"Μπορείς να μου κάνεις μια χάρη;"άκουσα να ρωτάει η μητέρα μου καθώς έτρωγα τις τηγανίτες.
"Εάν μπορώ"είπα και συνέχιζα να τρώω.
"Πες στον Σταύρο να έρθει να φάει εάν μπορεί το Σάββατο"είπε γλυκά και εγώ νευρίασα.
"Μαμά τι το θες το δείπνο;"της είπα νευριασμένη.
"Για να τον γνωρίσουμε καλύτερα"είπε και μου έπιασε το χέρι.
"Μαμά δν χρειάζονται τόσες οικοιότητες.Είναι απλώς ένας συμμαθητής μου στο σχολείο.Δν χρειάζεται να του κάνουμε τραπέζι"είλα γλυκά.
"Μόνο συμμαθητής;Άλλα μου έλεγες χθες"είπε πονηρά.
"Ναι αλλά για εκείνον είμαι μια απλή φίλη του"είπα και συνέχιζα να τρώω.
Ο θέος να με κάνει φίλη του.Για το μόνο πράγμα που είμαι για εκείνον είναι ένα κορίτσι που του αρέσει να παίζει μαζί του.
"Δν ξέρεις ποτέ"είπε και μου έκλλεισε το μάτι.
"Καλά.Φεύγω"είπα και εκείνη με αγκαλιάσε καθώς έβαλα την τσάντα μου στον ώμο.Πήρα και την εργασία μου μαζί γιατί ήθελα να τελειώσει η υπόθεση αυτή.
[....]
Έβλεπα τον Σταύρο να με πλησιάζει.
"Τι κάνεις μικρή;"είπε καθώς μου χαμογελούσε γλυκά.
"Καλά είμαι.Έφερα την εργασία μαζί μου.Λέω να την παραδώσουμε σήμερα αφού τελειώσαμε γρήγορα"είπα και εκείνος έγνεψε θετικά.
"Αα και κάτι ακόμα"είπα και εκείνος έσμιξε τα φρύδια του.
"Σε ακούω"είπε και μου χαμογέλασε.
"Η μαμά μου θέλει να φας μαζί μας το Σάββατο"είπα και ακολούθησε ένα γελάκι από εκείνον.
"Το Σάββατο;Φυσικά και μπορώ.Θα έρθω σίγουρα μωρό"είπε και μου έκλεισε το μάτι.
"Ωραία"είπα χαμογελαστά.
+
Έφτασε η ώρα της Λογοτεχνίας και αφού είχα ενημερώση την καθηγήτρια σηκώθηκα εγώ με τον Σταύρο.Αρχίσαμε να υπαγορεύουμε ό,τι είχαμε γράψει καθώς είχαμε ξεχωρίσει το τι θα πει ο καθένας.Αφού έδωσα το τετράδιο στον Σταύρο κοίταξα προς τα παιδιά καθώς έβλεπα έναν Πάρη να με κοιτάζει γλυκά.Αμέσως έστεψα το βλέμμα μου στον Σταύρο.Αφού τελειώσαμε η καθηγήτρια είπε πως η εργασία μας ήταν άψογη και πως θα πάρουμε έξτρα πόντους στο τρίμηνο.Επίσης χάρηκε και για τον Σταύρο που επιτέλους προσπάθησε και έκανε μια τέλεια εργασία.Δν είναι και άσχετος μαθητής.Είναι μαθητής του 15 αλλά πιστεύω πως εάν προσπαθήσει μπορεί να φτάσει και 18.
Χτύπησε το κουδούνι και ο Σταύρος ήρθε κοντά μου.
"Τα πήγαμε τέλεια"είπε ψιθυριστά.
"Ναι και έδειξες τι μπορείς πραγματικά να κάνεις"είπα ενθουσιασμένη.
"Εντάξει βοήθησες και εσύ αλλά εντάξει"είπε και εγώ χαμογέλασα.
"Λοιπόν την κάνω"είπε και εγώ του έγνεψα θετικά.
"Τελικά ταιριάζεται για ομάδα"είπε η Μαρία και αμέσως ένιωθα να κοκκινίζω.
"Ναι πολύ"είπα και εκείνη με κοίταξε πονηρά.
"Ωραία η εργασία"άκουσα μια γνώρισμη φωνή από πίσω μου.
"Ευχαριστώ"είπα ξερά καθώς είδα το πρόσωπο του Πάρη.
"Αλλά εάν την κάναμε μαζί θα ήταν καλύτερη"είπε και με πλησίασε.
Τον μισώ τον μισώ!
"Μάλλον όχι.Ο Σταύρος είναι πολύ καλός και πολύ συνεργάσιμος"του είπα περίφανα.
"Όχι σαν εμένα"είπε και μου χαμογέλασε.
"Πάρη φεύγεις;"είπε η Μαρία και εγώ γέλασα.
"Γιατί σας ενοχλώ;"ρώτησε ειρωνικά.
"Πολύ"είπε η Μαρία χαμογελώντας ειρωνικά.
"Καλά.Θα τα ξαναπούμε"είπε κοιτάζωντας εμένα.Δν απάντησα.Έχω βαρεθεί όλο αυτό που γίνεται.Δν νιώθω κάτι για εκείνον μόνο μίσως και προδοσία και τίποτα δν μπορεί να μου αλλάξει τα συναισθήματα αυτά.
____________________________________
Χέυυ💓Ξέρω ξέρω πως χθες έβαλα μόνο ένα παρτ αλλά έβλεπα video στο Youtube και μετά βαριόμουν.Δν το είχα τελειώσει κιόλας αλλά δν σας άφησα έτσι.Θα ανέβει και δεύτερο παρτ σήμερα για αυτό μείνετε συντονισμένοι.👌
Χμ...ο Σταύρος δείπνο στο σπίτι της Κατερίνας😉
Ψηφίστε και σχολιάστε την ιστορία μου.💕
See you bitches later.💞