3.

810 45 8
                                    

Michael

 Vešli jsme do pokoje a Luke sebou hned švihnul do postele a asi za půl minuty usnul. Já jsem si položil kufr vedle postele. Vybalovat si nebudu, na těch pět dnů to nemá cenu.

Zakručelo mi v břiše. Nejspíš si půjdu koupit k obědu pizzu, ale nejdřív se zeptám Ashe a Cala ve vedlejším pokoji, jestli nechtějí taky.

Podíval jsem se na Luka, spal jak zabitý. Šel jsem k jeho posteli a měl jsem nutkání ho přikrýt. Nevím proč, ale prostě jsem to udělal. Co se to se mnou sakra děje?! Je to kamarád, známe se už hodně dlouho, nemá cenu to řešit, všechno je v pohodě.

S hlavou plnou myšlenek jsem vyšel z pokoje a zamířil si to o jedny dveře vedle.

Otevřel jsem dveře "Hej kluci, nedáte si.....  Kde je Ashton?" zeptal jsem se.

"Šel tu hledat prádelnu," uchechtnul se Calum, "A co jsi vůbec chtěl?"

"Jestli si nedáte pizzu, ale tak si jí asi dáme jenom my dva." řekl jsem a Calum jenom přikývnul, vyndal si z peněženky dvě bankovky a už si to razil ke dveřím. Pro jistotu dveře zamknul a vyrazili jsme do přízemí, kde je taková menší restaurace. Když nám oznámili, že pizzu nemají, trochu mě to rozhodilo, ale co. Vzal jsem si mobil a našel si telefonní číslo na nejbližší pizzerii. Ještě že tu lidé umí anglicky.

Za ani ne dvacet minut nám pizzu dovezli a recepční nám jí dokonce nechala poslat až na pokoj. Už jsem byl u konce druhého dílku a Calum teprve dojedl první, když do pokoje přišel Luke.

"Kolik je hodin?" zeptal se .

"Je tři čtvrtě na dvě, spal jsi asi půl hodiny," řekl mu Calum. "Ale asi půjdu najít Ashe, je pryč nějak dlouho." zvedl se a odešel.

"Dáš si taky?" zeptal jsem se Luka s plnou pusou a ukázal na svou krabici pizzy.

"A víš, že jo?" usmál se na mě, přisedl si na postel a kousek si vzal.

"V kolik máme tu zvukovou zkoušku?" zeptal se a přešel pohledem z pizzy na mě.

"Myslím, že ve tři, nejsem si jistej, ale Ash to ví určitě, tak se pak zeptáme jeho," odpověděl jsem mu.

"Kam vůbec kluci šli?"

"Ash šel údajně hledat prádelnu a když se dlouho nevracel, tak ho šel Cal hledat."

Potom bylo asi půl minuty ticho, ale Luke ho prolomil.

"Mikey, proč jsi mě přikryl?" zeptal se mě a sledoval mě těma svýma modrýma očima.

"Ani nevím, prostě mě to napadlo," řekl jsem mu pravdu a sklopil jsem pohled. Proč se proboha červenám jenom kvůli takové hlouposti? Vždyť jsem jenom přikryl jednoho ze svých nejlepších přátel, je to úplně normální. Nebo snad ne? Hlavou mi znovu vířily tisíce myšlenek, ze kterých mě probudil můj zvonící mobil. Volal mi Ashton.

Ashton

Sotva jsme vešli do našeho pokoje, Calum pohodil svůj kufr na postel, do které následně skočil taky. 

"Já tu půjdu najít prádelnu, za chvíli jsem zpátky," oznámil jsem mu a i se svým kufrem jsem vyšel ze dveří.

"Fajn, ale pospěš si!" zakřičel na mě Calum a pak už jsem za sebou zavíral dveře.

Došel jsem dolů na recepci a ptal se na prádelnu. Bohužel ji tu nemají, ale řekli mi, že necelý kilometr odsud jedna je. Fajn, tak se aspoň projdu, stejně jsem se teď nějakou dobu nehýbal. Našel jsem ji během patnácti minut, ještě že existuje internet. 

Obsluha byla milá, dal jsem jim své oblečení, zaplatil jsem a sednul jsem si do jednoho z pohodlných křesel. Začal mi zvonit mobil. Byl to Calum.

"Čau, prosímtě, kde jsi tak dlouho?" hulákal na mě.

"V hotelu žádnou prádelnu neměli, tak jsem musel jít trošku dál."

"A kde jsi? Já za tebou přijdu, hledám tě tu po celým hotelu jak idiot."

"Počkej, pošlu ti adresu," odpověděl jsem mu a zavěsil jsem.

Byl tu opravdu rychle, aspoň jsem si měl s kým povídat, než se mi dopere oblečení. Po nějaké době mi vrátili vyprané a vyžehlené oblečení, které mi dokonce naskládali do kufru. Nechal jsem jim malé dýško a vyšli jsme s Calem ven.

"Asi bys měl zavolat Michaelovi, už jsme pryč docela dlouho," navrhnul Calum.

Tak jsem vytočil Michaela.

"Čau Ashi, kde jste s Calem tak dlouho?" ozvalo se z druhé strany.

"Neboj se, už jdeme, za chvíli jsme tam."

"Jo a nevíš, v kolik je ta zvuková zkouška?

"Ve tři"

"Fajn, tak si pospěšte, je půl třetí." řekl Michael a zavěsil.

Dorazili jsme na hotel a šli jsme se převléct. To kafe se moc nevypralo, budu se muset stavit někde na nákupech, fakt skvělý......

Našel jsem nějaké tričko, kde skvrny nebyly a vyrazili jsme před hotel, kde už na nás čekal Gus.


Zatím takový nezáživný, ale od příštího dílu se to trošku rozjede ;-)

Taky chci poděkovat svojí kámošce, že mi udělala takovou trošičku 'reklamu' takže pokud máte zájem tak si přečtěte její fanfikci 5Sos (Calum Hood)

To už bude asi tak všechno, takže see ya soon :-)

Tour (Muke)Kde žijí příběhy. Začni objevovat