Luke
A je to tu! Dnes nám začíná naše celosvětová tour. Více než 70 koncertů a to po celém světě! Nikdo z nás se už nemůže dočkat. Je půl čtvrté ráno a my za hodinu odlétáme do Japonska. Dobelhal jsem se do kuchyně, kde už mi mamka nesla na stůl snídani. Mám jí rád, ale občas mi přijde, že mě bere až moc jako malé děcko. Usadil jsem se ke stolu a nasál vůni vaflí s javorovým sirupem a šlehačkou.
"Dobré ráno, Lukey," usmála se na mě máma, já si promnul oči a zamručel jsem něco, co jí zřejmě stačilo jako odpověď, protože se otočila a šla mi pro kafe. Páni, při představě, že teď skoro rok budu spát každou noc v jiné posteli na jiném pokoji a že v podstatě vše, co mám, bude v jednom kufru, jsem se maličko vyděsil. Nejradši bych se teď rozeběhl do svého pokoje a skočil zpátky do své měkké postele, ze které bych už nevylezl. Ale co zase plašíš, Luku? Žiješ teď přece svůj sen a navíc budeš cestovat a budeš se svými nejlepšími přáteli. V duchu jsem se pokáral a dál jsem věnoval pozornost své snídani.
Je to tady. Loučím se s rodinou a vyrážím před dům, kde už na mě čeká šofér, který mě odveze na letiště. "Nazdar Bille," usměju se na něj, dám si zavazadlo dozadu do kufru a nasednu si k němu do auta.
Po necelé čtvrthodince jízdy jsme konečně dorazili na letiště. Vystoupil jsem, vzal jsem si svůj kufr a šel jsem směrem ke klukům, kteří ke mě stáli zády a něčemu se smáli.
"Čau," pozdravil jsem se s nimi a všechny je obejmul.
"Škoda, že jsi nepřijel o pět minut dřív," řekl Calum a vypadal hodně pobaveně.
"O co jsem přišel?" nadzvedl jsem se zájmem obočí.
"Ashovi se vysypal celý kufr a Michael se mu tak smál, až do toho oblečení upustil kelímek s kafem," uchechtnul se Calum a ukázal na hromádku oblečení, která byla promočená kávou.
"Tady někdo bude muset jít nakoupit hadry," rýpnul jsem si do Ashtona a ten se jenom s úšklebkem podíval na aktuálně modrovlasého Michaela a oznámil mu, že to koupí on.
"Ale to se snad dá vyprat, ne?" trošku se vyděsil Michael, ale pořád se smál.
"V to doufej," zkonstatoval Ashton a začal si oblečení házet zpátky do kufru, ale tentokrát se radši pořádně ujistil, že je zavřený.
"Za deset minut nám to letí, tak se jděte odbavit," řekl manažer. Ani jsem si nevšiml, že přišel. Tak jsme vyrazili k terminálu.
Ashton
Když jsem dorazil na letiště, byl tu jenom Calum.
"Čau brácho," přivítal jsem ho.
"No konečně," zasmál se "Už nám chybí jenom Luke."
"A kde je Michael?"
"Šel si pro kafe," řekl Calum a otočil hlavu směrem ke kavárně, která byla snad jediným obchodem, který byl takhle brzy ráno už otevřený.
"Hele, támhle je," usmál jsem se a zamával jsem na něj. Tenhle týpek prostě nejde přehlédnout s tou modrou hlavou.
"Á, pan Clifford je projednou někde včas," rýpnul jsem si, ale on se jenom ušklíbnul a usrknul si ze svého kelímku. Ten asi moc nespal, když vidím tu obří porci kafe.
"Projednou...." zopakoval část mé narážky "Ale kde je Luke? Ten většinou chodí včas."
"Co já vím," rozmáchnul jsem rukama, ale nejspíš jsem si zapomněl pořádně dovřít kufr, protože se v tu chvíli otevřel a všechno moje oblečení skončilo na zemi. No super.... pomyslel jsem si a ti dva se začali smát. To pako Clifford se tak řehtalo, až mi celou tu svojí mega nálož kafe vylilo na tu hromadu věcí.
"Děkuju," řekl jsem mu a snažil jsem se znít naštvaně, jenže jsem se musel začít smát taky.
"Čau," ozval se za námi Luke a začal se s námi objímat.
"Škoda, že jsi nepřijel o pět minut dřív," řekl mu stále se smějící Calum a pak mu všechno vykecal.
Fajn, až přiletíme, tak si asi vážně budu muset jít koupit nějaký nový hadry. Cítím se jak ženská.
Viděl jsem přicházet manažera, tak jsem si rychle sesbíral věci a namačkal je do kufru. Radši jsem ho pořádně překontroloval, kdo ví, co by se mohlo stát příště, zvlášť s touto partou.
Tahle tour bude ještě zajímavá....
ČTEŠ
Tour (Muke)
FanfictionStačí pár dnů a všechno je jinak. Jak se může během tour změnit vztah dvou členů kapely?