28.

343 28 9
                                    

Calum

Bojím se, opravdu se bojím! Přeci jen budeme na tour tři čtvrtě roku, to je hrozně dlouhá doba. Co když si mezitím Tess najde někoho jiného? Je tu dost velká možnost, že si najde někoho lepšího, než já. Někoho, kdo od ní neodjede. Možná tam právě teď někoho má...

Tak dost! Tess by mě přece nepodvedla. Měl bych přestat myslet tak černě. Napadlo mě jí zavolat, jestli ještě není tak pozdě. Přetočil jsem se v posteli na bok a hrábnul pod polštář. Dvě ráno. To znamená, že tu se svými černými myšlenkami ležím už dobré tři hodiny. Tess už určitě bude spát, ráno má přece školu. Když si ráno přivstanu, stihnu jí zavolat ještě před odchodem do školy.

Ještě nějakou dobu jsem přemýšlel o Tess, než jsem došel k závěru, že takhle opravdu neusnu. Musím si ty myšlenky nějak vymýt z hlavy a nebo..... Přehlušit! Jo, to je nápad! Opatrně jsem slezl dolů a snažil se přitom nešlápnout Ashtonovi na hlavu. Zalovil jsem ve svém batohu a vytáhl sluchátka, se kterými jsem se vrátil zpátky do postele. Deset minut jsem se je snažil rozmotat a už jsem měl chuť s nimi někam hodit a něco zařvat, když konečně povolila. Pustil jsem si hudbu a za chvilku jsem spal.

V sedm ráno mi zazvonil budík a já rychlostí světla vyskočil z postele. U dveří jsem se ohlédl, jestli jsem nikoho nevzbudil. Luke pootevřel oči, ale hned je zase zavřel a vytáhl si peřinu až k bradě. Doběhl jsem do obýváku a hned jsem zapnul notebook. Volat si s Tess je super, ale já jí právě teď chtěl vidět, a to více než jindy.

Skype. Byla aktivní. Neváhal jsem a kliknutím myši jsem ji začal vytáčet a doufal, že mi to zvedne. 

"Ahoj zlato!" vykřikla s úsměvem na tváři a mě spadnul obrovský kámen ze srdce. Čeho jsem se vůbec bál?

"Ahoj Tessie. Moc mi tu chybíš. Potřeboval jsem tě vidět."

"Neboj, ještě dva a půl měsíce a přijedu za tebou."

"Ani si nedokážeš představit, jak moc dlouho je dva a půl měsíce." řekl jsem sklesle.

"Mně to taky pomalu utíká.... Ale aspoň si můžeme volat."

Jsem rád, že je tak pozitivní. Na druhou stranu volání se nemůže vyrovnat tomu být u ní. První věc co udělám až přijede, bude, že jí-

"Země volá Cala." smála se a vyrušila mě z mých myšlenek, které už se zase začínaly ubírat zvrhlým směrem.

"Nad čim jsi tam přemýšlel?" zeptala se a když uviděla můj možná i trochu úchylný úsměv, hned jí to došlo.

"Moc se nevzrušuj Cale." smála se. Miluju její úsměv.

"Co tam beze mě děláš?" zeptal jsem se jí.

"Ehm... Víš, že jsi odjel teprve včera odpoledne? No, každopádně, na večeři jsem si zašla do sushi baru. Dlouho jsem sushi neměla. Potom jsem se učila na dnešní zkoušku a pak jsem šla spát. No a ráno se probudim, zapnu compa a vyskočí na mě tvůj hovor. Co ty?"

"Nemohl jsem na tebe přestat myslet, hrozně jsi mi včera večer chyběla. Vůbec nevím, co tu bez te-"

"Promiň." přerušila mě a vyskočila od počítače bledá v obličeji. Rychle někam odběhla a málem přitom zakopla o židli. Potom jsem slyšel dávivé zvuky, spláchnutí záchoda, tekoucí vodu....

To sushi muselo být zkažené. Za chvilku se vrátila a sedla si zpátky před počítač.

"Jsi v pořádku?" vyhrknul jsem starostlivě.

"Jo, asi mi nějak nesedlo to včerejší sushi. Ale do školy jdu."

"Ne Tess, zvracela jsi, zůstaň doma. Prosím, aspoň dneska, než se ti udělá líp."

"Ooo to je tak krásný, jak se staráš." rozplývala se "Ale já tam musím. Dneska mám celkem důležitou zkoušku, která ovlivní i moje hodnocení na konci roku."

Najednou měla skelný pohled a její obličej znovu dostal nádech zelené. Znovu odběhla do koupelny, ale tentokrát to znělo mnohem hůř. Když se vrátila, byla úplně bledá a trochu se klepala.

"Už nikdy nepozřu sushi..." zaúpěla.

"Tak jak to vidíš s tou školou teď?"

"Asi máš pravdu, Cale. Ale jenom dneska, protože nemůžu moc meškat. Jé, ahoj Luku!" vykřikla najednou a já se hrozně lekl, když jsem ho za sebou uviděl.

"Ahoj Tess." mával s úsměvem. "Já vás nebudu rušit, tak se měj a brzo se uzdrav."

Potom odešel do kuchyně, odkud se začal ozývat zvuk rychlovarné konvice. Povídal jsem si s Tess až do té doby, než vstal Michael. Měl očividně hodně energie, protože tu lítal jak střelenej a pořád dokola řval něco o pizze, která se potom musela stát naším obědem. Odpoledne jsme si s Tess vyměnili jen pár SMSek, protože jsme měli nabitý program. Focení, zkoušení a nakonec ta nejlepší část dne - koncert.

Tak dneska je tady díl zaměřenej hlavně na Caluma s Tess, protože jsem to Tess slíbila. Viď Tess?😂😂

Ok, to by stačilo

See ya soon ;-*

Tour (Muke)Kde žijí příběhy. Začni objevovat