[Παρτ 3❤]

9K 514 42
                                    

Είμαστε στην τραπεζαρία ττ σχολείου και η Μαρία δν λέει να ξεκολλήσει από τον Γιάννη που είναι 2 τραπέζια μακρυά μας.

'Ρε,καρφώνεσαι''της λέω και αρχίζω να γελάω

''Μωρέ λες;''με ρωτάει ενώ δν μμ έχει ρίξει ούτε ένα βλέμμα.

'Και πριν παώ να της απαντήσω αρχίζει και φωνάζει σαν τρελή.

''Μμ χαμογέλασεεε!!!ΙΙ τι κάνουμε τώρα;''μμ είπε και το χαμογέλο της είχε φτάσει ως τα αυτιά.Πάει τρελάθηκε και αυτή.

''1ον ηρέμησε και 2ον χαμογελασέ ττ πίσω.''της είπα ήρεμα.

''Ωχχ ννν''μμ είπε και η εντολή μμ έγινε διαταγή.

''Πάω να πάρω κάτι να φάω και εγώ''μμ είπε κάπως ενθουσιασμένη.

''Χμ....να φας ή θα πας σε εκείνον;''της είπα με τρόπο που να έδειχνε πως ήξερα που θα πήγαινε.

''Εεε....βλέπουμε''μμ κάνει και συκώνεται από την καρέκλα της.

Ωραία....θα μείνω μόνη μμ.

Άρχιζα και έτρωγα από το τοστ που είχα πάρει μέχρι που είδα πως στην θέση που καθόταν πριν η Μαρία καθόταν κάποιος άλλος.

''Τι θες εσύ εδώ;''είπα θυμωμένη κοιτάζωντας τον μέσα στα μάτια.

''Τι έγινε σε πάρατησε η φίλη σσ και έχουμε νευράκια;''μμ είπε και άρχιζε να γελάει.

''Δν με παράτησε η φίλη μμ και έχω νευράκια με την παρουσία σσ''

''Εε τότε να εμφανίζομαι πιο συχνά''μμ είπε και το γέλιο ττ δν είχε σταματήσει.

Θα τον σκοτώσω μια μέρα που θα πάειιι.

''Νν νν σίγουρα''ττ είπα ξερά.

''Χμ...για να δώ τι τρώς;''είπε και άπλωσε το χέρι ττ πάνω στο μισοδαγκωμένο μμ τοστ.Δάγκωσε μια μπουκιά και άρχιζε να μασουλάει.

ΔΝ ΘΑ ΤΟ ΑΝΕΧΤΩ ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΜ ΦΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΣΤΑΚΙ ΜΜ ΔΛΔ.

''Σσ αρέσει;''είπα ειρωνικά.

''Δν είναι και άσχημο''είπε και συνέχιζε να μασουλάει.

''Αα πάλι καλά γιατί ανυσηχούσα μήπως και δν σσ άρεσε το τοστ ΜΜ''είπα και τόνισα το ''μμ''.

''Τώρα πια είναι δικό μμ''είπε και με μια τελευταία μπουκιά τελείωσε το τοστ μμ.

Που είσαι βρε Μαρία;Γτ με αφήνεις μόνη μμ;

''Καλή χώνεψη''ττ είπα ειρωνικά.

''Ευχαριστώ μικρή''είπε και μμ πάτησε το μάτι.Με μια απότομη κίνηση έφυγε από το τραπέζι και εγώ αναστέναξα ανακουφισμένη.

Γτ με λέει συνέχεια έτσι;
Δν μπορώ να καταλάβω τι στο καλό έχει πάει στραβά με εκείνον.Συνέχεια το μόνο που κάνει είναι να ασχολείται με το τι κάνουν οι άλλοι.Λες και αυτός είναι ο <Τέλειος>.Με αυτές τις σκέψεις συκώθηκα από το τραπέζι και προχώρησα προς την είσοδο.Κοίταξα 2-3 φορές να δώ μήπως και είναι η Μαρία κάπου και αφού δν ήταν είδα πουθενά κατάλαβα πως κάπου θα πήγε με τον Γιάννη.Αφού βγήκα από την τραπεζαρία το κουδούνι χτύπησε και εγώ κατευθύνθηκα προς την τάξη.Είδα ανοιχτή την πόρτα που αυτό με ξάφνιασε λίγο αλλά μετά σκέφτηκα πως μάλλον δν κλείδωσαν την πόρτα για το διάλειμμα.Πήγα να μπω μέσα όταν άκουσα κάτι ήχους από την αίθουσα.Τι στο καλό γίνεται;
Πήγα σιγά-σιγά και προσπαθούσα να γνωρίσω τις φωνές που ακούγονταν.

''Σταύρο,που θα πάει αυτή η κατάσταση;Δν είναι η πρώτη φορά που γίνεται κάτι τέτοιο.Πολλές φορές σε έχουμε γλυτώσει αλλά εσύ συνεχίζεις.Φοβάμαι πως θα πρέπει να σε διώξουμε από το σχολείο.''άκουσα τον καθηγητή της Φυσικής να ττ λέει και εγώ κοκκάλωσα.

''Το ξέρω κύριε αλλά θα επανορθώσω σας παρακαλώ μην με διώξετε γιατί οι γονείς μμ δν ξέεουν τίποτα από όσα γίνονται και δν θέλω να τους ανυσηχήσω.''είπε φοβησμένα ο Σταύρος.

Πρώτη φορά τον βλέπω τόσο φοβησμένο.Τι να έκανε άραγα;
Δν έχει και την πιο καλή φήμη στο σχολείο αλλά αυτό που πρέπει να έκανε πρέπει σίγουρα να είναι σοβαρό.

''Εντάξει.Σε γλυτώνω άλλη μια φορά αλλά εάν ξανά ακούσω κάτι να ξέρεις πως θα φύγεις από το σχολείο.''είπε ο καθηγητής.

''Σας ευχαριστώ πολύ''

''Κάθησε τώρα στην θέση σσ και ήσυχα''είπε αυστηρά και μετά ακούστηκε το τρίξημο της καρέκλας.

Παιδιά άρχιζαν να μαζεύονται και εγώ μαζί με το πλήθος μπήκα στην τάξη.Πιο πίσω μμ βρισκόταν η Μαρία τρομερά χαρούμενη.Αφού καθήσαμε όλοι στις θέσεις μας το μάθημα άρχισε.

''Εε ψιτ''άκουσα να ψιθυρίζει η Μαρ8α δίπλα μμ και εγώ γύρισα το κεφάλι μμ προς τα εκείνη.

''Τι έγινε τελικά με το φαγητό;''της είπα και της έκλεισα το μάτι.

''Που να στα λέω φιλενάδα.Απλά είναι τόσο γλυκός''είπε και είχε το χαμόγελο που ΟΛΟΙ οι ερωτευμένοι έχουν.

''Χαχαχα κατάλαβα.Θα τα πούμε μετά''είπα και αυτή έγνεψε θετικά.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Χέυυ!!Έβαλα και άλλο κεφάλαιο σήμερα που πιστεύω πως θα σας γεμίσει πολλά ερωτηματικά😂.[Τι καλή που είμαι]😂

Στην πίκ είναι η Κατερίνα🔝💞[ξέρω ξέρω θέα είναι]

Byeeeee!!!!!!!!😊



Το Κακό Αγόρι;!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora