Έφτασε Σάββατο και σήμερα ήταν η μέρα που θα ερχόταν ο Σταύρος για φαγητό.Γιατί να μου το κάνει αυτό η μητέρα μου;Δν με λυπάται;
Σηκώθηκα σιγά-σιγά από το κρεβάτι μου καθώς νύσταζα πολύ.Πήγα στο μπάνιο καθώς έριξα λίγο νερό στο πρόσωπο μου.Κατέβηκα κάτω καθώς αντίκρισα μια χαρούμενη μαμά.
"Προς τι η τόση χαρά;"είπα καθώς ακούμπησα τα χέρια μου στο τραπέζι.
"Αφού θα'ρθει ο γαμπρός μας σήμερα"είπε και γύρισε να με κοιτάξει καθώς έβαζε το πιάτο με τις φρέσκιες και γλυκές κρέπες.
"Αμαν ρε μαμά"είπα καθώς κάθησα στην καρέκλα.Γέλασα με αυτό που είπε και εκείνη το ίδιο.
"Χαχα αφού θα γίνει"είπε και εγώ απλώς έκοβα με το μαχαίρι την κρέπα.
"Ό,τι πεις μαμά.Απλώς μην με κάνεις ρεζίλι"είπα και εκείνη με κοίταξε περίεργα.
"Γιατί το λες αυτό;"ρώτησε κάπως πειραγμένη.
"Για να μην αρχίζεις να λες βλακείες όπως ο γαμπρός μας κτ.λπ"είπα και εκείνη μου χαμογέλασε.
"Μην ανυσηχείς!Δν θα πώ τίποτα που θα σε κάνει να νιώσεις άσχημα"είπε και εγώ της χαμογέλασα.
"Χαίρομαι.Τι ώρα να έρθει;"της είπα καθώς έφερνε ένα καφέ και ένα πιάτο με κια κρέπα γλυκιά για εκείνη.
"Κατά τις 8"είπε και εγώ έγνεωα θετικά.Αφού τελείωσα με το πρωινό μου πήγα,ανέβηκα πάνω και έστειλα την ώρα άφιξης του Σταύρου.Εκείνος απάντησε με ένα απλό "οκέυ".Ξαφνικά ακούω το κινητό μου να χτυπάει.Το αρπάζω και βλέπω πως είναι η Μαρία.Μου πρότινε να πάμε για ψώνια μιας και θα'ρθει ο Σταύρος.Νομίζω πως εάν βάλω κάτι καλό ίσως να είναι υπερβολικό και να μην του αρέσει αλλά η Μαρία επέμενε.Μετά από λίγο ήρθε και φύγαμε.Πήγαμε σε πολλά μαγαζιά και η Μαρία πήρε πράγματα όπως και εγώ.Πήρα ένα απλό κοντό μπορντο φόρεμα που ήταν λίγο δαντελοτό.Δν ξέρω εάν θα το φορούσα αλλά πάντως μου άρεσε υπερβολικά πολύ.
[...]
Τελικά μετά από πολύ πίεση της μητέρας μου και της Μαρία το φόρεσα.Έκανα τα μαλλιά μου μπούκλα καθώς είχα λουστεί πιο πριν.Είχα αρκετό αγχός και πάλι καλά που ο πατέρας μου δν ήταν σπίτι.Είχε πολύ δουλειά σήμερα και θα τελείωνε αργά.Ήθελα να πάνε όλα καλά και να μην θεωρήσει υπερβολικό το ντύσιμο μου.Κατέβηκα τα σκαλιά και είδα την μητέρα μου να φοράει ένα πολύ ωραίο απαλό λιλά φόρεμα.
"Είσαι πολύ όμορφη"είπε και μου χαμογέλασε.
"Όχι σαν εσένα"είπα καθώς γέλασε.