Гледната точка на Хари
„Само ме чуй, окей?" – умолявам.
„Защо да го правя сега?" – пита ме той, гледайки през прозореца.
Все още не мога да повярвам, че Луи е в колата с мен. Не че му дадох голям избор.
„Защото... защото ми липсваш." – признавам.
„Липсвам ти? Просто ревнуващ, защото бях със Зейн. Не ти липсвах докато той не дойде. Действията ти са подбуждани от ревност, не от любов."
„Не е вярно. Няма нищо общо с това."
Има много общо, но той наистина ми липсва въпреки това.
„Ти не ми говореше цялата вечер, а след това излезе отвън и ми каза, че си бил прекалено зает, за да ми се обадиш. Не това правиш, когато някой ти липсва." – отбелязва той.
„Излъгах."
„Ти? Да лъжеш? Не думай. Това никога не се е случвало."
Тази вечер е опърничав.
Поемам си дълбоко дъх, за да се уверя, че няма да кажа нещо и да направя всичко по-зле.
„Нямам телефона като за начало, и се прибрах в Англия."
Луи мигновено извръща глава към мен.
„Какво?"
„Прибрах се в Англия, да прочистя главата си. Не знаех какво друго да направя." – обяснявам.
„Не отговаряше на обажданията ми."
„Знам. Игнорирах ги и толкова много съжалявам за това. Исках да ти се обадя, но не можах да събера смелост, след това се напих и счупих телефона си."
„И това се предполага, че трябва да ме накара да се чувствам по-добре?"
„Не.. но причините за това имаха смисъл за мен, както имат и все още. Искам да си щастлив, Луи."
Не казва нищо. Отново се обръща към прозореца и аз се пресягам да хвана ръката му, но той се отдръпва.
„Недей." – казва.
„Лу.."
„Не, Хари! Не можеш просто да се появяваш единайсет дни по-късно и да държиш ръката ми. Писна ми да обикалям в кръг с теб. Най-сетне съм в състояние, в което мога да живея един час без да се разрева, а ти се появяваш отново и се опитваш да ме завлечеш отново надолу. Винаги правиш така с мен от деня, в който те срещнах и ми писна да ти се давам. Ако ти пукаше за мен, щеше да ми обясниш."
DU LIEST GERADE
After 2 (Larry Stylinson), българска версия
FanfictionТова е втората част на историята After в Лари варианта и. Първата част можете да откриете в профила ми. Историята не е моя, аз само я превеждам. Всички заслуги за написването и принадлежат на Ана Тод (imaginator1d) и на afterlarryxx за преработване...