[Παρτ 51❤]

4.7K 344 97
                                    

Σταύρος POV

Κλείδωσα την πόρτα στο μικρό δωματιάκι του πλοίου καθώς ανέβηκα πάνω.Έψαξα λίγο γύρω μου για να δώ τα παιδιά καθώς πέτυχα τον μαλάκα με ένα παιδί.

Γίνονται και θαύματα τελικά.

Έσφιξα τις γροθιές μου καθώς προχώρησα προς το μέρος του.Τον πλησίασα καθώς του χτύπησα παλαμάκια.Γύρισε καθώς αντίκρισα την σκατομούρη του.

"Μπα μπα μπα!Τι έγινε Σταύρο;"με ρώτησε μες την ειρωνεία.

"Βράζει και χύνεται."απάντησα ξερά.

"Λέγε ρε τι θες"είπε και εγώ ξεφύσηξα.

"Η Κατερίνα σου έκανε την πιπιλιά;"τον ρώτησα πιανοντάς τον από την μπλούζα.

"Άστον ρε μαλάκα"άκουσα τον μπάσταρδο τον φίλο του.Του έριξα μια δολοφονική ματιά καθώς έκανε πίσω.

Κότα!!

"Ναι η Κατερίνα"απάντησε καθώς έβγαλε το χέρι μου από πάνω του.

"Εκείνη μου είπε πως δν παίχτηκε τίποτα μεταξύ σας."απάντησα καθώς προσπαθούσα να είμα ήρεμος.

"Ναι επειδή κολλώνει να στο πεί"είπε χαμογελώντας.

"Αποκλείεται"απάντησα ξερά.

"Τι έγινε Σταύρο;Σου λέει ψέμματα η Κατερίνα σου μωρέ;"ρώτησε ειρωνικά καθώς μου ακούμπησε το μάγουλο.

"Σκάσε μαλάκα"φώναξα ριχνοντάς του μια μπουνιά.

Άρχισα να προχωρώ νευρικά καθώς πλησίασα τα παιδιά.

"Που ήσουν;"είπε ο Δημήτρης.

"Εδώ"απάντησα ξερά.

"Τι έπαθες ρε;"άκουσα τον Νίκο δίπλα μου.

"Τίποτα"απάντησα ξερά.

"Τι τίποτα ρε μαλάκα;Λέγε"είπε ο Νίκος σοβαρά.

"Μίλησα με τον μπάσταρδο και μου είπε πως εκείνη του έκανε την πιπιλιά"είπα κοιτώντας τους στα μάτια.

"Και τον πίστεψες;"με ρώτησε ο Δημήτρης.

"Δν ξέρω"απάντησα ξερά καθώς κοίταξα την θάλασσα.

Κατερίνας POV

"Τι είναι αυτό;"ρώτησε η Μαρία καθώς έδειχνε το σημείο στο οποίο μου είχε κάνει πιπιλιά ο Σταύρος.

Ωχχ...είχα ξεχάσει να της τα πω αυτά.

"Άσε που να στα λέω.Χθες μου επιτέθηκε ένας βρικόλακας."απάντησα καθώς εκείνη γέλασε.

Το Κακό Αγόρι;!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang