[Παρτ 17❤]

5K 445 39
                                    

Κατερίνας POV

Η Μαρία πλησίαζε και έμεινε ξαφνιασμένη.

"Πάρη,Κατερίνα"άκουσα να λέει με ανοιχτό το στόμα.

"Γειααα"της είπα χαρούμενη.

"Τι στο καλό θες εσύ εδώ;Εσύ την μέθυσες;"ρώτησε τον Πάρη θυμωμένη.

"Όχι μόνη της ήταν μεθυσμένη"είπε απολογητικά.

"Και βρήκες την ευκαιρία να την πλησιάσεις εε;"είπε και ο Πάρης χαμογέλασε ειρωνικά.

"Μόνη της ήθελε παρέα"είπε ειρωνικά.

"Πάρη είναι μεθυσμένη δν ξέρει τι κάνει και τι λέει.Αντί να την βοηθήσεις να συνέρθει την εκμεταλεύεσαι.Τι να σου πώ.Φύγε από εδώ πριν γίνει χαμός"είπε η Μαρία νευριασμένη.

"Δν πρόκειται"είπε καθώς έπινε και άλλο ένα ποτήρι.

"Χορό χορό"είπα και η Μαρία με άρπαξε από το χέρι.

"Πάμε σπίτι"μου είπε νευριασμένη.

"Όχιι όχι θέλω να χορέψω"είπα χαρούμενη.

"Κατερίνα έχεις μεθύσει πρέπει να πας σπίτι"μου είπε ήρεμα και αυστηρά.

"Καλά είμαι"είπα καθώς έφτιαχνα πιο καλά τα ρούχα πάνω μου.

"Άστην Μαρία."φώναξε δυνατά ο Πάρης.

"Πάρη κοίτα την δουλειά σου"είπε η Μαρία εκνευρισμένη και κόσμος μαζεύτηκε γύρω.

Σταύρος POV

"Τι γίνετε εκεί;"άκουσα να ρωτάει ο Νίκος καθώς έβλεπε το πλήθος.

"Δν ξέρω.Πάμε να δούμε"απάντησε ο Δημήτρης και εγώ με χίλια ζόρια σηκώθηκα.

Πλησιάσαμε καθώ έβλεπα την Μαρία να τσακώνεται με τον Πάρη καθώς η Κατερίνα ήταν μεθυσμένη.Αα τον αλήτη την μέθυσε.Μπήκα ανάμεσα στο πλήθος και πήγα πίσω από τον Πάρη.Του χτύπησα την πλάτη και εκείνος γύρισε πίσω.

"Μπα μπα πως και από εδώ;"άκουσα να τον λέει ειρωνικά.

"Καλά ρε μαλάκα πας καλά;Την μεθάς καλά καλά και μας κάνεις την άγια μετά;"του είπα καθώς έδειχνα την Κατερίνα που δν ήξερε τι γινόταν.

"Δν την μέθυσα ΕΓΩ και δν θα σου δίνω και λογαριασμό"είπε καθώς με έσπρωξε.

"Σταύρο ηρέμησε"άκουσα τον Νίκο και τον Δημήτρη να με κρατάνε.

"Αφού θέλει ξύλο"είπα νευριασμένος.

"Σιγά ρε μάγκα"είπε ειρωνικά ο Πάρης.

Το Κακό Αγόρι;!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang