Σχολάσαμε και πρότινα στην Μαρία μιας και είναι Παρασκευή να έρθει σπίτι μμ για μεσημεριανό και να μμ πεί τι έγινε με τον Γιάννη.Φτάσαμε μπροστά από την πόρτα ττ σπιτιού μμ και εγώ με μια κίνηση τοποθέτησα το κλειδί στην κλειδαριά και η πόρτα άνοιξε.Προχωρήσαμε και με το που πατήσαμε το πόδι μας στο σπίτι κάτι ωραίο μύριζει από την κουζίνα και σαν χοντρές που είμαστε πήγαμε προς την κουζίνα.
''Γεια σσ μαμά!''φώναξα στην μητέρα μμ και εκείνη γύρισε και μμ χαμογέλασε.
''Γεια σσ αγάπη μμ.Τι κνεις Μαρία μμ;''είπε η μητέρα μμ με το χαμόγελο στα χείλη.
''Καλά είμαι κ.Μυρτώ''είπε στην μητέρα μμ.
''Μαμά,πρότινα στην Μαρία να φάει μαζί μας σήμερα''της είπα γλυκά.
''Νν φυσικά και να φάει.Το φαγητό είναι έτοιμο απλώς πρέπει να στρώσουμε τραπέζι''είπε χαμογελαστά.
''Τι καλό μαγειρεύεται;''είπε η Μαρία.
''Κοτόπουλο με σάλτσα και ρύζι''είπε και άρχιζε να βάζει πιάτα πάνω στο τραπέζι.
''Μμμμ τέλεια!!''είπε η Μαρία και αμέσως εκείνη και εγώ πήγαμε και βοηθήσαμε την μητέρα μμ για την προετοιμασία ττ τραπεζιού.Αφού στρώσαμε και το τραπέζι ήρθε η ώρα να φάνε.Καθήσαμε στις καρέκλες και αρχίζαμε να τρώμε.
''Λοιπόν,πως πήγε το σχολείο σήμερα;''ρώτησε η μητέρα μμ καθώς έκοβε σε κομμάτια το κομμάτι κοτόπουλου.
''Εμ..μια χαρά''είπα εγώ κάπως αμήχανα καθώς σκεφτόμουν την συζήτηση που άκουσα στην τάξη.
''Χμ...σίγουρα;''είπε η μητέρα μμ και σύκωσε το βλέμμα της προς τα εμένα.
Μα πως νε καταλαβαίνει;
''Νν ρε μαμά σιγουρότατα.''της είπα και συνέχιζα να τρώω.Η Μαρία είχε μείνει σιωπηλή καθώς απολαύνε το μεσημεριανό.Αφού τελειώσαμε πήγαμε και βοηθήσαμε την μητέρα μμ με το καθάρισμα των πιάτων.[Μα πόσο ευγνεικές πια;]😂😂
Μετά ανεβήκαμε πάνω στο δωμάτιο μμ και μόλις έκλεισα την πόρτα στο πρόσωπο της Μαρίας σχηματίστηκε το χαμόγελο που σήμαινε πως θα μμ μιλούσε επιτέλους τι έχει γίνει με τον Γιάννη.
''Λοιπόν,λοιπόν αρχίζω.''είπε φωναχτά.
''Νν αλλά πιο σιγά δν θα συκώσουμε την γειτονιά.''είπα και εκείνη κατέβασε το κεφάλι.
"Κλ οκέυ.Λοιπόν καθώς πήγαινα να πάρω φαγητό είδα τον Γιάννη να με κοιτάζει και εγώ απλά πήρα την τυρόπιτα από το κυλικείο και μόλις γύρισα για να ξανά γυρίσω σε εσένα αυτός ήταν ήδη από πίσω μμ και μμ πρότεινε να πάμε μια βόλτα και εγώ φυσικά δέχτηκα.Πήγαμε βόλτα όλη την αυλή και συζητάγαμε για διάφορα πράγματα και μμ είπε πολλά κομπλιμέντα και πριν φύγω για την τάξη με αγκάλιασε.''είπε και ξάπλωσε στο κρεβάτι.
Ο Γιάννης δν είναι στο τμήμα μας αλλά στο Β3.Ευτυχώς γτ την έβλεπα την Μαρία να μένει γτ σιγά μην παρακολουθούσε στο μάθημα.
"Αχχ τι ωραία.Μπράβο να συνεχίσετε έτσι.Μίλα ττ και εσύ λιγάκι βρε μπας και έρθετε κοντά''της είπα με το χαμόγελο στα χείλη και ξάπλωσα δίπλα της.
"Δίκιο έχεις αλλά ντρέπομαι λίγο και δν είναι και εύκολο ξρεις.''είπε κάπως απογοητευμένη.
"Ξέρω,αλλά προσπάθησε να ττ μιλάς καμιά φορά και μην περιμένεις τα ΠΑΝΤΑ από εκείνον.''
''Σωστά σωστά.Θα προσπαθήσω''είπε και μμ χαμογέλασε.
"Πρέπει να σσ πώ και εγώ κάτι.''είπα και εκείνη συκώθηκε και με κοίταξε παράξενα.
''Ωχχ τι είναι;''ρώτησε και συκώθηκα και εγώ και άρχιζα να τις λέω για την συζήτηση που άκουσα.
''Μάλιστα.Δν ξρω τι στο καλό έκανα ΠΑΛΙ αλλά να σσ πω και κτ χέστηκα κιόλας.Καλύτερα να φύγει να ηρεμήσουμε.''είπε νευριασμένη.
''Καλύτεραα!!!'φώναξα και ξανά ξαπλώσαμε και κλείσαμε και οι 2 τα μάτια μας.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Χέυυυυ.Σας έλειψα;Όχι εε;Καλά δν πειράζει λάθη είναι αυτά.Λέω να βάζω 2 κεφάλαια κάθε μέρα και βλέπουμε.
Στην πίκ είναι η Μαρία🔝
Λοιπόν τα ξανά λέμε!!
Byeee😍