Jag klev på bussen och gick och satte mig i mitten. Jag lutade mig mot fönstret och kollade ut.
Jag är inte redo att gå i skolan med Austin än. Han tycker inte att jag ska bry mig om dem, men tänk hur många som kommer hata mig. Inte för att jag brukar bry mig om vad andra tycker, men fatta hur mycket uppmärksamhet jag kommer få.
ALLA tittar verkligen på Austin när han kommer in. Dessutom kommer folk bara tro att jag bara är en av alla tjejer han legat med. Jag suckade och fortsatte kolla ut.
-
Jag klev av bussen och började gå mot skolan. Jag såg Austins bil komma in på parkeringen. Jag tittade på den medans jag fortsatte gå. Han klev ut och han såg seriöst ut som att han gick i slowmotionen i en film. Det är helt sjukt hur snygg han är. Elever runt om tittade på honom och han flinade och satte på sig sina solglasögon.
Jag skakade flinandes på huvudet. Att han är snygg kan jag försäkra er om att han vet.
Jag öppnade dörren och gick in. Jag gick mot mitt skåp och hämtade mina böcker och mötte sen Amanda och vi gick till lektionen.
Vi gick in och satte oss och läraren startade lektionen. Austin hade inte kommit än, men det förvånar mig inte.
20 minuter senare öppnades dörren och Nathan och Austin kom skrattandes in. Läraren tittade strängt på dem. "Why are you guys late? And then you're disturbing my class. Do you want me to call your parents?!" Sa hon irriterat och då tittade Austin på henne och slickade sig lätt om läpparna och gick lite närmare henne. "I'm sorry Miss Carson, we just....had to do something" sa han med världens sexigaste röst och blinkade sen med ena ögat mot henne.
Hon blev lite röd i ansiktet och tittade bort. "Just sit down" sa hon sen, inte alls strängt, och Austin flinade och vände sig mot klassen. Han mötte min blick och jag skakade flinandes på huvudet. Borde inte han typ bli relegerad för det där.
Han flinade mot mig och sen gick han och Nathan och Satte sig. Hon harklade sig. "Soo.. uuuhm what was I talking about" mumlade hon vilket fick hela klassen att skratta. "Okay Immigra..." hon blev avbruten av rektorns högtalar grej han pratar i.
"NATHAN DAVIS AND AUSTIN SMITH TO THE HEADMASTERS OFFICE, NOW" sa han och då tittade Austin och Nathan på varandra och började skratta och sen ställde de sig upp och jag mötte Austins blick. Han började skratta ännu mer och sen gick de mot dörren. "See you later!!" Sa Nathan till läraren och log sitt finaste leende vilket återigen fick henne att bli lite röd i ansiktet och sen gick de ut ur klassrummet.
Vad var det för fel på dem påriktigt? Och att läraren går på sånt där 🙄
-
"Hi babe" sa han HÖGT och jag vände direkt håll och började gå innan folk skulle förstå att det var åt mig. Han slöt upp bredvid mig igen och flinade. "Are you so embarrassed of being inlove with me" sa han och jag började skratta och höll blicken fram så att ingen skulle förstå att vi gick bredvid varandra. Vilket vi dock ändå gjorde.
"Yeah, you wish" sa jag och han flinade. "Might as well admit it" sa han och jag flinade. "Because I know you're inlove with me Kaylie Garcia" sa han nu högt igen och jag spärrade lätt upp ögonen och ökade takten. "Shut uuup" sjöng jag lite sammanbitet och han skrattade.
"Bye" sa jag och svängde in mot tjejernas toalett och öppnade dörren men innan jag gick in vände jag mig om och gav honom en, uppenbar överdriven och ironisk, slängpuss och han skrattade och sen gick jag in.
***
Jag satte mig snabbt i hans bil. "Driiiive" sa jag och han flinade och körde iväg. När vi kommit bort från skolan pustade jag lättat ut.
"Stoooop being so embarrassed of me" sa han skrattandes vilket fick mig att skratta. "I'm not embarrassed of you, I just don't know how people will react" sa jag.
"And since when do you care" sa han och jag tänkte efter en stund. "I can't believe you flirted with the teacher" sa jag tillslut, inte för att det hade något med någonting att göra, och började skratta.
Han skrattade då också. "Well it obviously worked, like it always does" sa han och jag skakade skrattandes på huvudet. "You're so" "Hot, amazing, funny, nice, cool, awesome and so fucking in love with you" avbröt han mig.
Jag log lite åt det sista. "You forgot annoying"
YOU ARE READING
My badboy
Teen Fiction17-åriga Kaylie Garcia och hennes mamma har i hela deras liv bott i Sverige. Kaylies pappa är med i militären och hon har inte träffat honom på över 3 år. Kaylies mamma bestämde sig för att dom skulle flytta till Florida då hon fått ett mycket bättr...