок дъх преди да изляза от колата, студеният въздух изгаря ноздрите ми. Жената отпред ми се усмивка и аз съм облекчен, когато забелязвам червената коса на Стеф. Само ако знаех какво ме чака.


***



     Когато влизам в замъгления от цигарен дим бар, нервите ми са опънати до край. Защо си помислих, че това е добра идея? Хари ще ми бъде бесен, а Тристан ще си помисли, че съм се побъркал.

„Луи, какво по дяволите правиш тук?" - пита Тристан и ме придърпва в прегръдка.

„Аз.. ами, търсех теб." - казвам.

„Всичко наред ли е? Или просто ти липсвах?" - засмива се той.

„Просто ми липсваше." - решавам за сега да се придържам към тази версия.

„Не съм те виждал от сто години, Луи. Къде те крие Хари?" - пошегува се Найл и ме прегръща.

Стеф се появява иззад Тристан и увива ръце около талията му. От начина, по който той се обляга нанея разбирам, че са изгладили нещата помежду си.

„Ела седни при нас, само ние сме за сега." - усмихва се той и аз ги последвам до сепарето им. За сега? Чудя се дали Хари ще дойде скоро? Решавам да не питам и поръчвам бургер и картофки вместо това. Не съм ял цял ден, а вече минава три.

After 2 (Larry Stylinson), българска версияWhere stories live. Discover now