Michael
Ráno jsem se probudil vedle toho spícího zázraku. Podíval jsem se na mobil, bylo půl jedenácté a měl jsem zprávu od Ashtona. Jak je možné, že Luke ještě spí? Obvykle je na nohou už od osmi a má plno energie. Na druhou stranu to chápu. Poslední dobou zažíval hodně stresu a určitě toho moc nenaspal. Tohle je poprvé po asi dvou měsících, co spíme zase spolu. To mi připomíná včerejší noc.... Při té vzpomínce jsem se usmál. Bylo to nádherné, rozhodně si to chci zopakovat.
Nějakou chvilku jsem ještě vedle Luka 'nadrženě slintal' při vzpomínání na včerejšek, než jsem si vzpomněl, že mám vlastně zprávu od Ashe.
A: Čau, v kolik můžeme s Calem přijít?
Až teď jsem si vzpomněl, že nám vlastně přijdou pomoct se stěhováním. Luke ale ještě spal a navíc musíme nejdřív přivézt jeho věci sem.
M: Asi až někdy odpoledne, ještě jsme nepřivezli Lukovy věci. Dám ti potom vědět. ;-)
Vyhrabal jsem se zpod teplé peřiny a s čistým oblečením zaplul do koupelny. Po dlouhé době jsem si dopřál pohodlnou teplou sprchu. Takovou si v nemocnici moc nedopřejete. Potom jsem zkontroloval Luka, který stále sladce spal a šel jsem do kuchyně. Chtěl jsem nám ukuchtit něco ke snídani, ale tak nějak jsem zapomněl, že v domě nikdo nebyl skoro dva měsíce. Hodně jsem toho pak litoval, když jsem otevřel ledničku. Do velkého igelitového pytle jsem naházel všechno zkažené z lednice, ve které nakonec zbyla jenom lahev kečupu a malá sklenice nutely. Došel jsem s tím do popelnice a pak jsem otevřel okna a běhal po kuchyni s osvěžovačem vzduchu.
I přes mou snahu se tu stejně dál držel pach zkyslého mléka, shnilého ovoce a to jsem ještě nezmínil to pečené kuře, kterému nechybělo moc a mohlo znovu obživnout. Strčil jsem si do kapsy bankovku a odběhl jsem do menší samoobsluhy poblíž (kde mimochodem Ashton nedávno nakupoval alkohol, díky kterému si s Lukem nepamatujeme náš první sex a Calum má holku). Koupil jsem jen nějaké cereálie a mléko ke snídani, na větší nákup si zajedeme jindy.
Když jsem se vrátil domů, slyšel jsem tekoucí vodu. Luke je určitě už vzhůru a sprchuje se. Nenápadně jsem se doplížil do koupelny, kde jsem si stoupnul do dveří a sledoval sprchujícího se Luka. Stál ke mně zády a neměl nejmenší tušení, že tu jsem. Po pár minutách si kolem pasu omotal ručník a otočil se ke mně. Leknutím sebou škubl, ale pak se usmál.
"Dobré ráno." řekl mi a přišel si pro polibek. Chytil jsem ho za ručník a chtěl jsem ho sundat, ale on se odtáhl a s úšklebkem poodešel. Naházel na sebe oblečení a když kolem mě procházel, pohladil mě po rozkroku, kde se mi už pěkně vyrýsovával můj 'kamarád'. Z mých úst vyšlo něco mezi zaúpěním a vzdechem.
"Proč mi tohle děláš?" řekl jsem úzkostlivě jeho směrem, ale on na mě jen s úšklebkem vyplázl jazyk a šel dál. Doběhl jsem ho a pleskl ho po zadku. Když jsme došli do kuchyně, praštil nás do nosu ten smrad. Luke se na mě s nakrčeným nosem tázavě podíval. Když jsem viděl jeho výraz, vyprskl jsem smíchy.
"Co to je?"
"Ehm... zkus si představit dva měsíce starý pečený kuře."
"Áha." kývnul hlavou a vešel do kuchyně, kde popadl dvě misky, mléko a cereálie a potom s tím odběhl do obývacího pokoje. Šel jsem za ním, zavřel jsem dveře a otevřel okno, zatímco Luke sypal do misek cereálie. Kuchyň je teď momentálně nepoužitelná, pokud nebudeme mít plynovou masku.
ČTEŠ
Tour (Muke)
FanfictionStačí pár dnů a všechno je jinak. Jak se může během tour změnit vztah dvou členů kapely?