Del. 73

6.4K 123 30
                                    

"I'll just go over to Austin a while until dinner" sa jag. Vi hade pratat i flera timmar. Det var så skönt att han var hemma.

"Okay but be back at 7" sa mamma. "Okay bye" sa jag och gick sen ut. Jag sprang över till Austin och gick bara in, han var själv hemma som vanligt. Hans föräldrar jobbar med att transportera organ, så de åker till olika länder ganska ofta. Så kanske 1- 2 veckor i månaden är de borta.

Jag gick upp för trappen och såg att Austin sov. Klockan 4 på dagen?!! Jag suckade men log sen. Sen tog jag av mig jeansen och min tröja och la mig bredvid honom under täcket. Jag la mig med ansiktet emot honom och tittade på honom.

Hans långa ögonfransar, och hans kindben och jawline och hans läppar. Han var perfekt. Och hans hår var perfekt, fastän man typ inte såg så mycket då han hade dragit upp luvan från hoodien. Jag vände mig om igen och somnade en stund efter jag också.

-

Jag vaknade av att han kysste mig och öppnade sakta ögonen. Jag log och kysste tillbaka. "Mmmmm I love you" sa han och gosade ner sig i mig. Jag skrattade lite och kramade om honom och sen satte han sig gränsle över mig. Först tittade han på min kropp och la händerna på mina sidor.

Sen böjde han sig fram och kysste mig och satte sig sen igen. "You don't look like you're 17" sa han och jag skrattade. "What do you mean?" Sa jag och han log. "You're small. Like you're short and cute and you don't look like a girl that's going to live alone in an apartment in a few months"

"Okay" sa jag och skrattade lite. Vad menar han nu?

"Soooo I'm going to ask if you want to move in together with me when we're 18, and like I'm 18 in 2 months, and you are 18 in three months so if your parents are okay with it we could move in together when I'm 18" sa han och kliade sig nervöst i nacken. Jag log stort. "I looove you" sa jag och kysste honom igen. "So is that a yes?" Sa han osäkert och jag skrattade. "Ofcourse not" sa jag och han blev lite röd i ansiktet. "Oh"

Jag började då att asgarva. "I'm just kidding, ofcourse I want to live with you, and see you, and touch you, and kiss you everyday" sa jag och han andades ut och slängde sig åt sidan med ansiktet ner i kudden. Jag skrattadeoch kramade honom.

"I thought you were serious first, you scared the shit out of me" sa han och vände sig plötsligt om så att jag ramlade åt sidan. Han rullade över mig så att han nu låg över mig och kysste mig.

Han slickade lätt på min läpp och jag öppnade försiktigt munnen och mötte hans tunga. Hans hand åkte nerför min kind ner till bröstet och sen ner till sidan, där det kittlas. Jag skrattade till och han log i kyssen och drog sen upp handen igen.

Han drog ifrån men var bara några centimeter från mitt ansikte. Han bet sig i läppen  och mitt hjärta slog lite fortare. "And don't bother bringing clothes to the apartment" viskade han och kysste mig igen.

-

"Hurry up, you are always late" sa han och tittade ner på mig. Jag satt på golvet och knöt skorna. Och klockan var 5 över 7. Men komigen det var faktiskt ganska svårt att knyta skorna. "Well instead of just standing there, tie my shoe thank you" sa jag och flinade nöjt när han suckandes satte sig på huk och började knyta min sko.

"It's actually pretty hard" sa jag och då flinade han. "Mhm, really hard" sa han sarkastiskt och ställde sig upp.

När vi kom fram gick vi in. "Hiii" ropade jag och sen gick vi in till köket. "Hi guys" sa mamma och gav oss varsin puss på kinden. "You can go to the table" sa hon. "Dad's on the toilet he'll be there soon" sa hon och vi nickade och gick till matsalsbordet och satte oss bredvid varandra.

Vi pratade lite medans mamma bar in mat och efter en stund kom pappa. "Oh hi Kaylie" sa han och gjorde det ganska tydligt att det inte var menat mot Austin. Austin flinade bara mot mig och jag skrattade till. "Well hi dad" sa jag och han satte sig ner mittemot mig.

Mamma kom och satte sig mittemot Austin. Sen tittade hon menandes på pappa som suckade och kollade på mamma med en blick jag inte kunde tyda. Mamma stötte till honom med armbågen. "Okay fine" mumlade han och mamma log stort.

"Hi Austin, I'm Alexander" sa han och sträckte fram handen över bordet. Austin log sitt finaste leende och skakade den. "Nice to meet you again" sa Austin och pappa hostade till. "Suck up" sa han tyst och mamma slog till honom. Jag kunde inte hålla mig för garv. Austin kommer inte att få det lätt.

My badboyWhere stories live. Discover now