4.

809 46 3
                                    

Luke

Zvukovka byla skvělá. Musím uznat, že se mi líbilo opět po takové době držet v ruce svou kytaru. Skoro celou dobu, co jsme měli volno, jsem se kytary v podstatě ani nedotknul. 

Taky jsme se dost nasmáli, protože Calum zapomněl nejmíň polovinu slov našich písniček. To je celý on, většinu těch písniček napsal, a stejně si je nepamatuje.

Občas jsem sledoval Michaela. Bylo na něm vidět, jak ho to hraní baví. Ten soustředěný výraz v jeho obličeji, ten zápal a zároveň cit pro hudbu.... Pak se na mě podíval. Neuhnul jsem pohledem, naopak jsem se mu ještě víc upřeně zaryl do těch zelených očí.... Po asi pěti vteřinách jsme oba najednou sklopili pohled a hráli jsme dál. Tak tohle bylo FAKT DIVNÝ!

Michael

Během zvukovky jsem si všiml, že po mně Luke pokukuje. Podíval jsem se na něj ve stejnou chvíli jako on na mě a naše pohledy se setkaly. Ano, zní to divně, ale prostě jsem nějakou dobu byl v transu a nemohl jsem se soustředit na hraní. Cítil jsem něco zvláštního, nedokážu to popsat, ale ještě nikdy předtím jsem nic takového necítil. Po chvíli jsme své pohledy od sebe odtrhli a hráli dál. Co to sakra bylo?! Jenom doufám, že to neviděli kluci....

Je šest hodin a my se vracíme zpátky na hotel, kde nám objednali nějakou zdravou večeři. Nejspíš k tomu zase dostaneme nějaký tekutý hnus.... Možná je to dobré na hlasivky, ale chutná to odporně.

Vzali jsme si jídlo a rozhodli jsme se si ho odnést do pokoje. Všichni čtyři jsme se slezli u Ashe a Cala na pokoji a pustili jsme se do jídla.

"Už se fakt nemůžu dočkat. Hrozně mi chybělo hrát před lidma na stage," začal konverzaci Calum.

"Neboj se, teď si toho užijeme spoustu, bude to skvělá tour," pronesl Ashton.

"Zítra dopoledne se prý půjdeme kouknout na nějaký památky," pokračoval Luke.

"Fajn, aspoň se při tý příležitosti stavím někde, kde si koupím něco na sebe," řekl Ashton a podíval se na mě. Achjo, že já to kafe vylil.... Nejde mi o ty peníze za oblečení, to je v pohodě, ale já tak nějak obecně nejsem do nakupování dvakrát nejvíc zažranej.

"Jo, fajn, já ti to zaplatím," usmál jsem se na něj.

"Prosímtě Michaele, to není potřeba, já mám peněz dost," řekl a pak se ďábelsky usmál "Ale stejně chci, abys šel se mnou." 

S ním se nemá cenu hádat, tak jsem jenom přikývnul a potom jsme si všichni už jen povídali o věcech, které nás čekají.

Potom jsem asi v jedenáct večer vytáhnul mobil a začal točit nejrůznější blbosti na snapchat. Kluci mi hned vlezli do záběru, takže to, co z toho vzniklo, úplně postrádalo smysl. Když jsme si potom ty snapy pouštěli, váleli jsme se po podlaze smíchy.

Jsem rád, že jsem členem takhle bláznivé kapely. Bez nich by můj život stál za nic.

Luke

Večer byla vážně sranda. Kolem půl druhé jsme se rozhodli jít spát, a tak jsme já a Michael odešli na náš pokoj. Řekli jsme si dobrou noc a Michael si hned lehnul a spal. Já jsem byl ještě asi půl hodiny na mobilu a projížděl si sociální sítě. Nakonec jsem mobil zhasnul, položil ho vedle sebe na noční stolek a snažil jsem se usnout. Nešlo to, prostě jsem jenom koukal do stropu a přemýšlel. Nemohl jsem přestat myslet na ten pohled do jeho očí....

"Mikey, už spíš?" zeptal jsem se ho šeptem. Neodpovídal, jenom jsem slyšel jeho pravidelný dech. 

Zvedl jsem se a šel k jeho posteli. I přes zatažené žaluzie sem šlo trošku světla z pouličních lamp a já viděl, jak leží na boku a sladce spí. Nahnul jsem se k němu a dal mu pusu na tvář. Neptejte se mě, proč jsem to udělal, nebo co mě k tomu přimělo. Prostě jsem to udělal. Lehnul jsem si zpátky do své postele a s úžasným pocitem jsem během chvilky usnul.

Michael

Byl jsem celkem unavený, tak jsem si lehnul a snažil se usnout. Luke vedle mě ještě nějakou chvíli svítil mobilem. Už jsem skoro spal. 

"Mikey, už spíš?" slyšel jsem ho.  Chtěl jsem mu odpovědět, ale už jsem neměl sílu, byl jsem v takovém polospánku, kdy vnímáte, ale nemáte sílu se pohnout.

Najednou jsem ho uslyšel se zvednout. Byl jsem k němu otočený zády, takže jsem jenom poslouchal, jak jde pomalu ke mně. Potom se zastavil, naklonil se ke mně a... Počkat cože?! On mi opravdu dal pusu na tvář?? Myslel jsem, že se rozteču, ale dělal jsem, že spím. Potom jsem během pár vteřin s úsměvem na tváři opravdu usnul.

Tour (Muke)Kde žijí příběhy. Začni objevovat