Luke
Byl jsem tak šťastný. Jen jsme tam stáli a objímali se. Bylo ticho, příjemné ticho, které prolomil Calum. Zaklepal a zavolal "Hej kluci, spíte?"
Myslím, že i kdyby jsme spali, tak by nás právě vzbudil, takže se ani nemusel ptát.
"Ne, už ne, pojď klidně dál." odpověděl jsem mu a poodešel od Michaela, aby nic nepoznal. Teď to nebudeme mít jednoduché. Hrozně nerad před zbytkem kapely něco tajím, obzvlášť co se vztahů týče, ale teď to asi ani jinak nepůjde.
"Máte na dnešek nějaký plány?" nakouknul do dveří Calum.
"Ne, ještě jsme nic nevymyseli." řekl mu Michael.
"Tak pojďte k nám, něco vymyslíme." řekl Calum a už byl ze dveří pryč.
"Tak jdeme." řekl mi Mikey, ujistil se, že Calum už není ve dveřích a krátce mě políbil. Usmál jsem se na něj a šli jsme.
Vůbec jsme nemohli na cokoli přijít.
"Tak se půjdeme projít někam do centra." Napadlo Ashe.
"Jo a rovnou se tam můžem stavit na jídlo." dodal Calum.
"To zní jako fajn nápad." přitakal jsem a šli jsme. Nebo spíš jeli, ještě že je Gus vždycky k dispozici....
Prošli jsme se, koupili si pár blbostí a šli na jídlo. Zalezli jsme do první čínský restaurace, co jsme našli. Bylo jich tu docela dost, takže jsme ani nemuseli hledat moc dlouho.
Během jídla nám manažer zavolal, že je trošku změna plánu, a že za půl hodiny máme nějakej rozhovor. Rychle jsme dojedli a jeli jsme.
"Jaký máte zatím pocit z tour?" zeptal se nás reportér.
"Myslím, že to bude skvělá tour, je úžasné po tak dlouhé době zase hrát." řekl Calum.
"A navíc hodně cestujeme." doplnil ho Michael.
"A jak dlouho se tak zdržíte na jednom místě?"
"Teď jsme v jednom hotelu necelých pět dní, ale občas cestujeme tak hodně, že ani nemá cenu hledat hotel a to potom spíme v tourbusu." řekl jsem mu.
"Takže asi nemáte čas ani na vztahy." nahodil nové téma reportér a já doufal, že se nic neprovalí. Čím míň lidí to ví, tím líp.
"Ne, to opravdu ne." řekl Ashton "To je nevýhoda cestování."
"Ale pořád můžete mít vztahy mezi sebou." zavtípkoval reportér. Všichni jsme se začali smát. Doufám, že můj falešný smích nebyl tak prokouknutelný, jako ten Michaelův.
Ani nevěděl, jak blízko byl pravdě. Potom už byla řeč jen o nepodstatných tématech.
Cestou zpátky k hotelu jsme jeli kolem stánku s balónky a Calum si stál za tím, že musí mít balónek. Nakonec jsme měli každý jeden. My jsme velký kluci.
Hned jak jsme přijeli, zalezli jsme všichni k nám na pokoj s dalším šíleným nápadem. Rozhodli jsme se zavolat do pizzerie a obednat si k večeři pizzu, ale musíme u toho vdechovat helium z našich balónků.
Ashton vytočil číslo a nadechl se helia.
"Dobrý den, chtěl bych si objednat pizzu." lámali jsme se smíchy, jen si zkuste představit Ashtona, který se nadýchal helia.
"Ehhh.... dobře, jakou?" ozvalo se z telefonu. Ten cápek zněl hodně zmateně a i pobaveně.
Michael se nadechnul z balónku "Takže... jednu pepperoni" řekl a podal balónek Calumovi.
"Jednu hawaii." řekl Calum a přišla řada na mě.
"Jednu salami." řekl jsem a podal balónek Ashovi. "A jednu šunkovou." dokončil Ashton, který si nepamatuje italský název.
"Dobře a na jakou adresu?"
Michael se nadechl a nadiktoval mu adresu hotelu. Balónek už byl skoro vyfouknutý a já šel dolů vyzvednout pizzu. Vdechnul jsem celý zbytek helia, až se mi zatočila hlava a pak jsem balónek schoval. Musel jsem rychle zaplatit, než budu mít hlas zase normální.
Snědli jsme svou pizzu a potom jsme natáčeli videa na všechny možné sociální sítě. Vydýchali jsme u toho všechny balónky. Nejlepší bylo, když se Calum nadechnul helia a kýchnul. Potom jsme si už jen povídali a nakonec se Ash a Cal odebrali na svůj pokoj.
Jakmile se za nimi zavřely dveře, Michael se mi přisál na rty. Přesně po tomhle jsem toužil celý den. Je těžké být vedle něj a nemoct ho ani obejmout, nebo chytit za ruku. Vychutnával jsem si to. Nevím, jak to budeme zvládat, až budeme všichni spolu v jednom pokoji, nebo v tourbusu.
Znovu tu zavládlo ticho. Tentokrát ho prolomil Michael.
"Takže vztah?" zeptal se mě a podíval se mi do očí. Páni, jde na to rychle. To se mi líbí.
"Rozhodně!" odpověděl jsem mu a jemu se na obličeji rozzářil ten dokonalý úsměv. Políbil jsem ho a potom jsme se rozhodli jít spát. Rozhodli jsme se spát v jedné posteli, takže mám budík už na půl osmé, aby nás nikdo neviděl, protože občas vstávají už někdy po osmé. Zatím ale ještě nechci nic víc a myslím, že i Mikey to tak má. Na některé věci je prostě ještě čas.
Zhasnuli jsme lampičku a přitulili se k sobě. Tohle usínání se mi líbí.
ČTEŠ
Tour (Muke)
FanfictionStačí pár dnů a všechno je jinak. Jak se může během tour změnit vztah dvou členů kapely?