Del. 43

6.7K 112 28
                                    

Vi åt frukost och sen gick jag hem för att göra mig iordning och tog sen bussen till skolan. När jag var framme gick jag in i skolan och fick några leenden. Jag log tillbaka och gick till mitt skåp.

Sen det där hände med Nathalie (som kommer tillbaka idag efter att ha varit avstängd i några veckor) hände så har folk varit ovanligt snälla. Jag gillar dock fortfarande inte all uppmärksamhet jag får då alla tittar på mig.

När jag kom fram till skåpet så hörde jag att någon började prata i högtalaren, som rektorn alltid brukar ge information i.

"Goodmorning students, Okay so the latest news is that the schoolfood sucks more than Kaylie Garcia sucks dicks and yeah, about Kaylie Garcia, she slept with Lucas Collins while she is with Austin Smith, just thought or lovely Austin should know that, have a great day!!" Sa en glad tjejröst i mikrofonen.

Jag stelnade till och alla blickar vändes mot mig. Nej, Lucas skulle aldrig säga något sånt?. Fast vem annars? Jag kollade mig omkring och såg Austin. Han tittade på mig och han såg inte glad ut. Jag skakade på huvudet och suckade. Alltid var det nått.

Det ringde in och eleverna försvann sakta in i klassrumena förutom jag, Austin, Amanda och Lucas. När Austin såg Lucas gick han med arga steg emot honom och när han var framme slog han honom hårt över kinden. Innan han hann resa sig upp var Austin där igen och slog honom och sen var slagsmålet igång.

Amanda kom sakta fram till mig "True or false?" Sa hon med blicken fokuserad på Austin och Lucas. "False ofcourse I slept at his house because I was scared and I didn't know where to go, and the lights were out and I was really scared, we didn't do anything?" Sa jag och då vände hon blicken mot mig. "Then who was that girl in the microphone" sa hon och det fick vi snart svar på.

"Let go of me" sa någon argt och våra blickar vändes dit. Rektorn höll ett argt grepp om Nathalies arm och de var påväg från rektorns kontor där mikrofonen var. Vi tittade på varandra och jag tänkte efter en stund om jag skulle göra något åt det.

"I told you you were a whore, the apple didn't fall far from the tree I see"

"Excuse me?" Sa jag och försökte lugna ner mig sjäv för att inte göra något dumt igen. "Oh come on, do we have to take this again? Better bring up your dad too" Rektorn sa något argt till henne men hon fortsatte streta emot så han inte kom någonstans.

Då vände jag mig bara om och gick. Hon var inte värd en sekund till. Jag hann dock inte långt innan någon tog tag i min arm. Det var Lucas, någon hade särat på honom och Austin och tagit med Austin ut.

"Let. Go. Of. My. Arm" sa jag sammanbitet. "Kaylie I would never say that" sa han och jag höjde ögonbrynen. "Oh then who did?" Sa jag och ryckte åt mig armen och la dem i kors. "I don't know" sa han och såg nervös ut. Sen drog han in mig på toaletten med ett hårt grepp. "Let go of me" sa jag argt men hans grepp hårdnande. "It hurts" sa jag men han brydde sig inte. När vi kom in så tryckte han upp mig i väggen och tryckte sina läppar mot mina. Jag stretade emot och försökte få honom att sluta.

"STOP WHAT ARE YOU DOING" skrek jag men han fortsatte. "Kaylie I love you, love me too" sa han desperat och försökte sen kyssa mig igen. Jag stretade emot ännu mer men han höll i mig hårt. Då öppnades dörren och Austin såg att han kysste mig. Han gav mig en besviken blick och lämnade mig sen där. Vad fan håller han på med? Varför gick han? Jag försökte skrika men det hördes inte.

Jag försökte då att sparka honom mellan benen men han höll för hårt så jag kunde inte röra mig. Hans hand åkte ner till min rumpa och han började klämma. Jag började skrika "it's okay Kaylie" sa han läskigt lugnt och började sen försöka dra ner mina byxor medans han kysste mig. Jag började gråta och då öppnades dörren igen och denhär gången var det Amanda. När hon såg vad som hände skrek hon högt. "WHAT THE FUCK ARE YOU DOING LET HER GO". "I love her" sa han och jag visste inte vad jag skulle göra. Amanda sprang ut och jag hörde henne skrika efter hjälp.

Han måste vara sjuk i huvudet. Var det därför jag fick ha Ali, för att han skulle få spendera mer tid med mig? Och vart är Ali nu, hon kan ju inte vara hemma själv?

Jag kände hur Lucas drogs iväg från mig och jag kollade upp. Austins kompisar var här, men inte Austin. Några drog ut honom och två andra kom fram till mig. "Are you okay?" Sa de förskräckt och jag var fortfarande chockad, vad fan har hänt med Lucas? Och att Austin bara lämnade mig?

Jag nickade sakta och Amanda sprang fram och kramade mig. Vi gick ut och jag hörde hur de pratade. "Austin is going to kill him if he finds out" "Mmm I kno..." De blev tysta när de såg oss och kollade medlidandes på mig.

"Where is Lucas" sa Amanda. "He ran away" sa ena killen. Jag tog upp mobilen och ringde mamma, alla stod och tittade på mig. Mamma svarade direkt "Hi honey, what's up?" Sa hon och jag svalde hårt. "Can I talk to Lucas parents?" Sa jag och alla spärrade upp ögonen. "Why?" "I just have to" sa jag och hon blev tyst ett tag och sen hörde jag Rachels glada röst. "Hii Kaylie, how are you?" "I'm fine thank you, but uuhm I was just wondering if Aaliyah can be alone in the house all day?" Sa jag och hon var tyst ett tag.

"Who is Aaliyah?"

.....................................................................

Konstig vändning men kände att det får vara bra med Lucas nu hahah, tack iallafall för över 5000 visningar och kommentarerna och röstningarna❤️❤️

My badboyWhere stories live. Discover now