Глава 182

246 24 3
                                    

„Още веднъж ти благодаря за помощта отвън. Никой друг не се интересува от тази стара оранжерия отвън. Само си представи какво можем да направим с нея през лятото, ако си още тук." – усмихва се Карън.

Когато влязохме, тя свари чай, който вече допивам.

„Още веднъж благодаря за чая." – казвам й преди да се отправя към горния етаж.

Изненадан съм, че часа вече е девет. Все още имам малко домашни да довърша преди да си легна. Подреждам записките си на леглото и се опитвам да свърша нещо. Имам чувството, че постоянно съм зает с нещо – училище, работа, Хари, Зейн, Лиам, майка ми.. Не съм чувал майка си от почти две седмици.

Пресягам се и вземам телефона си от нощното шкафче.

Вдига ми на второто позвъняване.

„Ало?" – на заден план се чуват силни шумове.

„Хей.. как си?" – питам.

„Добре съм. Всъщност вечеряме със семейство Питърс. Луи, кажи здравей на всички!" – казва тя високо.

„О.."

Липсват ми семейство Питърс. Винаги са били много мили с мен.

„Те те поздравяват, миличък. Току що се върнаха от Мамот тази сутрин и решихме да вечеряме заедно." – съобщава ми майка ми.

Винаги е била обсебена от това семейство. Огромната им къща и членството им в кънтри клуба направо я карат да полудее.

„Как се чувстваш? Всичко зарасна ли? Ще трябва да си запазиш час при доктора за преглед. Не забравяй това, знам какъв си забраван." – казва ми тя тихо.

Никога нищо не забравям всъщност.

„Вече си записах час за следващата седмица." – излъгвам.

„О, ами това е добре. Трябва да затварям. Прекрасната приятелка на Натали тъкмо ни разказва за плановете си след колежа."

„Приятелката и е там?" – не знам защо питам, просто съм любопитен.

Знам, че не биваше да питам за нея, защото именно това искаше майка ми.

„Да, тя е прекрасно момиче. Ще я харесаш. Бека, трябва да те запозная със сина си някой ден." – казва тя.

„Ъ.. да." – измърморвам и се моля да не ми я даде да говоря с нея.

Надявам се да се отнася с Натали по начина, по който заслужава. Тя е толкова мила.

After 2 (Larry Stylinson), българска версияTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang