Nu kommer jag börja med engelska dialoger, eftersom de bor i USA så alla vet hahah ❤️
.........................................................................Nu satt vi i taxin som hade hämtat oss från flygplatsen. Mamma var övertaggad och pratade på om huset och bilen.
"Ooooh soon we'll get to see the caar" Sa hon exalterat och klappade händerna som en liten fem-åring. Vi pratar engelska för att vänja oss, fast det kändes konstigt i början. Jag log mot henne och fortsatte sen kolla ut genom fönstret.
Stora vita hus radades upp framför mig och jag antog att det fortfarande var långt kvar. Då stannade bilen och mamma gick ut. Jag klev då också ur bilen och kollade lite oförstående på henne.
"Welcome to our new home!!!" Sa hon och slog upp armarna mot ett STORT vit hus med en stor gräsmatta. Huset var jättefint men hur hade hon råd med det här? "Hey mama, how did you afford this?!!" Sa jag storögt.
"But honey, I told you I got a better job and I meant a better job" sa hon och blinkade med ena ögat och log sen stort. Hon gav mig en husnyckel medans taxichauffören bar ut väskorna. Jag gick dit och hjälpte honom.
Då fick mamma syn på bilen och gav ifrån sig ett gjädjetjut och försvann sen snabbt mot bilen, satte sig i den och åkte iväg. Eftersom hon troligen bara skulle provköra så tog jag hälften av väskorna och andra hälften tog taxichauffören och så gick vi upp mot huset.
Vi bar in väskorna och jag tackade för hjälpen och stängde dörren. Jag kollade mig om lite och gick sen upp för trappan för att välja ett rum och märkte då att det fanns väldigt många att välja på.
Jag öppnade dörren som var närmast mig och tittade in. Det var väldigt litet så jag gick vidare. Efter några till dörröppnanden hittade jag ett perfekt rum. Det var stort och vitt och hade en vägg med bara fönster.
Det fanns en dörr till vänster i rummet och jag öppnade. En walk in closet. Jag blev genast glad och gick in i den stora garderoben. Jag gick ut ur rummet och bestämde mig för att utforska huset lite. Mittemot dörren till mitt rum fanns en jättefin toalett.
Jag hörde att dörren öppnades och mamma kom in.
.......................................................................
Ignorera det konstiga avslutet på kapitlet haha❤️❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
My badboy
Ficção Adolescente17-åriga Kaylie Garcia och hennes mamma har i hela deras liv bott i Sverige. Kaylies pappa är med i militären och hon har inte träffat honom på över 3 år. Kaylies mamma bestämde sig för att dom skulle flytta till Florida då hon fått ett mycket bättr...