Del. 36

7.4K 158 17
                                    

(Ungefär en vecka senare, lördag)

Jag hade nästan inte sett Austin på en hel vecka, jag skulle ha gått på dejt med honom igår men jag hade kvar blåtiran, inte lika tydlig men ändå, så jag vägrade. Jag hade bara spenderat tid med Alice, Liam och Izac, men nu skulle de hem igen.

Alice stängde igen sin väska och suckade. De tog sina väskor och vi gick ner i tystnad. Vi gick ut till mamma som satt i bilen och vi satte oss också.

Vi sa ingenting och hon börja köra. Det var en väldigt deppig tystnad. Alice satt i framsätet och jag satt lutad mot Liam. "Heey, kom igen hörni, ni kommer träffas snart igen" sa hon uppmuntrande men ingen sa någonting.

-

Jag gav dem en varsin lång kram och vi pratade lite och sa sen hejdå. Jag suckade och vände mig om mot mamma. Hon kramade mig och strök mig på ryggen. Sen gick vi ut mot bilen igen och åkte hem.

Vi gick in och jag gick direkt upp på mitt rum och slängde mig på sängen. Det kändes tomt nu utan dem. Jag suckade och tog upp mobilen. När jag hållt på med mobilen ett tag så ville jag gå ut med Austin så jag smsade honom. Klockan var 23 men jag vet ju att han är uppe och spelar antagligen.

"Hi, do u wanna go out?" Skrev jag och fick ett snabbt ett svar. "Hi babe, yeah sure"
"Just gonna change, see u in 5" "❤❤" fick jag tillbaka och jag flinade lite. Vi skickar aldrig hjärtan.

Jag ställde mig upp och tog av mig mina kläder och satte på mig den gråa hoodien jag "lånar" av Austin. Den var väldigt stor men jättemysig. Sen satte jag på mig svarta tajts och lät mitt hår bara hänga rakt som vanligt. Jag tog mobilen och sprang nerför trappan och in i vardagsrummet.

"I'm going on a walk with Austin" sa jag och hon nickade. "Call if there's anything, be careful" sa hon och jag nickade "It's okay mom, I'm with Austin" sa jag och hon log "And that's the only reason I'm letting you go out this late" sa hon och jag log.

Sen gick jag ut i hallen igen och satte på mig mina vita nike air force. Jag gick ut och såg Austin stå i en hoodie och mjukisbyxor på gatan. Det var väääldigt mörkt och efter alla skräckfilmer var jag faktiskt rädd hahah.

Jag sprang fram och kramade honom och han kramade tillbaka. "Hiii Kaykay" sa han och jag skrattade "Hi Tintin" sa jag och han flinade. Han tog tag i min hand och vi började gå.

"Wait" sa jag efter ett tag och stannade. Han stannade och tittade på mig. "What" sa han och jag flinade. Sen ställde jag mig på tårna och la armarna på hans axlar och kysste honom. Han log i kyssen och drog mig närmare. När vi sen drog ifrån så log han igen. "I've missed that" sa han och jag log tillbaka. "Me too"

..............................................................

Kort kapitel jag veeet, men lovar att skriva ett jättelångt imorgon eller ja på onsdag, det är ju redan "imorgon" men jajaja, Och hallå!! Tack till 3000 visningar?!!!❤️❤️ och tack för alla kommentarer och röstningar❤️❤️ vet inte om det ens heter röstningar men aa ni fattar hahah❤️

My badboyWhere stories live. Discover now