5.

758 51 0
                                    

Luke

Ráno jsem se vzbudil dřív než Michael, vlastně nic neobvyklého. Ležel na zádech, zpod peřiny mu koukala hlava a jedna noha a spokojeně si pochrupkával. Byl sladký. Chvilku jsem ho ze své postele sledoval, než mi zapípal mobil. Jsem rád, že to Mikeyho nevzbudilo. Sáhnul jsem na noční stolek po svém mobilu. Přišla mi zpráva od Ashe.

A: Spíte?

L: Já už ne, ale Michael jo

A: Calum taky spí :-/  Nechceš jít ven?

L: Jo, jasně

A: Tak za 5 minut na chodbě?

L: ok

Vyhrabal jsem se z teplé postele, z kufru vyndal nějaké oblečení a šel jsem do koupelny. Opláchnul jsem si obličej, hodil na sebe to oblečení, vyčistil si zuby a vyrazil jsem před pokoj.

Ash už na mě čekal před jejich pokojem.

"Tak co, kam vyrazíme?" zeptal jsem se ho.

"Kousek odsud je Starbucks, tak si dáme něco ke snídani?"

"Fajn, to zní dobře." odpověděl jsem mu a vyrazili jsme.

Cestou jsme si ani nepovídali. Ash šel ulicí, kterou neznám a já šel za ním. Celou cestu jsem musel myslet na to, co se v posledních hodinách všechno odehrálo. Copak jsem gay? Jsem do Michaela zamilovaný? Kdyby to byla pravda, opětoval by mi to? A jak by to nesli ostatní? V hlavě mi vířily stovky otázek a všechny se týkaly jen jedné jediné osoby. Michaela.

Ashton

Včera, když jsem hledal prádelnu, viděl jsem po cestě Starbucks, tak mě napadlo tam s Lukem zajít. Cestou jsem si chtěl s Lukem povídat, ale vypadal dost zamyšleně, tak jsem ho nechal přemýšlet a jen jsem ho vedl.

Když jsme došli ke Starbucksu, zastavil jsem se a otočil se na Luka. On šel pořád tou ulicí dál.

"Hej Luku, tady to je!" zavolal jsem na něj. On se zastavil, otočil se na mě a zmateně se ke mně vrátil. Musel jsem se mu začít smát.

"Prosimtě na co myslíš? Seš uplně mimo."

"Já, já.... nevim, neřeš to" řekl ještě pořád trošku zmateně a vešel do kavárny jako první. Objednali jsme si kafe a nějaké zákusky a vzali jsme si to s sebou na cestu.

Po cestě jsme to dojedli, vyhodili obaly a potkali jsme dvě fanynky, se kterými jsme se vyfotili.

Přišli jsme do hotelu a šli k Ashovi do pokoje, Calum už nespal a zrovna koukal do mobilu a jedl nějaké palačinky. Sedli jsme si k němu a povídali si. 

Asi v deset mi zavolal manažer, že nás za půl hodiny vyzvedne Gus před hotelem a pojedeme se kouknout na ty památky.

"Tak jdeme vzbudit Michaela ne?" navrhnul Calum

Všichni tři jsme se na sebe navzájem ďábelsky podívali.

Vtrhli jsme do pokoje, Calum z něj strhnul peřinu a začal mu skákat v posteli. Luke obíhal jeho postel a hulákal a já mu přímo před obličejem zařval "Budíčéééék!"

Musím uznat, že málem dostal infarkt, ale aspoň byl už vzhůru.

"Děláte si prdel?!" začal křičet, ale pak se smál s námi. 

Jít na snídani neměl čas, tak mu Calum věnoval jednu ze svých nedojedených palačinek.

Návštěvu památek přeskočím, koho to zajímá? I když jako jo, sranda byla. Potom jsme měli hoďku takový 'rozchod', cítím se jako dítě na školním výletě, ale co, chápu to. Musíme se včas vrátit a pak jít ještě před vystoupením zkoušet.

Calum a Luke šli do mekáče, tak jsme jim řekli, ať nám taky něco vezmou a my s Michaelem jsme zatím šli nakupovat to oblečení.

Zatímco jsem se prohraboval oblečením a hledal svou velikost, Michael tam stál a koukal do mobilu. Šli jsme k pokladně, zaplatil jsem oblečení a šli jsme naproti klukům.

Koupili nám happy meal, hodní to kluci! 

Michael

Jak už jsem řekl, nákupy mě neberou, tak jsem projížděl sociální sítě a taky jsem rovnou tweetnul o tom, že se těším na koncert.

Před vystoupením jsme si nanečisto zkoušeli skoro všechno, co budeme zpívat a hrát. Celou dobu jsem musel myslet na Luka, na to co se stalo v noci. Co se to děje? Nevím, ale nemůžu říct, že by se mi to nelíbilo..... Asi bych s tím měl někam pohnout, potřebuju vědět, jak to s Lukem máme.

Vystoupení bylo úžasné! Tak strašně moc mi tohle chybělo.....

Zítra máme zase volno, pozítří vystupujeme už někdy odpoledne a potom jedeme zase někam jinam.

Večer jsme byli všichni celkem unavení, takže jsme kolem jedenácté byli už ve svých pokojích a usínali. Luke stejně jako včera ještě koukal do mobilu a já přemýšlel. Dobře! Už nemůžu dál čekat, musím zjistit, na čem jsem! 

Zvedl jsem se ze své postele a šel k němu. Posadil jsem se na kraj jeho postele. Zhasnul svůj mobil, rozsvítil malou lampičku na nočním stolku a posadil se vedle mě. Chystal se asi něco říct, ale já ho přerušil.

"Víš Luku, já......." celou dobu jsme se navzájem koukali tomu druhému do očí ".....myslím, že bych ti měl něco oplatit." dokončil jsem svou větu. Když jsem to dořekl, trochu se leknul. Byl roztomilý, když nevěděl, co má čekat. Rychle však pochopil, když jsem se přisál na jeho rty. Spolupracoval. Nikdy předtím jsem nic podobného necítil. Ano, holek jsem už pár měl, ale tohle je poprvé, co toho tolik cítím. 

Možná jsem gay, ale to je mi teď úplně jedno, protože tu sedím a líbám se s osobou, do které jsem se tak rychle zamiloval.

Tour (Muke)Kde žijí příběhy. Začni objevovat