„Мамо, дай му малко пространство. Срамежлив е." – Хари излъгва майка си след като тя ме прегръща за четвърти път.
„Прав си, съжалявам. Просто съм толкова щастлива най-накрая да те срещна. Хари ми е разказвал толкова много за теб." – казва тя приповдигнато и кимва в съгласие. Усещам как страните ми пламват, когато тя отстъпва назад. Изненадан съм от това, че тя изобщо знае, че съществувам, мислех си, че ще ме държи в тайна както обикновено.
„Няма нищо." – съумявам да кажа въпреки ужаса ми.
„Може ли.. аз ъмм.. може ли да поговорим за малко в спалнята?" – запъва се Хари.
Кимвам, усмихвам се на майката на Хари и го последвам в спалнята, която някога споделяхме.
„Какво по дяволите?" – казвам тихо като затварям вратата.
„Знам.. съжалявам. Не можах да и кажа какво се случи. Не можах да и кажа какво направих." – казва той и сяда на леглото.
„Не.."
„О.."
Въздишам и прокарвам пръсти през косата си, което мисля, че съм прихванал от Хари.
„И сега какво се предполага, че трябва да правя?" – питам го.
„Не знам.. Не очаквам от теб да продължиш да играеш.. просто ми трябва малко време да и кажа." – казва той с дълга въздишка.
„Не знаех, че ще бъдеш тук." – споделя той с болка в очите.
„Аз също не знаех, че ще бъдеш тук, мислех, че отиваш в Лондон."
„Промених си решението, не ми се ходеше там без.." – отнася се той.
„Има ли причина, поради която не си и казал, че не сме заедно?" – питам го. Не знам дали искам да чуя отговора му.
„Тя просто беше толкова щастлива, че съм открил някого, не исках да разваля това."
Спомням си, че Кен каза, че никога не си е мислил, че Хари би могъл да бъде във връзка, беше прав. Обаче, не искам да развалям престоя на майката на Хари тук със сина и. Няма да направя това за Хари, а за майка му.
„Добре. Можеш да и кажеш когато си готов. Не и казвай за баса." – казвам му. Да разбере как синът и е провалил първата си и единствена връзка би я наранило със сигурност.
„Наистина? Значи си окей с това тя да мисли, че сме заедно?" Звучи по-изненадан, отколкото трябва. Кимвам.
YOU ARE READING
After 2 (Larry Stylinson), българска версия
FanfictionТова е втората част на историята After в Лари варианта и. Първата част можете да откриете в профила ми. Историята не е моя, аз само я превеждам. Всички заслуги за написването и принадлежат на Ана Тод (imaginator1d) и на afterlarryxx за преработване...