27.

370 30 10
                                    

Michael

Bylo krásné sledovat Luka, který mi usnul v náručí. Za chvíli jsem spal taky. Ráno jsem se vzbudil, Luke vedle mě nebyl a Calum koukal z okénka, přičemž si nervozitou kousal nehty. Určitě čeká až přistaneme a on bude moct konečně zavolat Tess. Luke už přicházel a nesl s sebou papírový tácek a na něm dva chlebíčky. Když si všiml, že nespím, usmál se na mě tím svým sladkým úsměvem s ďolíčky a já myslel, že se rozteču. Sedl si vedle mě a natáhl se pro první dnešní polibek. Potom mi nabídl chlebíček a já ho s chutí přijal. Byla na něm šunka, vajíčko, rajče a kousek petržele.

"Nevíš, kdy budeme přistávat?" zeptal jsem se.

"Asi za hodinu." odpověděl mi a Calum na něj upřel pohled, ve kterém jiskřila naděje. Chudák.

"Přijede za tebou?" snažil se rozproudit konverzaci Luke.

"Jo, ale až někdy v létě. Přece jenom má pořád školu, takže do prázdnin nebude mít čas."

"A co studuje?" zapojil jsem se do konverzace.

"Veterinu. Je v prvnim ročníku na vejšce a zatim má výbornej prospěch." řekl a odmlčel se "Dneska máme dvouměsíční výročí." zaleskly se mu oči.

"To bude v pohodě brácho." natáhl jsem se k němu a objal ho. Poplácal jsem ho po zádech a když jsme se od sebe odtáhli, vypadal už trošku líp. Najednou se vedle Caluma natáhly do vzduchu ruce a já se příšerně lekl. Ashton se právě vzbudil a protahoval se.

Konečně jsme po dlouhé kontrole opouštěli areál zdejšího letiště. Znovu jsme viděli náš tourbus a taky Guse. Je to zvláštní člověk. Hodnej, tolerantní, ale většinou si svoje názory nechává pro sebe, jako kdyby něco skrýval. Znovu jsme hodili naše kufry do stejného rohu ložnice jako předtím a já měl na chviličku pocit, že se nic z toho nestalo. Jakoby to byl jen výplod mé fantazie a my žádnou pauzu neměli. Jako kdybych s Lukem ani nikdy nic neměl. Všechny tyhle myšlenky šly ale rázem pryč, když kolem mě prošel Luke. Sledoval jsem jeho zadek v úzkých černých džínách a málem jsem slintal. Cítil jsem, že se Cliffaconda probouzí. Luke se otočil, uviděl můj vyděšený výraz, potom sjel pohledem na mé kalhoty a začal se smát.

"Luku, tohle neni vtipný." cedil jsem přes zuby a ohlížel se, jestli tu nejsou kluci. Naštěstí tu nebyli. Caluma jsem slyšel z kuchyně telefonovat (určitě Tess) a Ashton měl puštěnou televizi v obýváku. Luke se na mě prapodivně pousmál a vzal mě za ruku. Vedl mě do koupelny.

Zavřel za sebou dveře a strčil mě do rohu malé místnosti, hned vedle umyvadla. Potom přišel ke mně a klekl si. Věděl jsem, co chce udělat a to mě ještě víc vzrušilo. Najednou jsem měl v kalhotách tak těsno, že jsem myslel, že mi praskne zip u poklopce. Luke si to vychutnával. Nejprve mě jen hladil přes kalhoty a já myslel, že exploduju. Měl na tváři úšklebek a mně bylo jasné, že mě hodlá potrápit a bude to protahovat. Pomalu mi rozepnul knoflík a potom zip. Samozřejmě se mě celou tu dobu 'omylem' dotýkal na těch nejvíc citlivých místech. Nakonec mi stáhnul kalhoty až ke kotníkům. Potom mi konečně stáhl i trenky a nadrženě se na mě usmál. Vzal si mě do ruky a několikrát přejel. Z úst mi uniklo pár slastných vzdechů a těšil jsem se, co přijde dál. Nejprve si jen tak hrál, hladil a občas někde olíznul, ale nakonec si mě dal konečně do pusy a já nahlas vzdychal. Počínal si opravdu obratně a já byl v sedmém nebi. Zanedlouho jsem vyvrcholil a 'odměnil' ho dávkou té bílé tekutiny.

"Díky." řekl jsem ještě pořád trošku roztřeseným hlasem a natáhl si zpátky kalhoty. Vyšli jsme z koupelny a rozhodli jsme se jí trošku socializovat do obýváku. Calum ještě pořád telefonoval v kuchyni, ale Ashton tu seděl u televize a zíral na nás pohledem jako 'WTF?!" Asi jsem byl moc nahlas. Luke už byl rudý jako rajče a já cítil, že se začínám taky červenat.

"Eh... Totiž my..." začal jsem, ale Ashton mě bez rozmýšlení přerušil

"Budu dělat, že jsem nic neslyšel." a s tím svým 'WTF?!' pohledem se obrátil na televizi, kde právě vysílali nějakou kriminálku. Sedli jsme si s Lukem na gauč a sledovali taky. Vůbec jsem ten seriál nevnímal. Přemýšlel jsem o všem možném a občas jsem zaslechl Cala z kuchyně říct do telefonu něco jako 'Chybíš mi' nebo 'Miluju tě'. Poslední co řekl bylo 'Pa, Tessie' a potom zavěsil a přišel k nám. Doufám, že aspoň on nás neslyšel.

Večer jsme šli zase po dlouhé době na stage. Změnilo se toho hodně, ale moje radost z hraní přetrvává. Užíval jsem si zvuk každé struny, každého bubnu, tohle mě naplňuje ze všeho nejvíc. Obvykle fanoušci mají rozmanité nápisy na transparentech, ale dnes jsem neviděl nic jiného, než 'Muke is real'

A víte co? Jsem na to hrdý. Nečekal jsem, že to lidi vezmou takhle dobře. Teď už se nemůže nic pokazit.

Ta poslední věta je tak originální :'D

OMG dneska končí Sounds Live Feels Live, co bude dál? Stejně je to neuvěřitelný, jak to uteklo. Když si vzpomenu, jak jsem si 19. února psala do sešitů vedle datumu SLFL....

Chce se mi brečet :'(

See ya soon ;-*

Tour (Muke)Kde žijí příběhy. Začni objevovat