13.

573 35 3
                                    

Michael

Doufám, že už bude všechno zase jako dřív. Nová etapa mého života je právě v plném proudu a já nechci promarnit ani jedinou minutu a nehodlám ztratit své přátele. Po našem společném objetí se uvolnila atmosféra a znovu zavládla příjemná nálada. Už jsme se zase mohli usmívat. Páni, byli jsme 'od sebe' jen jeden den a už jsme z toho byli v těžký depresi. My prostě patříme k sobě a dokážeme překonat všechno, co se nás snaží rozdělit. Naše přátelství je neobyčejné.

Bylo mezi námi ticho, ale nikomu to nevadilo. Já a Luke jsme si šli najít něco ke snídani, Calum si dělal kafe a Ashton se po chvilce zívání a usínání u stolu rozhodl jít spát. Přece jen máme večer koncert a představa Ashe, který v půlce písničky spadne hlavou na buben a usne, je vtipná, ale asi by nám moc nepomohla.

Nakonec jsme našli velké balení sušenek, které nám Calum s radostí pomohl vyprázdnit za rekordní čas. Po nějaké té ranní hygieně jsme hodili pár příspěvků na sociální sítě a nezapomněli jsme přidat ani fotky spícího Ashe. Cestou z ložnice jsem zakopnul a švihnul sebou na zem tak hlasitě, že to snad musel slyšet i Gus. Ashton spal jak zabitej, přestože jsem spadnul vedle jeho hlavy. Spokojeně zamlaskal a pokračoval v chrápání.

Celé dopoledne jsme potom hráli všechno možné na PS, ale kolem dvou hodin odpoledne už jsme se ani nemohli soustředit na hraní, protože jsme měli hlad. Čekali jsme, až se Ashton probudí, abychom se mohli někde zastavit a všichni se najíst. Konečně se otevřely dveře ložnice a do obýváku vešel do růžova vyspaný Ashton, který zářil jak sluníčko. Přímo z něj sršela dobrá nálada a energie, narozdíl od nás. Jediné, na co jsme měli právě energii, bylo zalízt do prvního mekáče a nažrat se.

Jak jsem řekl, tak jsme taky udělali. Jelikož v mekáči nebylo moc lidí, tak jsme se rozhodli se najíst na místě. Nevadí mi být mezi lidmi, ale blbě se jí, když je kolem vás natlačený dav holek. Nic proti fanynkám, ale každý potřebuje svůj klid a věřte mi, že když se někdo postaví mezi mě a moje jídlo, nedopadá to dobře.

Sedli jsme si ke stolu, já naproti Lukovi. Chvíli jsme jen normálně jedli, ale když jsme se ujistili, že se na nás nikdo nedívá, a je tu opravdu málo lidí, začali jsme se s Lukem navzájem krmit hranolkami. Koukal na mě těmi svými modrými kukadly a slaďoučce se usmíval. Byl tak dokonalý. Musel jsem se na něj taky usmát a pootevřel jsem pusu, abych přijal hranolku, kterou mi nabízel. Potom jsem vzal jednu svoji hranolku a namočil ji do kečupu. Nejdřív jsem mu kečup otřel o nos, roztomile se zaculil a potom jsem ho hranolkou nakrmil. Úplně jsem zapomněl, že vedle nás jsou pořád Calum s Ashtonem, ale nevšímal jsem si jich. Přál jsem si, aby tato chvíle nikdy neskončila, ale i to přišlo. Zrovna, když jsme si dávali oba dva navzájem hranolky do úst, zaznamenal jsem blesk. Rázem mi úsměv z tváře zmizel. Maličká naděje mě utěšovala, že přišla bouřka, ale můj rozum věděl, že bouřka vypadá úplně jinak. Fotoaparát. A do prdele!

Srdce se mi na chvíli zastavilo a Luke zbělal v obličeji. Oči se mu setměly a jeho ještě před chvilkou spokojeně nakrčené obočí nyní ztuhlo ve vyděšeném výrazu. Kluci vyděseně valili oči a Calumovi spadl z ruky rozjedený cheeseburger. Co nejrychleji jsme to místo opustili.

Až teprve v tourbusu si Luke otřel kečup z nosu.

"Kurva, kurva, kurva...." přecházel z rohu do rohu Calum, zatímco Ashton seděl u stolu a rukama se držel za hlavu. Oba měli stále ten vyděšený výraz v obličeji. Lukovi začala po tváři stékat slza a za chvíli seděl na zemi schoulený v klubíčku a klepal se.

"Do hajzlu, to je v prdeli!" zanadával si a ještě více se rozbrečel. Sednul jsem si k němu a objal ho. Nejdřív jsem mu chtěl říct, že to bude v pořádku a že se nic neděje, ale všichni víme, že bych hodně lhal. Teď už jsem brečel i já. Jsem hrozná citlivka, místo toho, abych Luka podržel a byl mu oporou, brečím tady s ním. Nikomu tím nepomáhám. Proč jsme vůbec něco takového dělali na veřejnosti?! Možná jsem se nechal unést, ale mohlo mi dojít, že to někdo uvidí.

Už je jen otázkou času, kdy se to někde objeví.

Tour (Muke)Kde žijí příběhy. Začni objevovat