"Mhm I promise, no kisses" sa jag och han flinade. "And I promise there will be kisses" sa han och nu flinade jag. "Game on then" "game on"
Han bet sig i läppen och lutade sig fram för att kyssa mig men jag flinade bara och rullade bort från honom. "Not that easy" sa jag retsamt och flinade. Jag satte på mig mina shorts och tog upp mobilen. Vi hade sovmorgon idag så vi börjar 11 och klockan var halv 11 nu så jag gick ner för trappan och ut ur hans hus, utan att säga något, och gick hem för att göra mig iordning.
När klockan var 10 i gick jag tillbaka till Austin och han drog handen en sista gång genom håret och vände sig sen om mot mig. "How do I look?" Sa han och flinade. Hur snygg som helst som vanligt heheh.
"Okay..." Sa jag och ryckte på axlarna och vände mig om och flinade och gick ut. Vi satte oss i bilen och började åka till skolan.
Austins perspektiv
När vi kom ut så tog jag som vanligt tag i hennes hand och så gick vi mot ingången. När vi kom in fick vi blickar som vanligt och jag märkte att hon blev lite obekväm. Hon hatar det och jag förstår henne. Vi gick mot skåpen och jag gick till mitt gäng och hon till Amanda.
-
Vi gick ut ur klassrummet och Amanda och Kaylie gick till sina skåp och jag och de andra satte oss på bänkarna i korridoren och kollade på alla människor som gick förbi. När Kaylie och Amanda kom så drog jag ner Kaylie i mitt knä. Hon satte sig bekvämt och kollade på alla som gick förbi hon också. Jag la ena handen på hennes innerlår och hon stelnade till och tog bort handen direkt.
Jag flinade och la handen där igen och kysste henne i nacken. Då vände hon på huvudet och flinade. "Nice try, but sorry hun, I'm winning this" sa hon och började sen prata med de andra. Jag flinade och började sen jag också att prata med de andra.
Kaylies perspektiv
Vi satt nu på soffan hemma hos Austin och bara höll på med mobilerna. Hitills hade han inte vunnit och det kommer han inte heller. Seriöst det är inte så svårt att inte kyssa honom. Eller okej kanske lite.
Jag kollade bort från mobilen och tittade på honom istället. Han såg väldigt koncentrerad ut och han hade en rynka mellan pannan. Jag skrattade lite åt hur söt han såg ut och då kollade han upp. "What" sa han och jag slutade genast att skratta och ställde mig upp. "I'm bored" sa jag och gick ut ur vardagsrummet och upp till hans rum istället. Som förväntat hörde jag hur han kom efter och jag la mig på golvet och slog ut armarna och benen.
När han kom in tittade han på mig och sen satte han på sig på sängen. Jag tittade upp i taket och kände efter en stund att jag fick en kudde hårt i magen. Jag satte mig upp och gapade. Sen kastade jag tillbaka den ännu hårdare i hans ansikte. Han skrattade och då reste jag mig upp men halkade direkt och ramlade hårt på golvet.
Det gjorde asont men jag skrattade ändå och hörde hur Austin höll på att skratta ihjäl sig. "You know you could help me" sa jag och då kom han skrattandes emot mig och ställde sig på mina fötter och sträckte fram händerna. Jag tog tag i hans händer och han började dra upp mig men jag orkade inte göra något så jag bara hängde där. "What are you doooiiiiiing" sa han och jag flinade, OCH DÅ SLÄPPTE HAN MIG
"OH MY GOD ARE YOU SERIOUS?!!" Sa jag och kände hur jag inte kommer kunna hålla mig för skratt länge till.
"I'm really serious" sa han och flinade och kollade bort som att han inte brydde sig. Jag bet mig hårt i kinden för att inte skratta och försökte istället se ut som att jag hade ont. "Seriously, my back hurts really bad" sa jag och då tittade han tillbaka på mig. "Are you serious?" Sa han oroligt och skulle hjälpa mig upp och då började jag skratta.
Han andades ut och blängde på mig. "I was just kidding, I don't care" sa han och släppte mina händer. Jag skrattade ännu mer och fick sen en jättebra idé. "I just need to get something at home" sa jag och reste mig snabbt. "I don't care" sa han och ryckte på axlarna. Jag skrattade till och sprang sen ner för trappen och ut genom dörren.
Jag sprang över gatan och slängde upp dörren. Mamma stod i köket "Hi honey, already home?" Sa hon och jag gick in till henne och pussade henne snabbt på kinden. "No I just need to get something" sa jag och hon nickade och log. Jag log snabbt tillbaka och småsprang sen upp till mitt rum och tog fram en necessär och fyllde den med massa olika sminkprodukter.
Sen sprang jag ner igen. "Bye mom, love you" sa jag och utan att invänta svar sprang jag tillbaka till Austin. Jag vet inte riktigt varför jag sprang, kände bara för det hahah
Jag gick in och sprang direkt upp för trappen och Austin låg på sin säng med mobilen. Han kollade på mig och la ner mobilen. "You're ugly, and I feel bad for you, so I'm fixing it" sa jag och flinade.
.......................................................................
Till alla som läser dethär:
Skit i alla äckliga människor som bara försöker förstöra för er. Det är inte värt det. Säger nån något taskigt mot dig, svara trevligt tillbaka och gå därifrån. Är någon taskig mot någon annan så ryck in och säg ifrån, titta inte bara på. Och va snäll. Seriöst, gör saker som gör dig och andra glada. Säg till personen du tycker har fint hår idag att den har fint hår. Eller om du ser nån sitta ensam, gå fram och prata. Är det någon som är mobbad och inte har några vänner, gå fram och prata oavsett vad andra tycker, det kunde lika gärna varit du. Va en glädjespridare och va snäll mot ALLA, spelar ingen roll vad personen gjort. Tack o hejdå.
YOU ARE READING
My badboy
Teen Fiction17-åriga Kaylie Garcia och hennes mamma har i hela deras liv bott i Sverige. Kaylies pappa är med i militären och hon har inte träffat honom på över 3 år. Kaylies mamma bestämde sig för att dom skulle flytta till Florida då hon fått ett mycket bättr...