Η πόρτα ανοίγει και βλέπω τον πατέρα μου,Παναγιώτη.Αμέσως έτρεξα και τον αγκάλιασα.Δν τον βλέπω συχνά γιατί συνεχώς έχει πολλές υποθέσεις και δίκες.Μόνο όταν τελειώνει νωρίς τον βλέπω αλλά και αυτό σπάνια.Βλέπετε είναι ένας πολύ καλός δικηγόρος.
"Τι κάνεις αγάπη μου;"με ρώτησε γλυκά.
"Κουρασμένη"είπα καθώς νύσταζα.
"Γύρισες από φροντηστήριο εε;"είπε και εγώ έγνεψα θετικά.
Προχώρησε προς την πόρτα και εγώ και η μαμά μου καθήσαμε στον καναπέ.
"Πως και ήρθες τόσο νωρίς;"ρώτησε η μαμά μου.
"Τελείωσα γρήγορα με την υπόθεση που είχα και ήρθα σπίτι.Αύριο έχω δίκη"είπε φανερά κουρασμένος.
"Καλή επιτυχία"είπα και εκείνος μου χαμογέλασε.
"Λοιπόν εγώ πάω για ύπνο.Καληνύχτα μαμά,μπαμπά"είπα και αφού αγκαλιαστήκαμε πήγα πάνω.Ουφ το μισώ αυτό το πράγμα.Μια φορά είχα την ευκαιρία να κάτσω με τον πατέρα μου να νιώσουμε οικογένεια και είμαι πτώμα από τα κωλοφροντηστήρια.
Άφησα την τσάντα μου πάνω στην καρέκλα του γραφείου μου και έβαλα γρήγορα τις πυτζάμες μου.Πήγα στο μπάνιο και έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπο μου.Μετά ξανά μπήκα στο δωμάτιο μου.Κουκουλώθηκα με τα σεντόνια και έκλειστα τα μάτια.Μετά από λίγο η πόρτα χτύπησε και εγώ ξαφνιάστηκα.Άνοιξα την πόρτα και είδα τον Σταύρο μπροστά μου να μου χαμογελάει.
"Τι κάνεις εσύ εδώ τέτοια ώρα;"ρώτησα ξανφιασμένη.
"Ήρθα να σου πω καληνύχτα"είπε γλυκά καθώς μπήκε στο δωμάτιο μου και έκατσε στο κρεβάτι μου.
"Ααα...Δν το συνηθίζεις ξέρεις"είπα καθώς κάθησα δίπλα του.
"Το ξέρω"είπε καθώς μου χάϊδευε τα μαλλιά απαλά.Άρχιζε να με πλησιάζει και να με φιλάει στο λαιμό.
"Τι κάνεις;"ρώτησα ξαφνιασμένη.
"Σου λέω καληνύχτα"είπε καθώς με ξανά φίλησε στο λαιμό και μετά με κοίταξε χαμογελεστά στο πρόσωπο.Πλησιάσε και άλλο καθώς κοιτούσε τα χείλη μου.Είμαστε σε απόσταση αναπνοής και εκείνος με μια απότομη κίνηση έδωσε τέλος σε αυτήν την απόσταση και τα χείλη μας ενώθηκα.
Ξανφικά ξύπνησα από το ξυπνητήρι μου που είχα δίπλα μου.Το έκλεισα και κοίταξα περιέργα γύρω μου.Τι είχε γίνει;Είδα όνειρο με τον Σταύρο;Ιιι δν το πιστεύω και ήταν τόσο πραγματικό.Σηκώθηκα και έπλυνα λίγο το πρόσωπο μου για να ξυπνήσω λίγο.Αχ δν είμα καλά.Δν μπορεί να τον έχω ερωτευτεί.Κατέβαινα τα σκαλιά και είδα το πρωϊνο πάνω στο τραπέζι και ένα χαρτάκι.Το οήρα και το διάβασα.Έλεγε πως πήγε να πάρει φρέσκα πράγματα από την λαϊκη.Έφαγα και μόλις ντύθηκα προχώρησα για το σχολείο.Στο δρόμο άκουγα μουσική.Έφτασα στο σχολείο και αφού απενεργοποίησα το κινητό μου εντώπισα αμέσως την Μαρία.
"Μαρία,Μαρία"άρχιζα να φωνάζω και να την πλησιάζω.
"Τι έγινε;"με ρώτησε καθώς προχωρούσαμε σε ένα παγκάκι.
"Είδα όνειρο με τον Σταύρο"είπα και εκείνη χαμογέλασε πονηρά.
"Σταμάτα ρε ανώμαλη."της είπα και άρχιζα να της λέω το όνειρο.
"Οοοοο"είπε και γέλαγε.
"Ρε ήταν τόσο ρεαλιστικό και στεναχωρήθηκα που δν έγινε"είπα κατεβάζωντας το κεφάλι.
"Αφού είσαι ερωτευμένη.Παραδέξου το"είπε και εγώ έγνεψα θετικά.
"Χαχαχα!!Άκου σου έχω νέα"είπε και εγώ ξαφνιάστηκα.
"Λέγεε!!"είπα ενθουσιασμένη.
"Λοιπόν,μου έστειλε χθες μήνυμα ο Γιάννης στο messengee και κανονήσαμε να βγούμε για καφέ και επίσης ανταλλάξαμε τηλέφωνα."είπε χαρούμενη.
"Αχχ τέλεια!!"είπα και την αγκάλιασα.
[...]
Είναι Σάββατο μεσημέρι και η Μαρία που πρότινε να βγούμε το βράδυ και κυρίως να πάμε σε club.Ας διασκεδάσουμε και εμείς μια φορά τι κακό μπορεί να γίνει;Πήγα και ανακοίνωσα στην μητέρα μου την έξοδο μου και με άφησε.
Κανονήσαμε με την Μαρία να έρθει στις 9 για να μου φτιάξει τα μαλλιά και να βρω τι θα φορέσω.Μπορεί να'ναι και ο Σταύρος εκεί.Πήγα και έκανα ένα γρήγορο μπάνιο και περίμενα την Μαρία.
[...]
Η Μαρία ήρθε και αμέσως άρχισε δουλειά.Μου ίσιωσε τα μαλλιά και με έβαψε.Μετά άνοιξε την ντουλάπα μου και έβγαζε ένα-ένα φόρεμα καθώς το κοιτούσε εξεταστικά και τα δοκίμασα ΟΛΑ.Ήρθε η ώρα του τελευταίου που ήταν ένα αμάνικο μαύρο κοντό φόρεμα που στα πλάγια είναι ανοιχτά.
"Αυτό αυτό!Είναι τέλειο"είπε χαμογελεστά.
"Αλήθεια;Επιτέλους γιατί με έπρηξες"είπα ειρωνικά.
"Σταμάτα.Τιμή σου που σε βοήθησα"είπε κάνοντας την περίφανη.
"Ναι ναι"είπα καθώς έβλεπα την αντανάκλαση μου στον καθρέφτη.Πήρα το δερμάτινο μου τζιν,φόρεσα τα μαύρα μου τακούνια,πήρα την τσάντα μου και κατεβήκαμε κάτω.
"Μαμά φεύγουμε"είπα φωνάζωντας την μητέρα μου καθώς έβγαινε από την τουαλέτα.
"Είστε κούκλες.Η Μαρία έκανε καλή δουλειά.Καλά να περάσετε."είπε καθώς μας φιλούσε.
"Χαχαχα ευχαριστώ κ.Μυρτώ"είπε ευγενικά και γλυκά η Μαρία.
"Ευχαριστούμε μαμά"είπα χαμογελώντας και βγήκαμε έξω από το σπίτι.Καλέσαμε ταξί και σε λίγα λεπτά είμασταν έξω από το club.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Τζαααα.Να'μαι και εγώ.Τι μου κάνετε;Ανέβασα κεφ μετά από τις απειλές της christina__cool
Ψηφίστε και σχολιάστε την ιστορία μου.
Ποιόν θα δεί η Κατερίνα στο club κα τι θα γίνει;
Όλα αυτά στα επόμενα κεφ.
Τα λέμεεεε💞