Del. 78

6.7K 98 24
                                    


Kaylies perspektiv

"I want to do something" sa jag och satte mig i mitten på golvet i hans rum. Han tittade upp från mobilen och tog sen kudden bredvid honom och kastade i mitt ansikte. "Then do something" sa han och kollade tillbaka i mobilen.

Jag kastade hårt tillbaka kudden på hans huvud. "Stop. Put your phone down. Pay attention to me" sa jag och flinade åt hur bitchig jag lät. Han la ner mobilen och satte sig upp. "Okay, queen of everything, what do you want to do" sa han och jag flinade.

"I don't knoooow" klagade jag sen och la mig ner och sträckte ut armarna och benen. Jag vände huvudet åt hans håll och han flinade och ställde sig upp och gick fram till mig. "I know what we can do" sa han flörtigt och satte sig sen gränsle över mig.

Han böjde sig fram och kysste mig. "Do you want to marry me" sa han och jag flinade. "Is that a proposal" sa jag retsamt och han flinade. "Stoop, I'm serious, would you want to marry me someday?"

Jag log så mina tänder syntes. "And get a biiig white house, with a trampoline, a pool, an appletree, 2 kids, and a doooog, and a car, not the ugly car you have now" jag flinade lite. "Ofcourse I want to marry you" avslutade jag det med och han log.

"I love you" sa han och böjde sig fram igen och precis innan han kysste mig sa han "And my car" och flinade och kysste mig sen.

Nästa dag

Vi gick in i skolan och när vi kom fram till mitt skåp kände jag hur det kom en hel flod av mens. "Oh fuck" mumlade jag. "What?" Sa Austin och jag vände mig om lite diskret.

"Did it go through?" Sa jag. "What went through?" Sa han och jag himlade med ögonen. "Blood" sa jag. "Aha" sa han. "Oh, yeah a little" sa han och jag spärrade upp ögonen lite.

"Oh fuck, what should I do?" Sa jag och vände mig om med ryggen mot skåperna så att ingen skulle se. "We can go home and change" sa han och jag nickade. "But I can't just walk out with blood on my ass" sa jag och han flinade lite och tog sen tag i min hand och ställde mig framför honom och satte sen sina händer på mina axlar och började gå mot dörren.

När vi kom ut fortsatte vi gå så tills vi kom till bilen.

När vi kom hem gick jag ut och så gick vi in till mig. Jag gick upp för trappan och han följde med. Jag gick in på toaletten. "Can you get a pair of jeans?" Ropade jag medans jag tog av mig de jag hade och bytte binda och allt.

Han kom in med ett par jeans och gav dem till mig. "Thanks" sa jag och satte på mig dem.

När jag var klar så gick jag ut ur toaletten och han följde efter och tog tag i min hand och stannade mig.

Sen vände han på sig och skulle kyssa mig och då satte jag foten bakom hans och skulle knuffa ner honom på golvet, men det gick inte så bra. Han började flina "you're really not that strong" sa han och då slog jag honom hårt i magen, vred om hans arm och sparkade till i hans knäveck så att han föll ner på knä.

Han höll sig för magen och jag började skratta. Varför exakt jag gjorde så vet jag inte, jag ville bara se om jag skulle kunna slå ner honom om jag ville.

"Oh fuck me" sa han och tittade på mig och började skratta och sen ställde han sig upp. "I take that back" Sa han och försökte att inte skratta och då började jag också skratta.

"You should, you were being a dick" sa jag och skulle slå honom igen och då tog han tag i mina armar och tröck upp mig mot väggen. Sen flinade han och böjde sig fram och kysste mig.

Jag drog snabbt ifrån och tittade utmanande på honom. "I don't like kissing you" sa jag och gick sen flinandes ner för trappen.

Sen satte jag mig på golvet för att ta på mig skorna.

Han gick ner efter mig och satte sig på trappan sålänge, det tar ett tag för mig att knyta skorna.

"Oh my god, could you take more time" sa han efter 30 försök. "Shut up, before I beat your ass again" sa jag och gjorde ett nytt försök med att knyta skon.

"Pffft you wish you could, I can end your life in two seconds"

"That's illegal. You just threatened me" sa jag överlägset och han himlade med ögonen. "Sue me" sa han och jag suckade då jag inte kunde knyta skon.

"I might" sa jag sen och tittade på honom och ställde mig upp och satte upp foten på hans knä. "Tie it" sa jag och då lyfte han bort foten och borstade bort osynligt smuts från byxorna. Okej helt osynligt kanske det inte var hahah.

"Never" sa han och jag fick lust att sparka till honom i huvudet, vilket jag hade gjort om jag inte varit så ovig.

"Tie, it" sa jag hotfullt och han började flina. Jag kände mig faktiskt väldigt mordisk idag.

"Are you trying to be scary? Because you're just cute as hell" sa han och jag blängde på honom. "Don't call me cute" sa jag och satte upp foten på hans knä igen.

Denhär gången puttade han snabbt ner den och ställde sig assnabbt upp samtidigt som han drog mig till honom så att vi nu var asnära.

Hans läppar var jättenära mina och precis när jag trodde att han skulle kyssa mig började han flina och satte ner mig och hukade sig vid mina skor och knöt dem.

"I wasn't going to kiss you" sa jag och han tittade upp och flinade. "You know I can get you to kiss me whenever I want to" sa han och jag fnös till.

"Yeah you wish" sa jag och då tog han försiktigt tag i mina ben och drog sina händer upp mot min midja samtidigt som han gick upp lite för trappan. När han kom upp till min mage med sina händer så böjde han sig fram och skulle kyssa mig.

Då satte jag händerna på hans kinder och pressade ihop hans ansikte så han såg ut som en fisk. En snygg fisk.

Sen klappade jag försiktigt med ena handen på hans kind och log sarkastiskt. "Not that easy" sa jag och ställde mig upp och hoppade ner för alla trappsteg och öppnade dörren.

Han flinade och gick ner han också och satte på sig sin skor, och när han skulle gå ut smällde jag dörren på honom.

Dock var han beredd på det så han satte handen emot och tröck upp den igen och flinade. "You really are trying to kill me"

My badboyWhere stories live. Discover now