Ashton
"To nemyslíte vážně?!" začal jsem křičet na Michaela s Lukem, kteří seděli na zemi. Už nebrečeli, ale strach a deprese na nich nešly přehlédnout. Popravdě jsme na tom byli všichni špatně, prostě nervy v kýblu. "Mělo to bejt tajný, ale nééé, vy prostě musíte dělat takovýhle věci na veřejnosti!"
Věděl jsem, že tím řvaním všechno jenom, zhoršuju, ale potřeboval jsem to ze sebe dostat a oni byli nejsnadnější cíl. Potom jsem si znovu sednul ke stolu a všechno vstřebával. Za pět hodin máme koncert, ale asi ho budeme muset zrušit. Já vůbec nevím, co dělat!
Luke
Bál jsem se, a jak! Celé odpoledne jsme všichni kontrolovali internet, ale zatím ta fotka nikde nevisela. Na chviličku jsem pocítil malinkou naději, že nás nikdo nevyfotil. Přestal jsem nás googlovat a šel jsem zkontrolovat Instagram. Jsem zvyklý, že mám tak dvacet upozornění za minutu, ale teď přibývala až nezvykle rychle. Podíval jsem se a upustil mobil z ruky. spadnul na podlahu a trošku mu prasknul displej.
Michael ho okamžitě sebral ze země a podíval se na něj. Škubnul sebou a zůstal stát na místě. V ten samý okamžik Calum řekl "Kluci, je toho plnej Twitter!"
"Našel jsem ten článek!" vykřiknul Ashton. Všichni jsme se k němu nahrnuli. Chytil jsem Mikeyho za ruku a Ashton začal číst.
"Michael Clifford a Luke Hemmings z kapely 5 Seconds of Summer byli dnes přistihnuti v Mc donald's v Tokiu, jsme si jistí, že mezi nimi něco je. Na obrázku můžete vidět, jak se zamilovaně dělí o hranolky. Může tento románek znamenat definitivní konec kapely?"
Článek byl sice krátký, ale vyděsil mě dost.
"Kolik lidí to už vidělo?" zeptal jsem se a Ashton sjel dolů na konec stránky, kde bylo šestimístné číslo, které se každou vteřinu zvětšovalo.
Článek byl na veřejnosti teprve deset minut a už překročil hranici milionu zobrazení, tohle je hodně špatné. Za chvíli nás asi bude znát víc lidí, než Obamu.
Přes svůj podivně prasklý displej jsem si stále dokola četl ten článek. Nemohl jsem tomu uvěřit. Seděli jsme s Mikeym spolu na gauči a každý jsme jednou rukou objímali toho druhého kolem pasu. V jeho přítomnosti jsem se cítil trochu lépe. Zastavil jsem se u toho obrázku, ano, možná mě štvalo, že je to venku, ale ten obrázek se mi začínal opravdu líbit. Mikey byl na něm tak sladký, modré vlasy neúhledně rozházené, i to na něm miluju. Naklonil se ke mně a podíval se na obrázek taky, potom vzal můj mobil, zhasnul ho a zadíval se mi do očí.
Ano, přesně tohle jsem potřeboval, jeho polibek. Na chvilku jsem zapomněl na všechny starosti a jen si užíval toho, že mi pořád zbylo to nejdůležitější, on.
Ashtonovi zazvonil mobil.
"Aho-" nedořekl ani svůj pozdrav a zpozorněl. "Jo, jsou tu oba." "Jo, dám ti ho." řekl trošku vyděšeně. Přišel k nám a potichu řekl "To je manažer, chce s tebou mluvit, už to taky viděl." a podal mi mobil.
"Jo?" řekl jsem trochu váhavě. Bál jsem se. Většinou je hodný a ve všem nám vyhoví, ale když se naštve, nedopadá to dobře.
"Luku, co to má znamenat?" cedil přes zuby a já polkl. Co mu teď mám odpovědět. Lhát mu nemůžu, nebo mu mám říct že je to moje nová přítelkyně Michaela, která se nechala přeoperovat na kluka a má modrý vlasy?
"Ehm.... no...." váhal jsem co odpovědět, než mi telefon vzal z ruky Michael.
Michael
Viděl jsem, jak Luke váhá. Taky jsem měl strach, ale tohle se prostě musí vyřešit. Vzal jsem mu mobil z ruky.
"Tady Michael. Řeknu to krátce, chodíme spolu." vychrlil jsem ze sebe strašně rychle, prostě jsem to narovinu vyklopil, jinak bych se zaseknul jako Luke.
Chvilku se nic neozývalo, potom celkem tichým a vyrovnaným hlasem řekl "Zavolej kluky a dej to nahlas." Udělal jsem co řekl a z mobilu se ozval hlasitý povzdech. "Teď mě pozorně poslouchejte. Tohle okamžitě skončí, vy prostě žádnej vztah mít nebudete! Ani tajně, prostě to skončí!"
Trochu mě zaskočil, ale vztah s Lukem rozhodně skončit nehodlám, třeba to dokážeme tajit i dál....
Najednou moje přemýšlení přerušil Luke, který odhodlaně mluvil do telefonu. "Tak a teď poslouchej ty mě! Už toho mám dost, já už prostě nechci bejt přimáčknutej ke zdi a schovávat se! Ano, chodíme spolu. Vadí ti to? Tvoje chyba!"
Nečekal jsem to, ohromil mě a to hodně. Ani jsem nevěděl, že si umí Luke takhle dupnout, sám bych to nezvládnul. Manažera bohužel neohromil tak jako mě.
"Fajn, jak chceš, hledejte si někoho jinýho, protože já končim!" a zavěsil.
A tak jsme přišli o manažera.....
Omlouvám se, že teď dlouho nevyšla část, dneska nejspíš napíšu ještě jednu.
Takže see ya soon.
ČTEŠ
Tour (Muke)
FanfictionStačí pár dnů a všechno je jinak. Jak se může během tour změnit vztah dvou členů kapely?