Del. 60

6.8K 134 23
                                    

Kaylies perspektiv

"Austin stop seriously" sa jag och kände hur mitt hjärta slog fortare och fortare. Vart är jag? Jag skakade på huvudet för att försöka få mina tankar att klarna men jag hade för ont i huvudet. Det var kolsvart runt omkring mig och jag var rädd. Alltså väldigt rädd. "Austin seriously it's not funny" sa jag och kände då hur nån satte en hand för min mun och jag försökte skrika.

Jag satte mig förskräckt upp i sängen. Det var kolsvart i rummet och det var läskigt, men jag var ändå lättad över att det bara var en dröm. Jag var snabbt uppe och tände och kände att jag var genomsvett och att mitt hjärta gick i 110. Jag satte mig på sängen igen och tog djupa andetag.

Jag är ensam hemma. Jag kollade klockan, den var 3 på natten. Jag suckade och kollade mig omkring. Jag kan inte sova här själv inatt.

Jag gick in på kontakter och ringde Austin, flera signaler gick fram men jag fick inget svar. Han svarar alltid, oavsett vad klockan är? Jag kände hur jag blev mer och mer rädd, jag var tvungen att komma ut härifrån. Jag öppnade dörren och det var kolsvart, så jag stängde snabbt igen för att det var för läskigt.

Jag tog ett djupt andetag igen och satte på ficklampan på mobilen och sprang sen nerför trappen och utan att ta på mig skor tog jag nycklarna och sprang ut. Jag låste snabbt och vände mig om. Det var kolsvart ute också.

Jag fortsatte springa hem till Austin och när jag var framme ringde jag på typ 120 gånger innan dörren tillslut öppnades. Austin stod trött i dörrhålet utan tröja och när han såg att det var jag så drog han in mig och stängde dörren. "Is everything okay?" Frågade han lite oroligt och jag som fortfarande var rädd nickade lite sakta och då drog han in mig i en kram.

Jag tog djupa andetag och kramade honom hårt tillbaka. "I just had a nightmare...and you didn't answer your phone" sa jag och han pussade mig i hårbotten. "I'm sorry, I didn't wake up from it. Let's go back to sleep" sa han och jag nickade.

Han tog tag i min hand och vi gick upp på hans rum. Jag la mig längst in som vanligt och han la armen om mig och pussade mig på kinden. "I love you" sa han och jag log. "I love you" svarade jag och vände mig om och kramade honom. Jag blev lite "Austinsjuk" om man kan kalla det för det helt plötsligt. Jag kysste honom och slickade lite lätt på hans underläpp och han öppnade munnen lite.

Våra tungor möttes och jag satte mig gränsle över honom utan att släppa kyssen och då vände han på oss så att han låg överst.

Han drog ifrån och började kyssa mig nerför halsen istället och jag blundade och ett lätt stön kom ut ur min mun. Han fortsatte kyssa mig uppåt mot min mun igen. När han kom till munnen flinade han och kysste mig igen och slängde sig sen vid sidan om mig. "I'm tired" sa han och jag skrattade. "You're seriously so unromantic" sa jag och han flinade. "Well I could prove you wrong" sa han och då flinade jag.

"You could" sa jag och han skrattade. "But tomorrow, cause now I'm really tired" sa han och jag suckade men flinade sen. "Fine" sa jag och flyttade så nära väggen jag kunde. Jag kände hur en arm slingrades om mig och jag tog bort den direkt och sa retsamt. "Tomorrow"

Han stönade till (inte sånt stön okej hahah) "Seriously? Come ooon" sa han men jag bara flinade, fast han inte såg mig. "Sorry" sa jag ännu mer retsamt. Sen drog jag bort täcket från mig själv "It's hot in here" sa jag "No it's not?" Sa han och jag ryckte på axlarna och flinade. Sen tog jag av mig mina pyjamasshorts och vände mig om med rumpan emot honom och försökte se så sexig som möjligt ut. Vilket kanske inte gick så jättebra.

Han sa ingenting men jag kände att han tittade, han såg dock inget för det var så mörkt. "Night" sa jag obrytt och somnade efter ett tag.

-

När jag vaknade nästa morgon och sträckte på mig kom jag ihåg vad som hände igår och flinade. Jag vände mig om och såg att Austin fortfarande sov, han borde vakna snart. Jag vände mig om och la mig som igår och väntade på att han skulle vakna. Men han vaknade aldrig.

Jag började tröttna på det och suckade. Sen sparkade jag honom med foten på benet och kände hur han rörde sig. Då blundade jag fort och försökte låtsats som att jag sov.

"I know you're awake babe" sa han och jag kunde känna hur han flinade. "And I don't have any pants" sa jag och kände hur skrattet bubblade inom mig, men jag försökte hålla mig. Han däremot skratta. "Is it working" sa jag och han skrattade ännu mer. "It is" sa han och jag flina nöjt.

Han knuffade till mig så jag låg på rygg och satte sig gränsle över mig. "Oh it's really working" sa han och bet sig i läppen och jag försökte låtsats som att jag inte brydde mig. Han flinade och böjde sig fram och skulle kyssa mig och då vände jag på huvudet så att han pussade min kind. Han satte sig upp igen. "Come on" sa han och jag flinade. "Tomorrow, because I'm really tired" härmade jag honom retsamt.

Han flinade och böjde sig återigen fram för att kyssa mig men jag vände bort huvudet igen. Han verkade dock vara beredd på det den här gången och började kyssa mig nerför halsen men den här gången slutade han inte utan han flyttade bakåt med ett flin och började kyssa mig på innerlåret och jag var tvungen att bita mig i läppen för att inte stöna. "S-stop" fick jag fram och blundade. Han fortsatte uppåt och drog upp tshirten mer och mer medans han kysste mig på magen och uppåt.

Han satte ena handen innanför tshirten och började klämma på mitt bröst och kysste mig. Jag kysste tillbaka denhär gången och en stund senare slickade han lite lätt på min läpp och jag öppnade försiktigt munnen och återigen möttes våra tungor.

Jag drog ifrån och han flinade. "Tomorrow up my ass" sa han och jag kunde inte låta bli att le. "I won't give you any more kisses today, just so you know" sa jag och han flinade igen. "Sure you won't"

.........................................................................

Tack för kommentarerna på förra grejen, jag blir jätteglad av att höra att ni vill fortsätta läsa, så jag kommer självklart fortsätta, men aa känner att det måste hända lite mer om ni fattar vad jag menar;)) hahah nejmen ha en bra dag allihopa och hoppas ni gillar kapitlet❤️❤️❤️❤️

My badboyМесто, где живут истории. Откройте их для себя