Глава 114

380 41 31
                                    

Пискливият звук от алармата ми се разнася из стаята и главата ми мигновено започва да пулсира. Когато се опитвам да се опитвам да се изправя в леглото нещо ми пречи... някой. О, не. Отварям очите си само за да открия познатата татуирана кожа на Хари просната върху мен. Главата му е облегната на корема ми, а ръцете му са увити около мен. О, Боже мой. Какво по дяволите?!

Опитвам се да го преместя без да го събуждам, но той издава звук на недоволство и бавно отваря очи. Затваря ги отново и се отмества от мен, разплитайки краката ни. Когато отваря очи отново, не казва нищо, само ме гледа сякаш съм някакъв хищник. Спомени как Хари ме чукаше безмилостно и аз крещях името му изскачат в мислите ми. Какво по дяволите си мислех?

Искам да кажа нещо, но честно, нямам идея какво да е то. Откачам вътрешно, преживявайки абсолютен срив. Сякаш усетил притеснението ми, той става от леглото заедно с чаршафа, който увива около голото си тяло. О, Боже мой. Сяда на стола и ме зяпва как стоя до леглото.

„Кажи нещо." – казва той.

„Аз.. Не знам какво да кажа." – признавам. Не мога да повярвам, че това се случи, не мога да повярвам, че Хари е тук в Сиатъл. В леглото ми, гол.

„Съжалявам." – казва той и отпуска глава в дланите си.

Главата ми ще се пръсне от излишното количество алкохол, което изпих само преди часове и от факта, че съм спал с Хари снощи.

„И трябва." – казвам и той започва да дърпа косите си.

„Ти ми се обади."

„Не съм ти казвал да идваш тук." – казвам. Не съм решил все още как да постъпя. Не съм решил дали искам да се скарам с него, да го изритам или да се опитам да реша проблема като възрастен.

„Беше пиян и си помислих, че може да си в опасност или нещо такова, и Тревър е тук." – гласът му върви с мен докато отивам до банята.

Пускам душа и се поглеждам в огледалото. На шията ми лежи тъмночервена синина. Мамка му. Докато пръстите ми преминават по чувствителната кожа, мислите ми отлитат към езика на Хари върху кожата ми. Сигурно още съм малко пиян, не мисля трезво. Мислех си, че съм продължил напред, а ето го тук в стаята ми и ето ме мен с огромна смучка на врата ми като някакъв див тинейджър.

„Луи?" – казва той и влиза в банята докато аз влизам под душа.

Оставам безмълвен докато горещата вода отмива греховете ми.

After 2 (Larry Stylinson), българска версияDonde viven las historias. Descúbrelo ahora