5 år senare
"You know what?" Jag vände blicken mot Austin och skakade på huvudet.
"I was planning on doing this more romantically, and you know say all these things about my feelings for you.... but then I realised that it doesn't matter where or how I do it. Just that I actually do it. So yes, I am indeed doing this on a tuesday, in our livingroom...." jag rynkade ögonbrynen lite och log. Vad pratar han om nu.
Han ställde sig upp och tog tag i mina händer. "Like I said, I'm just going to skip all that bullshit and just ask you..... Kaylie Andrea Reya Bedoya Cavieres Garcia (and yes I did memorize your whole name, thought it was about time)...." han tog en liten paus när han flikade in de där om namnen medans han började le, och jag började le också.
"I'll probably regret this since you're the most annoying person on this earth, but...." han satte sig ner på ett knä och tog fram en såndär grej man har ringar i som jag inte vet vad det heter.
"Do you want to marry me?" Mina ögon fylldes med tårar och jag började le. "I'll probably regret this too since I'll have to stand out with that face my whole life.... but yes" sa jag och han började le och ställde sig sen upp och drog upp mig ur soffan.
"I'm already regretting this" sa han leendes och jag började skratta. "Oh shut up" sa jag och då böjde han sig leendes fram och kysste mig.
THE END (påriktigt denhär gången)
...........................................................................Hej alla kompisaaaar, jag måste bara säga tack för att ni har läst denhär vad det nu är, och kommenterat och röstat, jag blir alltid så glad haha❤️. Och hallå seriöst 70 000 visningar??!!!! Helt sjukt!!!!! Tack för allt❤️❤️❤️❤️❤️ Och btw ska jag göra en bok två om deras barn, vet dock inte när den kommer ut, men jag uppdaterar antagligen på denhär så ni vet❤️❤️❤️❤️ HEJDÅÅÅ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ESTÁS LEYENDO
My badboy
Novela Juvenil17-åriga Kaylie Garcia och hennes mamma har i hela deras liv bott i Sverige. Kaylies pappa är med i militären och hon har inte träffat honom på över 3 år. Kaylies mamma bestämde sig för att dom skulle flytta till Florida då hon fått ett mycket bättr...