Fortfarande Austins perspektiv"I'll just get ready for bed" sa hon och gick in på toaletten.
Efter ett tag kom hon tillbaka igen och kröp ner i sin säng och gjorde det bekvämt för sig. Efter ett tag suckade hon högt. "What" sa jag och tittade upp från min mobil. "I forgot to change clothes and now I'm reeeally comfortable" jag skrattade till. "I'll get your clothes" sa jag och ställde mig upp. Hon flinade nöjt. "In the box at the top, take shorts and an oversize t-shirt" jag nickade och gick mot hennes garderob.
Hon ångrade sig genast. "NO don't open that box" nästan skrek hon. Försent. Jag hade redan öppnat lådan och stod där och flinade. I lådan låg massor av stringtrosor och bh:ar. I hörnet av lådan låg kläderna hon ville ha. Jag tog kläderna och stängde lådan och tittade på henne med ett flin. Hon hade båda händerna för ansiktet och man såg att hon va illröd.
Jag skrattade och slängde kläderna på hennes säng och gick sen fram till henne och satte mig gränsle över henne och satte hennes händer vid hennes öron. Jag tittade på henne med ett flin. Hon hade ögonen stängda men öppnade sen ena ögat men stängde det genast igen när hon såg att jag kollade på henne och jag skrattade igen.
"That's so cute" hon blundade fortfarande så jag började kittla henne. Då ryckte hon genast till i panik. "STOP .....IT" skrattade hon fram. Jag skrattade men höll kvar henne och fortsatte kittla henne. "Only if you kiss me" sa jag och flinade. Jag slutade kittla och hon blängde på mig. "Never" sa hon och flinade. Jag höjde ögonbrynen och fortsatte kittla henne.
Vi båda skrattade. "I'll do it!!" Skrek hon tillslut skrattandes. Jag slutade genast att kittla henne. Jag blundade och putade överdrivet med läpparna. Jag kände hur hon böjde sig fram och det började pirra i min mage. Sen kände jag en kyss. På min kind. Jag öppnade besviket ögonen och gav henne en sur blick vilket fick henne att skratta.
"Fine, I'll just have to do it myself" sa jag flinandes och pressade mina läppar mot hennes.
YOU ARE READING
My badboy
Teen Fiction17-åriga Kaylie Garcia och hennes mamma har i hela deras liv bott i Sverige. Kaylies pappa är med i militären och hon har inte träffat honom på över 3 år. Kaylies mamma bestämde sig för att dom skulle flytta till Florida då hon fått ett mycket bättr...