Del. 30

9K 143 13
                                    

När filmen var slut så var klockan halv ett. Jag kollade upp på Austin. "We should go to sleep now, so that we can wake up in time, it's school you know" Austin suckade "Do we have to go" sa han och jag nickade "Ofcourse, I've missed school so much" han nickade.

Jag reste mig upp och skulle göra mig iordning. Men grejen var att jag inte vågade själv. Skräckfilmen nivet. Jag skrattade lite nervöst och Austin tittade på mig "Uuhm could you like, eeh come with me to the toilet?" Sa jag och kände att jag var illröd i ansiktet.

Han skrattade och ställde sig upp och han stod i bara kalsonger, men det gjorde inget. Tyvärr satte han på sig mjukisbyxor och en hoodie.
"Ofcourse" jag log lite snabbt och öppnade sen dörren, det var kolsvart. Austin gick först och jag tog snabbt tag i hans hand. Vi skulle faktiskt tvärs över det stora huset för att komma dit.

Han tittade på mig och log, vilket jag knappt såg för att det var så mörkt. Jag tryckte mig emot honom och höll hans hand hårdare, jag var seriöst asrädd.

När vi hade kommit halvvägs så kunde jag urskilja något hoppa fram. Jag backade jättefort och hade återigen ramlat om inte han hade tagit emot mig.

"Heey, take it easy, it was the cat" sa han och drog in mig i en kram. Han pussade mig i hårbotten och jag kunde känna hur han skrattade.

Mitt hjärta gick i 110 men jag blev lugnare när han kramade mig. Han släppte "You okay?" Sa han och jag nickade och tog snabbt tag i hans hand igen. Vi fortsatte gå och när vi nästan var framme så släppte han min hand. Det var så mörkt att jag inte såg honom heller.

"Stop, where are you?" Inget svar. "This is not funny seriously" sa jag och nu var jag jätterädd. Tänk er att ni stod själva mitt i ett stort kolsvart hus och hade precis sett en skräckfilm. Okej, ingen tycker säkert att det är läskigt, men jag tyckte det.

Dock visste jag ju att Austin var här men ändå. "Stop, please" sa jag och vågade inte gå. Jag blundade hårt och var helt seriöst nära på att gråta. Alltså jag var så jävla rädd. Då tog någon tag i min hand. Jag skrek och började gråta och jag brukar ALDRIG gråta annars. "Oh my god" sa jag gråtandes och satte händerna i ansiktet "Calm down, I'm sorry" sa han och skrattade, men det var INTE kul.

När han märkte att jag grät så skrattade han lite "Oooh no I'm sorry honey" sa han och kramade om mig. När jag lugnat ner mig släppte han kramen. "You have to carry me now" sa jag och skrattade lite medans jag drog in snor i näsan.

Han skrattadeoch lyfte sen upp mig och gick mot toaletten. När vi var framme släppte han ner mig och tände lampan. Jag gick snabbt in på toaletten och satte mig på toaletten och andades djupt. "I hate you" sa jag och han flinade.

"I didn't know you were that scared, I'm sorry" sa han "Yeah, well I am and you scared the shit out of me, and that cat" sa jag och han skrattade. Han tog fram en ny tandborste och tandkräm ur ett skåp och gav det till mig. Jag tog emot det och ställde mig upp.

Han satte sig på toaletten och tittade på när jag sköljde tandborsten och la på tandkräm. Jag började borsta tänderna och när jag var klar så sköljde jag munnen. Sen satte jag mig ner i Austins knä. Jag vet inte varför jag gjorde det,  jag kände för det bara.

Han pussade mig på axeln och jag lutade mitt huvud mot hans axel. "Do you like me?" Sa jag och han skrattade. "I like you alot" sa han och jag log och tittade sen på honom. "Good because I like you too" sa jag och han log och kysste mig sen och det övergick snabbt till att vi hånglade (fult ord).

Jag la över ena benet så att jag satt gränsle över honom. Vi fortsatte och efter en stund drog jag ifrån och flinade. "I need to pee" sa jag och han skrattade och kysste mig snabbt på munnen innan vi ställde oss upp.

"Do you want me to leave?" Sa han och jag skakade snabbt på huvudet. "You're not leaving me here" sa jag då jag fortfarande var rädd över att vara själv. Han flinade och lutade sig mot väggen. Jag drog ner trosorna till knäna och satte mig ner. Tröjan varså lång så han såg inga privata delar så det var chill.

Jag kissade klart och torkade mig snabbt och drog sen upp trosorna. Och spolade. Då såg jag att han stod och bet sig i läppen. Jag tvättade händerna och tittade på honom. "You can't get turned on when I pee" sa jag och han flinade.

Jag torkade händerna och han släckte lampan. "TURN ON THE LIGHTS" sa jag och han skrattade och tände lamporna. Jag gav honom en sur blick och han flinade igen. Sen satte jag mig på toan då han skulle göra sig iordning.

Han borstade sina tänder och jag tittade på honom hela tiden. När han borstat klart så tittade han på mig och log. Jag ställde mig upp. "You go first" sa jag och han flinade och öppna sen dörren. Han släckte lampan och det blev återigen kolsvart. Han bar upp mig och började gå mot rummet. När vi var framme så släppte han ner mig och tände lampan.

Jag gick snabbt in i rummet och stängde dörren. Jag la mig i sängen och Austin tittade på mig och bet sig i läppen. Jag fattade först inte varför men såg sen att tröjan hade åkt upp så att man såg mina trosor. Jag suckade och drog ner tröjan. Hans blick vändes upp mot mina ögon och han började flina.

Jag suckade och han släckte lampan och la sig ner. Nu var det mörkt igen. "Turn on the lights" sa jag snabbt och han tände en lampa på nattduksbordet. Jag hade inte kollat min mobil på hela dagen så jag sträckte mig över honom och tog min mobil.

Jag blev inte direkt förvånad av alla samtal. Det var minst 100 sammanlagt från Izac, Liam och Alice. Jag hade fått ett sms av mamma också.

"Hörde vad som hände gumman, vi får prata imorgon" stod det och jag log. Jag gillade när mamma pratade svenska. Nu pratade hon dock inte svenska, hon skrev på svenska men vem bryr sig hahah.

Jag la ner mobilen och la mig ner igen. Austin tittade på mig och flinade. "Can I turn the lights off now?" Sa han och jag nickade. Sen la jag mig med ryggen mot honom VÄLDIGT nära då jag var rädd.

Han la armen om mig och jag kände mig lite tryggare.

Jag kunde inte sova för jag vat så rädd, alltså herregud jag måste skärpa mig. Austin hade redan somnat och jag försökte sova också men det gick inte. Jag suckade och blundade. Efter ett tag kom jag på att jag inte ställt alarm tills imorgon. Det var kolsvart i rummet och jag tog bort hans arm och satte mig snabbt upp. Eftersom jag var rädd så satte jag mig, i hopp om att han skulle vakna,  gränsle över honom och tog upp min mobil. Jag gick in och ställde alarm och tittade sen på honom.

Alltså jag kan ju inte väcka honom.. Men det behövdes inte för nästa sekund så vaknade han och tittade förvirrat på mig. "What are you doing?" Sa han och jag la ner mobilen och satte mig bredvid honom istället för på honom. "I can't sleep" sa jag. "What time is it" sa han och jag ryckte på axlarna och la mig sen över honom för att ta min mobil.

Jag satte mig på honom igen och kollade klockan "1.56" sa jag och han nickade. "Is it because you're scared" sa han och flinade. "No, It's just" sa jag lite tyst och tittade ner på mina händer. Det var visst för att jag var rädd.

Jag suckade och såg att han log. "You don't have to be scared" sa han lugnt och jag ryckte på axlarna "Yeah, I know" sa jag och tittade återigen ner på mina händer eftersom det var pinsamt hur töntig jag var. Han tog tag i mina händer och pussade på dem.

Jag skrattade till och han log. "I'm sorry I woke you up" sa jag och han skakade på huvudet. "Don't be, It's my fault anyway" sa han och jag skrattade till "No it's not I'm just lame" sa jag "No it's cute, and it is actually my fault because I forced you to watch a scarymovie" "You didn't force me" sa jag och han skrattade "I kind of did" sa han och jag flinade.

Jag la mig ner igen och han tittade på mig och log. Sen kysste han mig försiktigt. Vi drog ifrån och jag log "Goodnight Austin" "Goodnight Kaykay" sa han.

Jag vände mig om med ryggen emot honom och återigen la han armen runt mig och drog mig närmare. Jag blundade och somnade ganska fort.

My badboyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora