[Επίλογος❤]

7.9K 418 112
                                    

Με έσπρωξε περισσότερο κοντά του καθώς το κορμί μου είχε κολλήσει πάνω στο δικό του.

"Τι κάνεις;"άρχιζα να τον ρωτάω καθώς ένιωθα την ανάσα του.

"Σε βιάζω"είπε πονηρά καθώς εγώ αήδιασα.Μου έπιασε το πιγούνι χαμογελώντας.

"Έλα ρε Σταύρο"είπα ναζιάρικα και εκείνος γέλασε.

"Ώστε ήμουν φρόνημος εε;"ρώτησε καθώς με ξανά έφερε πιο κοντά του.

"Μμμ"απάντησα ναζιάρικα.

"Θες να γίνω άτακτο αγόρι;"ρώτησε καθώς με μου χάϊδεψε το μαγούλο.

"Ίσως όχι"απάντησα και εκείνος γέλασε.Απομακρύνθηκα από κοντά του καθώς κατευθήνθηκα προς το κρεβάτι.Εκείνος με ακολούθησε καθώς κάθησε δίπλα μου.

"Καλά το πας"είπε πονηρά καθώς εγώ τον σκούντηξα στο μπράτσο.Ακούμπησε την πλάτη του στο κρεβάτι και εγώ τον μιμήθηκα.

"Είμαι ηλίθιοι και εγωιστές"είπε καθώς εγώ κοίταξα τον άδειο μου τοίχο.

"Ναι αλλά είμαστε ερωτευμένοι"απάντησα καθώς έστρεψε το βλέμμα μου προς τα εμένα.

"Κυρίως αυτό"είπε γλυκά.

"Ξέρεις δν φανταζόμουν να φτάναμε ως εδώ."είπα καθώς συνέχιζα να κοιτάω τον τοίχο.

"Τι εννοείς;"ρώτησε καθώς φαινόταν μπερδεμένος.

"Εννοώ το να είμασταν εμείς οι δύο μαζί.Ποιοί;Εμείς!Που τσακωνόμασταν σαν τον σκύλο και την γάτα"είπα γελώντας.

"Εγώ πάντως ήμουν το γατάκι κα εσύ ο σκύλος."σχολίασε καθώς γέλασα.

"Και γιατί αυτό;"ρώτησα καθώς ανακάθησα στο κρεβάτι.

"Γιατί εγώ είμαι εξυπνότερος"είπε καθώς μου ακούμπησε την μύτη.

"Μωρέ τι μας λες;"ρώτησα ειρωνικά καθώς μου χαμογέλασε.

"Διαφωνείς;"ρώτησε καθώς άρχιζε να γαργαλάει.

"Σταύρο μη-μη χαχαχα"είπα καθώς προσπαθούσα να μιλήσω.

Είχε βρεθεί από πάνω μου καθώς με κοιτούσε μες τα μάτια.Ξεροκατάπια κοιτώντας τον στα μάτια.Μου χαμογέλασε καθώς με φίλησε παθιασμένα στα χείλη.Άρχιζε να μου δαγκώνει ξανά τον λαιμό καθώς εγώ έσφιγκα τα χείλη μου.Τα χέρια του όλο και κατέβαιναν προς τα κάτω καθώς άρχιζε να χουφτώνει τα μπούτια μου φιλώντας με.Άφησε τα μπούτια μου καθώς προσγειώθηκε προς την άλλη μεριά του λαιμού μου δαγκωνοντάς με εκεί.

Το Κακό Αγόρι;!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora