Konečně po vysvědčení. Dneska jedeme k jezeru. Já se strašně těším. Jsme domluvení s Vilémem, že si od rodičů půjčí auto a hodí nás k jezeru za městem. Jen pro info všem je nám okolo šestnácti, takže pohoda. Zachvilku už přijedou, Mell kouká na televizi, alespoň neotravuje. Vilém přijede i s Matějem a Danem. Zachvilku vyrazíme.Vilém přijel teréňákem, takže vevnitř sedí jenom Vilém a Matěj a zbytek na korbě vzadu. Co jsme taky mohli od Viléma čekat, fakt hovádko. Sedím vedle Dana a Mell. Mell řve celou cestu na Matěje do auta ať jí dá zbytek těch brambůrků.
Dojeli jsme k jezeru. Nikdo tady není SUPEEER. Hledáme místo na opalování a kluci se už schazujou do jezera. Samozřejmě, že nás taky nemohli vynechat a hází nás tam taky!
Konečně jsme se přes ně dostali ven a můžeme se jít opalovat. A jak jinak Mell zase řve na Matěje: "Ty jo co si o sobě myslíš, že mě schazuješ do vody!? Ty nejseš normální!" "No nejsem no!" a utíkal před ní po molu. A jak jinak taky ho shodila do vody. Fakt jak malý děti.
Vilém zase bere Mell ručník a nakonec skončila v jezeru, takže když to shrneme vyhrál Vilém.
Hmmmmm, už balíme, je asi tak devět hodin večer a všichni jsme unavený, ale stejně se nám nikam nechce. Vilém se na nás otočil. "Hele stejně se nám nechce domů, co tady přespat a jet domů až zítra odpoledne. Mobili máte, tak napište rodičům, že tu přespíme." Na tom jsme se všichni shodli a rodiče nám to dovolili.
Už je tma a my jsme si udělali táborák. Vilém dojel s Matějem do blízkého krámu pro marshmallow, buřtíky a pár plechovek piva. Všichni máme strašný hlad. Vilém našel v autě celkem tři stany, takže si lehneme takhle - Mell a já, Vilém s Danem a Matěj se rozhodl spát pod širákem. Vilém s Matějem se už vrací a jdeme hrát karty o marshmallow.
Vyhrála jsem celkem 32 marshmallow v kartách a to jsem to v životě nehrála a taky mi trochu pomáhal Dan. Už se rozlejzáme do stanů. Je něco před půlnocí. Teď sedíme s Mell ve stanu a povídáme si. Slyšely jsme venkz kluky jak se povídají. Odposlouchávali jsme a sem tam jsme se něčemu zasmáli.
Kluci se vrátili do stanů a my jsme po několika hodinách povídání usly.
ČTEŠ
Z-Z-ZOMBIE [DOKONČENO]
ActionPříběh 5 nejlepších kamarádů (Kate, Mell, Dana, Viléma a Matěje), kteří zažijí nejhorší měsíc svého života. Psáno formou deníku/pohledu jedné osoby.