[Παρτ 29❤]

4.6K 386 30
                                    

Είμαστε στα μέση του Φεβρουαρίου και από στιγμή σε στιγμή θα γόταν ένα πάρτι στο σχολείο.Κάναμε μάθημα όταν ξαφνικά η πόρτα χτύπησε.

"Μπορούμε να σας διακόψουμε για λίγο;"είπε ένα αγόρι.

"Γρήγορα"είπε αυστηρά η καθηγήτρια και τα παιδιά μπήκαν στην τάξη.

"Λοιπόν,το Σάββατο θα κάνουμε ένα πάρτι που θα περλαμβάνει αναψυκτικά και DJ.Η είσοδος είναι 3€ και μπορείτε επίσης να πάρετε προσκλήσεις για καλέσετε άλλους φίλους ή φίλες σας που δν είναι στο σχολείο μας.Να μας δώσετε τα ονοματά σας και αυτών που θα καλέσετε.Να έρθετε όλοι γιατί θα είναι ωραία!"είπε το αγόρι από το 15μελες και ένα άλλο αγόρι μοίραζε χαρτιά.Κατευθηνθήκανε σε κάτι άλλα παιδιά που ήθελαν να προσκαλέσουν άλλους.Αφού τελείωσαν με αυτό έφυγαν από την τάξη και συνεχίσαμε το μάθημα κανονικά.

"Θα γίνει πάρτι!!"άκουσα την Μαρία να μου ψυθιρίζει.

"Επιτέλους.Ξέρεις τι σημαίνει αυτό;"της είπα χαμογελαστά.

"Ψώνιαα"είπε κάπως φωναχτά αλλά κανείς δν το κατάλαβε.

Μετά από λίγο το κουδούνι χτύπησε και αφού σηκώθηκα από την καρέκλα περιμένοντας την Μαρία είδα τον Σταύρο να με πλησιάζει.

"Θα'ρθεις στο πάρτι;"με ρώτησε πονηρά.

"Ναι εσύ;"τον ρώτησα ντροπαλά.

"Φυσικά.Θα περάσουμε super"μου είπε και μου έκλεισε το μάτι πονηρά.

"Ιουυυ"είπα αηδιασμένη και εκείνος γέλασε καθώς τον έβλεπα να φεύγει από την τάξη.

"Έλα πάμε"είπε η Μαρία και εγώ έγνεψα θετικά.Προχωρήσαμε καθώς κάτι συμμαθητριές μου ήρθαν προς εμάς.

"Θα'ρθετε στο πάρτι έτσι;"ρώτησε ενθουσιασμένη η Δανάη.Είναι πολύ καλό κορίτσι και κάποιες φορές μιλάμε.

"Φυσικά ρε Δανάη μου.Νόμιζες μια τέτοια θεά να μην ερχόταν;"της είπα δείχνοντας με και εκείνη γέλασε.

"Σωστά σωστά."είπε και της χαμογέλασα.

"Τι θα βάλετε;"ρώτησε γλυκά η Ελευθερία.

"Θα πάμε για ψώνια εγώ και η Κατερίνα"είπε η Μαρία.

"Κι'γώ θα πάω γιατί δν έχω ιδέα τι να βάλω"είπε η Ελευθερία και εμείς χαμογελάσαμε.

"Τι θα λέγατε να πάμε όλες μαζί αύριο;"είπα χαμογελαστά.

"Τέλεια ιδέα."είπαν και οι δύο και χαμογέλασα.

"Λοιπόν σπίτι μου αύριο στις 6"είπα και εκείνες έγνεψαν.Συνεχίζαμε να κάνουμε βόλτες οι 4 μας και πραγματικά ήταν τέλεια.

[...]

Είναι 10 το βράδυ και ΠΑΛΙ παίρνω το δρόμο επιστροφής.Είμαι πτώμα ως συνήθως μετά από το φροντηστήριο αλλά όσο σκέφτομαι το πάρτι η διαθεσή μου φτιάχνετε.Ξεκλειδώνω την πόρτα του σπιτιού μου καθώς βλέπω την μητέρα μου και τον πατέρα μου να βλέπουν ταινία.Από τον ήχο που έβγαλαν τα κλειδιά γύρισαν τα βλέμμα τους προς τα εμένα.

"Γύρισες;"άκουσα την μητέρα μου να ρωτάει.

Όχι στο δρόμο είμαι...

"Ναι μαμά.Μπαμπά επιτέλους σε βλέπω σπίτι"είπα χαμογελαστά καθώς πήγα και τον αγκάλιασα.

"Είπα να σας κάνω την τιμή"μου είπε και γέλασα.Κάθησα στον άλλον καναπέ και έβλεπα την ταινία που έβλεπαν καθώς τους έκλεβα τα ποπ-κορν.

"Έχω ένα μπολ με ποπ-κορν στην κουζίνα.Πήγαινε πάρτον"είπε η μητέρα μου κι'γώ κατευθήνθηκα στην κουζίνα καθώς έκατσα πάλι στον καναπέ και άρχιζα να τρώω.Μετά από 1 ώρα νύσταζα υπερβολικά πολύ και αφού τους καληνύχτισα πήρα την τσάντα μου και πήγα στο δωμάτιο μου.Αφού πλήθυκα και φόρασα τις πιτζάμες μου,ξάπλωσα στο κρεβάτι και άκουσα το κινητό μου να δονείται που σήμαινε πως είχα μήνυμα.Ανοίγω και βλέπω πως είναι από τον Σταύρο.

Σταύρος💘
Καληνύχτα μικρή μου.❤

Προς Σταύρος💘
Καληνύχτα Σταύρο💞

Άφησα το κινητό μου στο κομοδίνο μου καθώς χαμογελούσα.Έτσι με πήρε ο ύπνος.

____________________________________

Χέυυυ🔫Τι μου κάνετε;
Πάρτι εε;Χμ....🔥

Ψηφίστε και σχολιάστε την ιστορία μου.💙

Ευχαριστώ και ΠΑΛΙ για την υποστήριξη και τα καλά λόγια που λέτε για την ιστορία μου.Σας αγαπώ και ευχαριστώ και πάλι.Και επειδή είμαι καλός άνθρωπος η ιστορία θα τελειώσει με καλό τέλος.

Πλάκα κάνω έτσι και αλλιώς θα τελείωνε με καλό τέλος.😂

Λοιπόν ετοιμαστείται για το πάρτι γιατί γιατί.....

Byeeeee😍

Το Κακό Αγόρι;!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora