Del. 20

10.3K 166 28
                                    

Några timmar senare

"Do you want to go out on a date with me?" Sa han och det lät mer som en fråga till sig själv än till mig. Jag vände blicken mot honom. Jag la huvudet lite fundersamt på sned.

"You've never asked a girl out before, haven't you" sa jag och han började flina. "Not really, we usually just.... skip, a few steps"

Jag flinade "Well I feel honored" sa jag och han log. "This is so embarrassing" sa han och jag brast ut i skratt. "No it's not" sa jag och han skrattade också.

"Well anyways, I'd love to go out on a date with you" sa jag och han log lite och kom sen fram och kysste mig.

"I'm tired" sa jag sen och gick ut ur rummet och in på toaletten för att göra mig iordning.

Austins perspektiv

Det där gick ju bra. Typ. Hur visste hon att jag inte gjort det förut? Sa jag något fel? Jag log iallafall. Hon sa ja.

Jag satte mig återigen i sängen och tog upp mobilen.

Jag gick in på Instagram och scrollade igenom flödet. Då fick jag en dm. Jag gick in och såg att det var från Nathalies "kompis". Hur hittade hon min instagram? Eller ja det kan väl inte vara så svårt egentligen.

Jag öppnade och såg en bild när jag och Nathalie kysstes. "I'm so happy you guys are finally together, again" stod det och bilden var från Nathalies instagram. Jag hade blockat henne för länge sen.

Den där bilden var ju jättegammal? Oherregud kommentarerna?!! Nu trodde hela skolan säkert att jag och Nathalie var tillsammans🤦‍♀️

Jag suckade. Vad var det för fel på henne.

Jag hann inte tänka mer på det förens Kaylie ropade från toaletten. "AUSTIN" ropade hon och jag skyndade mig fram till toaletten. "What is it? Are you okay?" Sa jag. "I'm fine I just" hon blev tyst. "You just what?" Sa jag och inväntade ett svar. "Uuhm I kind of forgot a towel... and clothes"

Jag började flina. "And what do you want me to do about it?" Sa jag retsamt. "Stop it, get my towel on the chair in my room" sa hon seriöst. "I'm sorry, you'll have to do that yourself" sa jag lika retsamt som förra gången. Jag hörde en suck. "Just go and get it" "Never"

"Then I'll just stay here, and just so you know, it's really cold" jag himlade med ögonen. "Okay fine I'll get it" jag kunde känna hur hon flinade nöjt därinne. Jag hämtade handduken och gick tillbaka. "Open the door" "Are you stupid?" "How else were you thinking of getting the towel" sa jag och flinade.

Hon mumlade något och öppnade sen dörren lite och sträckte ut handen. Jag gav henne handduken och hon stängde snabbt igen. Sen öppnade hon igen med handduken runt sig. Jag flinade mot henne och hon himlade med ögonen tillbaka.

Sen gick hon förbi mig in i rummet och gick in i sin garderob och stängde. Jag satte mig på sängen och fortsatte återigen att hålla på med mobilen. Då hörde jag ett högt stön innefrån garderoben (inte ett sånt stön okej hahah). "Helvete" sa hon och jag skrattade till. Svenska var så fult. (Det är det seriöst herregud)

"Austin" sa hon "what" svarade jag och hörde en suck. "Can you give me my clothes?" "You are in your wardrobe" "Yes, but I mean my pajamas" Jag kollade mig omkring och såg hennes shorts och tshirt ligga på golvet. Jag tog upp dem och gick till garderoben.

Hon öppnade dörren och jag såg henne stå i bara underkläder. Hon var så jävla fin. Jag kollade på henne från topp till tå och då märkte jag att hon var helt röd i ansiktet. Jag flinade och gav henne kläderna och hon tog snabbt på sig dem och gick förbi mig.

"You shouldn't be embarrassed, you're beautiful" sa jag och då gick hon till sängen och la sig på mage med huvudet ner. Jag förstod att hon tyckte att det var jättepinsamt så jag skrattade bara. "I'm going to get ready for bed" sa jag och gick in till toaletten.

Kaylies perspektiv

När han gått vände jag mig om på rygg och gick in på Instagram. Jag scrollade lite och såg att jag hade fått en dm. Det var ifrån Josefine, Nathalies kompis. Jag öppnade den och såg en bild på Austin och Nathalie som kysstes mitt i skolan. "Looks like the guy you like likes another girl, sorry hun:)" Jag höjde ögonbrynen. Vad moget.

Man kan tro att jag skulle bry mig men det gjorde jag inte alls. För det första är vi inte ens i närheten av att vara tillsammans och för det andra så var det i skolan, alltså inte då jag och Austin lärt känna varandra för det gjorde vi de senaste dagarna vi inte var i skolan på och dessutom så hade jag inte brytt mig om det var nu heller.

Eller jo kanske lite, jag gillar ju faktiskt Austin men jag hade inte gjort någon stor grej av det. Sen kanske jag blev liiite avundsjuk. Jag avbröts i mina tankar av att Austin hade kommit in i rummet utan att jag märkt det.

"I'm sorry Kaylie, that was months ago, she sent the same one to me, trust me it was like a halfyear ago" Jag log mot honom. "Just so you know, I don't care about this picture" sa jag och han blev förvånad och man såg att han blev lite ledsen.

"But I am a bit jealous of her" han tittade upp på mig och jag skrattade till. Han var så jävla snygg. Jag gick närmare honom och han bet sig i läppen. Hmmm jag kommer dö. Mitt hjärta började slå hårdare ju närmare jag kom. Han tittade på mina läppar och när jag nästan var framme så gick jag förbi honom mot soffan.

Jag slängde mig i soffan och flinade och han vände sig om med en besviken blick. "Come ooon" klagade han och jag skrattade bara ännu mer. "Fine, then I'll just go to bed" sa han och drog av sig sin tshirt så att han bara stod i mjukisbyxor.

Jag slutade genast att skratta och tittade på honom. Jag kollade motvilligt upp och såg att han flinade. Jag himlade med ögonen och kollade bort. Men blicken drogs tillbaka och han tog av sig sina mjukisbyxor och la sig i sängen och drog över täcket.

Han tittade på mig och jag ställde mig upp och släckte lampan, det blev dock inte så mörkt då vi inte dragit för rullgardinerna. Sen la jag mig bredvid honom och suckade. "I want to sleep closest to the wall" sa jag och han skrattade till. "Sure but you'll have to go over me" jag himlade med ögonen. "Fine" sa jag och la mig hårt på honom och han stönade till (återigen inte ett sånt stön hahah).

Jag flinade och helt plötsligt tog han tag i mina armar och vände på oss så att jag låg längst ner. Han flinade och satte sig upp så att han satt gränsle över mig. "You're pretty heavy" pressade jag fram och han flinade. "Well I could move.." Jag stoppade han där, jag visste vad det skulle leda till. "I won't" sa jag och han höjde ögonbrynen. "You won't what?" Sa han och flinade.

"Moooove" sa jag men han satt kvar. Jag suckade och försökte sen att vända på mig som han hade gjort så att han skulle komma underst. Jag kom ingenstans. Han flinade och jag himlade med ögonen. "You're not that strong" sa jag och flinade och han höjde ögonbrynen. "Pleeease just kiss me" sa han och jag blev förvånad över hans svar, men inte lika förvånad som han blev när jag böjde mig fram och kysste honom mjukt på läpparna.

Först reagerade han inte men när han fattat vad som hände så kysste han mig mjukt tillbaka.
...................................................................

TACK till över 500 visningar!!  Det gör mig faktiskt jätteglad hahah❤️❤️

My badboyМесто, где живут истории. Откройте их для себя