19.července - Řeka

13 4 0
                                    

Probudila jsem se ještě před východem slunce. Rozhlížela jsem se po okolí, ale nikde nikdo nebyl.

Když už konečně vylezlo sluníčko, slezla jsem ze stromu a vydala se vstříct dalšímu náročnému dni.

Šla jsem lesem dál a dál, snažila jsem se jít po cestě, ale několikrát jsem jí ztratila a šla jsem někam úplně do háje.

Došla jsem k nedaleké hájence a posadila se tam na lavičku. Poslední dva dny jsem jedla jenom plody lesa a nic víc, byla jsem pořádně vyčerpaná.

Myslela jsem, že umřu, byl to strašný pocit. Bylo vedro, byla jsem dehydratovaná a nenajedená.

Rozhodla jsem se jít dál. Za hájenkou se vynořila parta ZOMBIE a ty se neúprosně vydali za mnou. Utíkala jsem a ZOMBIE se oběvovali na všech stranách. Neměla jsem zbraně, neměla jsem nic. Doběhla jsem k řece a byla jsem obklíčená ZOMBIE. Neměla jsem kudy utéct. Jediná možnost byla studená řeka za mnou. Neměla jsem na vybranou. Skočila jsem do ní a proud se mnou mlátil o vše co v řece bylo - kameny, kmeny stromů, všelijaký bordel. Myslela jsem, že nepřežiju. Vždy když jsem se snažila vyhrabat z vody, proud mě strhl zpátky. Řeka byla čím dál tím hlubší a i když jsem byla dobrý plavec v takovámhle proudu by to neuplaval nikdo. Naposledy se mnou řeka bouchla o kámen a já se potopila do vody.

Probrala jsem se když se proud blížil ke spádu do hluboké propasti. Začala jsem pádlovat zpátky a snažila se něčeho chytit, ale nic mě neudrželo a vše pod mojí váhou popraskalo. 'Tohle je můj konec' probleskl mi hlavou celý život a já se řítila dolů neuvěřitelnou rychlostí. S velkou ránou jsem dopadla do vody...

Z-Z-ZOMBIE [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat