Vad menar hon?
"Uumm your dog?" Sa jag osäkert. Hon skrattade till i telefonen. "Honey we don't have a dog" whaaat the??? "Uhm okay, I have to go, bye" sa jag och la på.
Alla kollade på mig. "He doesn't have a dog?" Sa jag men ingen fattade någonting. "Or I mean, he had a puppy but uuhm his parents doesn't know?" De fatta fortfarande ingenting.
"Are umm you okay?" Sa ena killen osäkert. Jag var tyst ett tag. "What's your name?" Nu blev han tyst ett tag. "Simon?" Jag nickade. "Okay Simon, why would Austin leave me in there with him when he saw what happened" sa jag och de blev tysta och spärrade upp ögonen.
De tittade på varandra och sen snabbt tillbaka på mig. "He what?!!" Sa en kille argt. Jag drog in snor i näsan. "He came in and looked at me and then he left" sa jag och de stod helt chockade.
Sen drog några argt iväg mot utgången och jag fick jogga för att hänga med. Amanda tittade på mig och följde sen också med. Vart ska de?
De gick ut och vi såg Austin stå vid sin bil och argt sparka på en sten. De ökade argt takten mot Austin och jag och Amanda skulle följa med men två killar stoppade oss. "We should stay here" sa de och vi nickade sakta. De hade nu kommit fram till Austin och vi hörde dem skrika.
Austins perspektiv
"WHAT THE FUCK IS WRONG WITH YOU?" Skrek Oscar argt. Vad menar han? "What are you talking about?" Sa jag argt då jag var arg på Lucas och Kaylie, hur kunde hon? Först ligger hon med honom osen kysser hon honom, på toaletten??!
"WHY THE FUCK DID YOU LEAVE KAYLIE ON THE TOILET, SHE ALMOST GOT RAPED??!!" Skrek nu Simon argt. Vad fan pratar de om? "What?" Sa jag och skakade på huvudet. "No she kissed him after she slept with him" sa jag och då slog någon av dem till mig hårt över kinden.
"OFCOURSE SHE DIDN'T SLEEP WITH HIM YOU IDIOT, IT WAS NATHALIE WHO CAME UP WITH THAT CRAP AND HE FUCKING KISSED HER WITHOUT HER PERMISSION IN THE TOILET AND THEN HE TRIED TO PULL HER PANTS DOWN AND YOU JUST FUCKING LEFT??!!!"
Jag stelnade till. "Where's Kaylie" sa jag och kände hur mitt hjärta gick i tusen bitar. Vad fan har jag gjort?
"That's non of your fucking business" sa de argt och lämnase mig sen på parkeringen. Jag stod kvar helt chockad.
Kaylies perspektiv
De kom nu argt tillbaka och när de kom fram tog ena killen argt men inte hårt tag i min arm och gick in med resten av killarna bakom oss i skolan. Han gick fram till en bänk och satte ner mig. "Don't care about Austin, he's an idiot, thinking you kissed Lucas" sa han och jag stelnade till. Såklart han trodde det är jag dum eller? Jag facepalmade mig själv och reste mig sen upp, jag måste gå till Austin.
Jag började gå mot utgången men blev stoppad direkt av killarna. "Kaylie don't" sa Simon men jag skakade på huvudet. "It's my fault, he thought I was kissing Lucas and he didn't know what happened" sa jag och då skakade en annan kille jag inte vet namnet på på huvudet. "It's not your fault? It's Lucas fault okay, don't blame yourself" sa han och jag tittade på honom och satte mig sen utmattat ner och lutade mig mot skåpen.
"I liked Lucas" sa jag och tittade rakt fram. Jag kände hur de tittade på mig och jag tittade upp. "He was nice and we were good friends and he had a puppy" sa jag och de tittade fortfarande bara på mig.
"But it's different with Austin" sa jag och kollade sen tillbaka rakt fram. "He doesn't have a puppy" sa jag och vet inte ens vad jag själv sa, jag var trött.
"Let's get you home" sa ena killen och gick fram till mig. Han hjälpte mig upp och jag hörde hur de andra pratade. "Call the police, and her parents" sa en annan kille och sen kollade de på mig. "What's your mom and dads numbers" jag blev lite spänd när han sa pappa.
"Shut up, she doesn't have a dad" sa en annan kille tyst, det var inte meningen att jag skulle höra det, men det gjorde jag.
"I have a dad, he is just not here" sa jag och de tittade på mig. "I'm sorry Kaylie" sa han som hade sagt så och kom fram och la en hand på min axel. "Well you shouldn't be, it's not your fault he decided to leave his family and join the army and then never call to tell you he loves you or that he's okay, he didn't even call on my birthday, but honestly, who cares. Because I sure don't. He can stay whereever he now is, I don't care. I don't care at all" sa jag och kände mig lite stressad och en tår rann nerför min kind och jag torkade snabbt bort den. Jag hatar att gråta inför folk.
De gav varandra oroliga blickar och sen drog han som hjälpte mig upp in mig i en kram. "It's okay, you're just tired you've been through alot today" sa han lugnt och strök mig på ryggen.
Noahs perspektiv
Asså fyfan, stackarn. Vad ska man ens göra i en sånhär situation? Hon blev nästan våldtagen och hennes pappa..? Och vi har varit så jävla dryga mot henne, t.ex. Utanför affären, hur dumma i huvudet? Asså aaaaargh. Dock så gillade alla här Kaylie men vi har liksom inte visat det. Jag kollade på de och Eric gick iväg och ringde polisen. De andra stod kvar och visste inte vad de skulle göra.
Sen sa någon idiot nånting han inte fick säga. "Is her mom a whore, like is she a stripper or was that a lie too, because if she is then I feel really bad for her" Sa han tyst men det hördes ju. Kaylie stelnade till när hon hörde det. "Are you fucking stupid?" Väste Simon till Nathan.
Såklart var det Nathan som var så dum i huvudet. Kaylie drog ifrån och torkade sig under ögonen och kollade på Nathan. Det rann ner några tårar för hennes kinder och sen gick hon förbi alla och ut genom dörren. "Are you fucking serious?" "You're so fucking stupid" "Asshole" "You did not just ask that" "Idiot"
Killarna började klaga på Nathan som blev röd i ansiktet. "Did she hear that?" "Ofcourse she did you idiot"
Oscar gick ut för att gå till Kaylie och vi andra stod kvar och vissa facepalmade sig själva, Nathan är fan dum i huvudet. "She's not worth all this" sa Amanda plötsligt och allas blickar vändes mot henne. "People keep throwing shit at her, and things keep happening" sa hon och skakade på huvudet och satte sig mot skåpena.
Hon tog upp ett pennskrin som låg bredvid henne och kastade det argt mot andra sidan. "Oooooh fuck, she's not worth it" upprepade hon argt.
Kaylies perspektiv
Jag satte mig på huk utanför och la huvudet i händerna. Någon kom fram och satte sig bredvid mig. "He can be an asshole sometimes" sa personen och jag tittade upp och lutade mig sen mot väggen jag också. "She's not a stripper" sa jag och han nickade. "I know" Det blev tyst ett tag. "What's your name?" Sa jag och tittade på honom. "Oscar" sa han och log. "Do you think he wouldv'e done it?" Sa jag. "Who?"
"Lucas" han blev tyst ett tag. "I mean, I think so, but you don't have to be scared" sa han och jag tittade rakt fram igen. "I don't think he wouldv'e done it" sa jag och märkte att han tittade på mig. "How are you feeling?" Jag tänkte en stund.
"I don't know" svarade jag ärligt och han la armen om mina axlar och jag lutade mitt huvud mot hans bröst.
Jag känner honom inte och tvärtom, men det kändes ändå säkert.
................................................................
Skolan börjar om 3 dagar😁😁
YOU ARE READING
My badboy
Teen Fiction17-åriga Kaylie Garcia och hennes mamma har i hela deras liv bott i Sverige. Kaylies pappa är med i militären och hon har inte träffat honom på över 3 år. Kaylies mamma bestämde sig för att dom skulle flytta till Florida då hon fått ett mycket bättr...