Глава 149

307 38 13
                                    

Гледната точка на Хари

„Винаги ще го правя." – казвам.

Думите ми са искрени. Винаги го откривам преносно и буквално.

Не мога да повярвам, че излязох тук, за да открия Луи и Зейн да си говорят за това, че се е крил от мен. Това са глупости. Той сграбчва Зейн, за да не падне и аз прекосявам с големи крачки замръзналата трева, за да се доближа до тях.

„Хари." – изрича Луи с висок глас очевидно изненадан от присъствието ми.

„Да, Хари." – повтарям думите му.

Зейн се отдалечава от него, а аз се опитвам да запазя спокойствие. Защо по дяволите е тук сам със Зейн? Изрично му казах да стои вътре в кухнята. Когато питах Стеф къде е Луи, всичко, което ми каза тя бе „Зейн". След пет минути в претърсване на цялата шибана къща, реших да проверя отвън и ето ги на. Заедно.

„Трябваше да стоиш в кухнята, бебче." – прибавям обръщението, за да смекча резкия си тон.

Ако избухна сега, той може да реши да ме напусне, а това вече се случва прекалено много пъти. Няма да позволя да се случи тази вечер. Напоследък даам най-доброто от себе си да държа нрава си в клетка.

„А ти трябваше да се върнеш след малко." – отвръща той на огъня.

Въздишам и поемам дълбоко дъх преди да заговоря отново. Винаги реагирам на всеки импулс, който получа, и се опитвам да не правя това повече. Но бога ми, ако той не прави това трудно.

„Хайде да влезем вътре." – казвам му и протягам ръка към него.

Трябва да го отдалеча от Зейн и честно, аз самият трябва да се отдалеча от него. Веднъж вече го пребих и няма да откажа още веднъж.

„Ще си правя татус, Хари." – казва ми Лу докато му помагам да слезе от стената.

„Какво? Пиян ли е?"

„Да.. трябва да видиш новата татуировка на Зейн, Хари. Толкова е хубава. Покажи му, Зейн." – усмихва се той.

Защо по дяволите Луи е гледал татуировките му и каква част от разговора им съм пропуснал? Какво друго са правили? Какво друго му е показвал? Той го иска от първия момент, в който го зърна, точно както и аз. Разликата е само че, че аз исках да го изчукам, а той всъщност хареса Лу. Но аз спечелих, той избра мен.

After 2 (Larry Stylinson), българска версияOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz