Ξύπνησα το πρωί με το χτύπημα του ξυπνητήρι καθώς ήμουν ΠΑΛΙ μόνη μου σπίτι.Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου και κατευθήνθηκα γρήγορα στην κουζίνα.Είδα στο τραπέζι ένα πιάτο με ένα κρουασάν σοκολάτας από το φούρνο με ένα χαρτάκι δίπλα.Η μητέρα μου το αγόρασε πριν φύγει για την δουλειά γιατί δν κάνει καλό να φεύγω νηστική από το σχολείο.Έφαγα γρήγορα και ανέβηκα πάνω να ετοιμαστώ.Πήρα την τσάντα μου και ξεκλείδωσα την πόρτα.
"Καλημέρα μικρή μου"μου είπε χαριζοντάς μου ένα απαλό και γλυκό φιλί στα χείλη μου.
"Καλημέρα μωρό μου"είπα και εκείνος μου χαμογέλασε καθώς κλείδωσα την πόρτα του σπιτιού μου.Με έπιασε από την μέση και σε λίγα λεπτά είχαμε φτάσει στο σχολείο.Καθήσαμε σε ένα παγκάκι καθώς έβγαλα το βιβλίο της Ιστορίας.
"Τι είχαμε;"με ρώτησε χαλαρά καθώς σήκωσα το βλέμμα μου και γέλασα.
"Σελ 70"του είπα και εκείνος άνοιξε την τσάντα του καθώς έβγαλε το βιβλίο της Ιστορίας.
"Μάλιστα.Το'χω διαβάσει μωρέ χθες."είπε και εγώ γέλασα.
"Ναι;"τον ρώτησα με σηκωμένο φρύδι.
"Ναι βρε."είπε και μου χαμογέλασε.
"Πες μάθημα τότε"του είπα και εκείνος κοκκάλωσε.
"Άλλη φορά"είπε και εγώ γέλασα.
"Ψεύτη"του είπα και εκείνος άρχιζε να με γαργαλάει.
"Καλά καλά"είπα και με άφησε.
"Οπ που είσαι ρε;Καλημέρα Κατερίνα"άκουσα να λέει χαμογελαστά ο Δημήτρης.
"Καλημέρα"είπα γλυκά.
"Εδώ είμαι ρε."είπε ο Σταύρος χαμογελαστά.
"Τι κάνει το ζευγαράκι μας;"ρώτησε πονηρά ο Νίκος και εγώ γέλασα.
"Ο Σταύρος λέει πως διάβασε Ιστορία"είπα και γέλασα.
"Χαχαχαχα...ούτε γάτα δν πείθεις μαν μου"είπε ακουμπώντας τον στον ώμο ο Νίκος και εκείνος γέλασε.
"Εντάξει δν διάβασα κι'γώ 1 φορά"είπε και τον κοιτάξαμε όλοι.
"Εντάξει εντάξει"είπε καθώς αρχίσαμε να γελάμε όλοι.
+
Κάναμε βόλτες με την Μαρία στο διάλειμμα καθώς είχαμε μπεί στο εσωτερικό του σχολείου.Περπατούσαμε αγκαζέ καθώς μιλάγαμε όταν ακούσαμε μια συζήτηση δύο αγοριών.Καθήσαμε λίγο πιο πέρα καθώς κρυβόμασταν πίσω από έναν τοίχο που μας χώριζε."Ρε μαλάκα δν νιώθω άνετα.Δν είναι σωστό αυτό που κάνει"είπε το αγόρι καθώς έβγαλα το κεφάλι μου για να δώ ποιός ήταν καθώς η φωνή του μου ήταν γνώριμη.