„Не мислеше, че ще остана?" – питам го и взимам ръцете му в своите.
Задавал съм този въпрос прекалено много пъти откакто го срещнах.
„Не, не и след всичко, което направих. Ти знаеш всичко." – повтаря той.
„Да.. знам." Когато изричам думите осъзнавам колко освобождаващо е всъщност.
Вече нямам опасения, че тайните от миналото на Хари, ще ни преследват. Вече не се страхувам, че някой ще пусне бомба върху мен. Знам всичко. Най-после знам всичко, което криеше. Не мога да не се замисля над фразата „понякога е по-добре да стоиш в тъмнината, отколкото да бъдеш ослепен от светлината."
Не мисля, че това се отнася за мен точно сега. Притеснен съм от нещата, които е сторил, но го обичам и съм избрал да не позволя на миналото му да ни афектира повече.
„За какво си мислиш? Имаш ли някакви въпроси относно нещата написани в писмото?" – той сяда на ръба на леглото, а аз заставам между краката му.
Той сменя позицията на ръцете ни като поставя моите длани в неговите, започва да рисува с пръсти по ръцете ми и с поглед се опитва да разчете чувствата по изражението ми.
„Не.. Иска ми се да знаех какво се е случило с Даяна.. но няма никакви въпроси."
„Приключих с това да съм такъв човек. Знаеш това, нали?" Знам, че вече му го казах, но искам да го чуе отново.
„Знам това. Наистина, бебче." – очите му срещат моите докато изрича тези думи.
„Бебче?" – повдига вежда той.
„Не знам защо го казах.." – изчервявам се.
Никога не съм го наричал нищо друго освен Хари или Хаз. Не знам защо го направих точно сега. Обичам когато той ме нарича така, но се съмнявам, че и на него му харесва.
„Не.. харесва ми." – усмихва се той.
„Липсваше ми усмивката ти." – казвам му.
Пръстите му спират движенията си.
„Твоята също ми липсваше. Не те карам да се усмихваш достатъчно." – намръщва се той.
Иска ми се да кажа нещо, за да премахна гримасата от лицето му, но не искам да го лъжа. Не ме кара да се усмихвам достатъчно и трябва да го знае.
„Да.. трябва да поработим над това." – казвам.
„Не знам защо ме обичаш."
YOU ARE READING
After 2 (Larry Stylinson), българска версия
FanfictionТова е втората част на историята After в Лари варианта и. Първата част можете да откриете в профила ми. Историята не е моя, аз само я превеждам. Всички заслуги за написването и принадлежат на Ана Тод (imaginator1d) и на afterlarryxx за преработване...