Luke
Hned jsme se pustili do hraní na PS, taky jak jinak, že? Po asi hodinovém turnaji ve hraní, který vyhrál Michael, jsme se rozhodli jít vyrabovat ledničku. Moc jídla nám teda nenakoupili, byly tu nějaké pomazánky a limonády. Calum prohrabal skříňky a našel popcorn, tak jsme si šli pustit film. Nemohli jsme se na ničem shodnout, nakonec jsme si pustili normální televizní vysílání. Dávali Teorii velkého třesku, dost jsme se zasmáli.
Na večeři jsme se stavili v KFC, Gus trošku remcal, ale nakonec tam zajel. Jídlo jsme si vzali s sebou do tourbusu a jeli jsme dál. Tak trošku se nám to zvrtlo a stala se z toho válka kuřecích křidýlek. Sice jsme to potom uklízeli asi půl hodiny, ale stálo to za to.
Ještě chvíli jsme měli puštěnou televizi a mezitím jsme se vystřídali ve sprše. Za celou tu dobu jsem ani jednou neměl možnost být s Michaelem sám. Tak moc jsem si přál jít k němu a políbit ho, nebo aspoň obejmout, ale nemohl jsem.
Šel jsem se umýt poslední. Dokoukali jsme film, který právě běžel v televizi a šli jsme spát. Teď už bohužel nebude fungovat něco jako 'nastav si budík a lehni si ke mně'. Vůbec nevím, kdy budu mít znovu příležitost ho políbit.
Ráno jsem se vzbudil jako poslední, což je neobvyklé. Ashton a Calum na protější straně pokoje už nebyli. Kouknul jsem se na lůžko nad sebou. Mikey tam ležel a něco ťukal na mobilu, když si mě všimnul, zhasnul mobil, položil si ho na polštář a slezl dolů. Oba jsme se podívali na dveře se stejnou myšlenkou. Byly zavřené a podle toho ticha jsme usoudili, že v jejich blízkosti ani nikdo není. Mikey se na mě usmál tím svým zářivým úsměvem a udělal to, po čem jsme oba toužili. Tenhle polibek byl jiný, než všechny ostatní, byl tak procítěný. Michael si mě přitáhnul za pas a prohloubil náš polibek.
Calum
Ráno jsem se probudil a šel jsem do kuchyně. Ashton už tam seděl u stolu a mazal si chleba nutelou. Přidal jsem se k němu. Po snídani jsme si šli vyčistit zuby.
„Michael a Luke ještě spí?" zeptal se mě.
„Jo." odpověděl jsem mu a v tu chvíli nás nejspíš napadla stejná věc, protože jsme se na sebe navzájem koukli zákeřnými pohledy. Teď zažijou budíček ve stylu Cashton. Potichu jsme se připlížili ke dveřím. Ashton začal na prstech odpočítávat. Tři, dva, jedna....
Luke
Najednou se rozrazily dveře a do pokoje vletěl Ashton s Calumem. Calum měl nejspíš v plánu něco zakřičet, ale když nás uviděl, nedokázal nic říct a jenom tam stál s otevřenou pusou. Rychle jsme se s Michaelem od sebe odtrhli.
„No já, my... ehh...." snažil jsem se to nějak vysvětlit, ale nedokázal jsem nic smysluplného říct.
„Co to má znamenat?" zeptal se zmateně Ashton. Zněl hodně překvapeně, a ne zrovna příjemně. Ani se mu nedivím.
Michael nahlas vydechl a odpověděl mu s roztřeseným hlasem „My spolu s Lukem chodíme." fajn, teď už stál s otevřenou pusou i Ashton.
„To nemyslíte vážně." probral se ze svého transu Calum „Kdy jste nám to chtěli říct?"
„No, my jsme vám to nechtěli říkat vůbec, nikdo to neměl vědět."Dostal jsem ze sebe konečně něco srozumitelného.
„A jak dlouho už spolu jste?" zeptal se Ashton.
„Teprv dva dny." odpověděl jsem mu a chytil za ruku Mikeyho, který se na mě usmál. Oběma se nám maličko ulevilo, když jsme byli u sebe.
Ashton
Vůbec jsem nevěděl, jak mám reagovat. Calum na tom byl očividně podobně. Jenom jsem tam stál a koukal na to, jak se mí nejlepší kámoši drží za ruce. Koukal je možná slabé slovo. Valil jsem oči a zpracovával to, co jsem se právě dozvěděl. Mám se je snažit rozdělit? A pomohlo by to? Ne, to určitě ne. Akorát by mezi námi byly hádky. Tak co mám sakra dělat?
Michael
Čekal jsem, co řeknou. Bude jim to vadit? Co když se kvůli tomu rozpadne kapela? A co když to pustí na veřejnost? Dobře Michaele, uklidni se, to by snad neudělali. Jsou to tví přátelé.
To trapné, nepříjemné ticho trvalo jen několik vteřin, ale mně to přišlo jako celá věčnost. Tohle se nemělo stát, ne, tohle ne. Ashton to ticho konečně prolomil. Bál jsem se, že řekne něco jako 'Opovažte se ocicmávat před mýma očima' nebo dokonce 'Už vás nechci nikdy vidět'
„Dobře,ale ať se to nedozví nikdo jiný." Všechny černé myšlenky se mi z hlavy rázem vytratily. Sice byla jeho slova neutrální, ale já byl v tu chvíli tak šťastný, že neřekl, že mu náš vztah vadí. Rozeběhl jsem se k němu a objal ho. Calum se jenom usmíval a Luke přikyvoval. Šel jsem k Lukovi a políbil jsem ho. Vám to možná nepřijde nijak neobvyklé, ale byl to tak úžasný pocit, když vím, že to klukům nevadí. Ano, pořád je náš vztah tajný, ale ohromně se mi ulevilo, že už nemusím nic skrývat před svými přáteli.
ČTEŠ
Tour (Muke)
FanfictionStačí pár dnů a všechno je jinak. Jak se může během tour změnit vztah dvou členů kapely?