Κατερίνας ΡΟV
Είμαστε επισήμως έξω από το club.Παίρνω μια βαθιά ανάσα και μπαίνουμε μέσα.Υπάρχει πολύ κόσμος.Ομγ θα πεθάνουμε εδώ μέσα.Προχωρήσαμε και κάτσαμε σε μια μπάρα.
"Ωχ αυτός δν είναι ο Γιάννης;"άκουσα την Μαρία να λέει και εγώ γύρισα απότομα.Μπορούσα να αντικρίσω ένα καλοντυμένο Γιάννη να έρχεται προς το μέρος μας.
"Ναι αυτός είναι"της κάνω με νόημα καθώς την γελάω πονηρά.
"Γεια σας κορίτσια"άκουσα τον Γιάννη να λέει χαμογελεστά καθώς κοιτούσε από πάνω μέχρι κάτω την Μαρία.
"Γεια"είπε χαμογελαστά.
"Γεια σου Γιάννη"είπε η Μαρία φανερά ντροπαλά.
"Πως και από'δω;"ρώτησε χαμογελαστός.
"Είπαμε να διασκεδάσουμε και'μεις"είπε η Μαρία.
"Καλά κάνετε"είπε κλείνωντας της το μάτι.
Συνεχίζανε να μιλάνε καθώς εγώ βαριόμουνα και απλώς καθόμουν εκεί σαν κολώνα της Δ.Ε.Η.Σ.
Ξαφνικά ακούω τον Γιάννη να προτίνει κάτι στην Μαρία.
"Θες να χορέψουμε;"τον άκουσα να λέει.
"Ναι φυσικά"άκουσα την απάντηση της Μαρίας.
Σηκώθηκαν και έφυγαν αφήνωντας με μόνη μου.Τι ωραία θα περάσουμε και σήμερα.
Άρχιζα να παραγγέλνω βότκες και να πίνω και να πίνω.Είχα πιεί περίπου 3-4 ποτήρια νομίζω.Ξανφικά ακούω βήματα να πλησιάζουν προς τα εμένα.Γυρίζω και βλέλω τον Πάρη."Επ...τι ομορφιές είναι αυτές;"είπε καθώς με κοιτούσε από πάνω μέχρι κάτω.
"Χαχαχα ευχαριστώ"είπα ναζιάρικα.
"Μόνη σου μόνη σου;"με ρώτησε καθώς με είχε αγκαλιάσει από πίσω.
"Ναι μωρέ και θέλω παρέα"είπα καθώς γελούσα.
"Μμμ εγώ είμαι πρόθυμος"είπε καθώς με φιλούσε στο λαιμό.
Παράγγειλε και άλλα 2 ποτά και άρχιζε να πίνει καθώς μου έλεγε να πίνω.
"Έλα πιες και άλλο ένα"είπε χαμογελαστά.
"Ένα ακόμα"είπα γλυκά καθώς είχα λόξυγκα.
"Ναι ναι"είπε γλυκά και ήπια και άλλο ποτήρι.
Σταύρος POV
Ήμουν με την παρέα μου καθώς μόλις είχαμε μπει στο club.Καθώς προχωρούσαμε βλέπω στην μπάρα 2 γνώριμα πρόσωπα.Έμεινα λίγο να τους αντικρίζω και γρήγορα αναγνώρισα την μορφή τους.Η Κατερίνα με τον Πάρη.Την έχει αγκαλιά ο μαλάκας και την φιλάει στο λαιμό.Μου'ρχεται να του σπάσω τα μούτρα του χαλβά.Μου είχε πεί πως το θέμα"Πάρης"είχε κλείσει αλλά μάλλον δν έκλεισε.Τον γουστάρει τον γουστάρει τρελά και ο ηλίθιος της άνοιξα τα μάτια αποκαλύπτοντας την αλήθεια για το ποιός στα αλήθεια είναι ο Πάρης και πήγα να φάω αποβολή από το σχολείο εξαιτίας της και εκείνη συνεχίζει και σαλιαρίζει μαζί του.Δν θέλω να την ξανά δω μπροστά μου.Πέρασα λίγα βήματα μακρυά της καθώς τους κοιτούσα με μίσος.Καθήσαμε σε ένα τραπέζι και εγώ είχα σφίξει τις γροθιές μου.
"Τι έπαθες ρε;"άκουσα τον Νίκο δίπλα μου να με ρωτάει.
"Τίποτα"απάντησα ξερά.
"Ναι ναι.Έλα πες."είπε ο Νίκος.
"Είδες την Κατερίνα με τον Πάρη;"ρώτησα καθώς κοιτούσα μες τα μάτια τον Νίκο και τον Δημήτρη.
"Ήρθαν εδώ;"ρώτησε απορημένος ο Δημήτρης.
"Ναι και σαλιαρίζει μαζί του"είπα εκνευρισμένος καθώς μου ερχόταν η σκηνή στο μυαλό μου.
"Αυτή είχε πεί πως είχε τελειώσει το θέμα μαζί του"είπε κατηγορηματικά ο Νίκος.
"Ναι έτσι είπε αλλά από ότι φαίνεται δν το εννοούσε.Είμαι πολύ μαλάκας.Εξαιτίας της θα έφευγα από το σχολείο και εκείνη κάθεται μαζί του."είπα νευριασμένος χτυπώντας με το χέρι μου το τραπέζι.
"Αδερφέ,δν χρειάζεται να χαλιέσαι για εκείνη."είπε ο Νίκος.
"Δν θέλω να την ξέρω.Ας κάνει ό,τι θέλει."είπα και εκείνοι έγνεψαν θετικά.
Μετά από λίγο ήρθε μια σερβιτόρα και παραγγείλαμε να πιούμε.Μετά από λίγο έφερε τα ποτά και άρχιζα να πίνω.
"Ρε μαλάκα σταμάτα να πίνεις"άκουσα να ακούω μέσα στην βαβούρα τον Δημήτρη.
"Άσε με"είπα νευριασμένος.
Συνέχιζα να πίνω καθώς οι κολλητοί μου προσπαθούσαν να με αποτρέψουν αλλά δν τα κατάφεραν.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Γειααα σαςς😍Αυτό το κεφάλαιο ήταν αρκετά ενδιαφέρον.Να δούμε τι θα γίνει με την Κατερίνα και τον Πάρη.
Ψηφίστε και σχολιάστε την ιστορία μου για να σας έρθει ο Σταύρος σπίτι σας.🔫💘
See you soon..bye❤