Горещо е. Прекалено горещо. Започвам да се пробуждам. Хари е легнал върху мен, почти цялата му тежест ме е натиснала в матрака. Аз съм по гръб, а той - по корем. Главата му е облегната на гърдите му, едната му ръка е увита около кръста ми, а другата е изпъната в празното пространство до него. Липсваше ми това, независимо, че тялото на Хари е пльоснато върху мен. Поглеждам часовника - 7:20. Алармата ми ще звънне след 10 минути. Не искам да събуждам Хари, изглежда толкова невинен. Лека усмивка дори се забелязва по устните му.
Опитвам се да го отместя без да го ъбудя, но той повдига ръката си, която беше увита около мен.
„Мммм.." - изхленчва той докато клепачите му трепват леко, тялото му се извърта и той ме сграбчва още по-силно.
Зарейвам поглед в тавана и се чудя дали просто да не го изтърколя от себе си или не.
„Колко е часът?" - пита ме той с дебел от съня глас.
„Почти седем и половина." - отговарям тихо.
„Мамка му. Може ли да се скатаем днес?"
„Не, но ти можеш." - усмихвам се и прокарвам пръсти през косата му като масажирам леко скалпа му.
„Може да отидем да закусим някъде?" - обръща той лице към мен.
„Трудно ми е да откажа, но не мога." - наистина искам обаче.
Хари се смъква по-надолу и обляга глава точно под гърдите ми.
„Добре ли спа?" - питам го.
„Да, много. Не съм спал така от.." - замисля се.
„Радвам се, че си поспал." - казвам и наистина го мисля.
„Може ли да ти кажа нещо?" - не изглежда напълно буден; очите му са влажни, а гласът му е по-дрезгав отвсякога.
„Разбира се." - отново започвам да масажирам скалпа му.
„Когато бях в Англия, у майка ми, сънувах нещо.. е, кошмар."
О, не. Сърцето ми се свива. Знам, че отново сънува кошмари, но все пак ме боли да чуя.
„Съжалявам, че тези сънища са се върнали."
„Не само се върнаха, а бяха по-лоши отпреди."
Кълна се, че усетих тялото му да настръхва, но лицето му не издава никаква емоция.
„По-лоши?"
Как дори е възможно да са по-лоши?
„Беше ти, те бяха.. причиняваха го на теб." - казва той и лед заменя кръвта във вените ми.
VOUS LISEZ
After 2 (Larry Stylinson), българска версия
FanfictionТова е втората част на историята After в Лари варианта и. Първата част можете да откриете в профила ми. Историята не е моя, аз само я превеждам. Всички заслуги за написването и принадлежат на Ана Тод (imaginator1d) и на afterlarryxx за преработване...